03-08-2019, 01:07 PM
See oli üx üleütlemata mõnus laupäeva pärastlõunane lugemine! Minu lugupidamine ja austus sellise obsessiiv-kompulsiivse detailidesse laskumise ja kannatuse eest asi kõigi ja kõige kiuste sinu standarditele vastavalt auto taastamine lõpuni viia. Lugesin seda ja tundsin teatavat äratundmisrõõmu (ka minul peab mõni asi vahel olema täpselt nii nagu mul mõttes ja mitte mingil juhul teisiti), aga samas ka mõningast kergendust, et ma õnnex nii obsessiiv-kompulsiivne ei ole ja olen valmis suurematex kompromissidex.
Muide see 661 EUR-i originaalradika eest on ju küllaltki soodne hind, arvestades, et 1990-nda aasta Porsche 928 S4-ja originaalradika hind on sõltuvalt auto varustusest umbes 1300-1600 EUR-i ja B-osa kui sellist ei ole kunagi toodetudki. Kasutatud radikaid väga tihti ei liigu ja nende hinnad on tavaliselt umbes pool uue hinnast (mis on ikkagi palju 30 aastat vana plastikvannidega alumiiniumradika eest). Õnnex saab tänapäeval aftermarket täisalumiiniumist radika 2-3 korda soodsamalt, mis mind õnnex ei häiri üldse, kuid sinul võtax kõhus keerama, kuna ei ole originaal, ega näe sellesarnane väljagi.
Mul tekkis küsimus, et mis sellest teisest W201-est nüüd saab? Tegu üle keskmise heas korras masinaga (kuigi mitte sinu standarditele vastavas korras), mida on patt lihtsalt garaaži seisma jätta, kuna kahe kutsikaga korraga sa ju ei sõida. Kuna hobiautodega sõitmine käib sul kalendri järgi, kas siis sellel masinal puudub kalendris koht ja tegu on lihtsalt "laojäägiga" või vastupidi võid sellega sõita üxkõik millal tuju tuleb, kuna tegu pole prillikiviga?
Edu ja kannatlikku meelt sulle hobidega tegelemisel!
Muide see 661 EUR-i originaalradika eest on ju küllaltki soodne hind, arvestades, et 1990-nda aasta Porsche 928 S4-ja originaalradika hind on sõltuvalt auto varustusest umbes 1300-1600 EUR-i ja B-osa kui sellist ei ole kunagi toodetudki. Kasutatud radikaid väga tihti ei liigu ja nende hinnad on tavaliselt umbes pool uue hinnast (mis on ikkagi palju 30 aastat vana plastikvannidega alumiiniumradika eest). Õnnex saab tänapäeval aftermarket täisalumiiniumist radika 2-3 korda soodsamalt, mis mind õnnex ei häiri üldse, kuid sinul võtax kõhus keerama, kuna ei ole originaal, ega näe sellesarnane väljagi.
Mul tekkis küsimus, et mis sellest teisest W201-est nüüd saab? Tegu üle keskmise heas korras masinaga (kuigi mitte sinu standarditele vastavas korras), mida on patt lihtsalt garaaži seisma jätta, kuna kahe kutsikaga korraga sa ju ei sõida. Kuna hobiautodega sõitmine käib sul kalendri järgi, kas siis sellel masinal puudub kalendris koht ja tegu on lihtsalt "laojäägiga" või vastupidi võid sellega sõita üxkõik millal tuju tuleb, kuna tegu pole prillikiviga?
Edu ja kannatlikku meelt sulle hobidega tegelemisel!
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!