25-06-2019, 12:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2019, 12:23 AM ja muutjaks oli kodutu.)
Ühesõnaga, vahepeal on nii mõndagi juhtunud.
Auto on värvitud, kuid hetkel ootab vesilihvi ja terve auto poleerimist, et ühtlane jääks. Piltidel on näha, et tagumised uksed on tuhmid, sest neid ei värvitud, sama on ka kapoti, katuse ja tagaluugiga. Vesilihv ja poleer on juba kokku lepitud ning uue kuu alguses peaks ära tehtama. Ahjaa, sirget kapotti oleks ka vaja - mingil põhjusel on kapott hingede juurest kõver, miks ja kuidas, ei tea. Hetkel istub kapott jõle väärakalt seal peal, tagumine ots üleval pool, allapoole enam reguleerida ka ei kannata.
Siiski, ilma probleemideta ei saa. Vahetasin hiljuti ära esimesed amordipadjad, vanad olid täiesti mõradeks, ühtlasi sai esiotsa ka veidikene tõstetud teiste vedrude näol - mis põhjusel, sellest räägin kohe.
Kuna vahepeal otsustas OM601 2.0D tekitada mootorisse mingi kahtlase tiksu/kolksu, siis sai see pada sealt vahelt välja tõstetud. Ja juhuse kokkulangevusel oli mul kupee peal OM603.. Kokkuvõtvalt, 601 rändas vahelt välja, 603 läks asemele, jäi manuaal kast jne. Minekus ja jõus võitsin kindlasti - ilmselt ka kütusekulus, 603-ga ei pea tallama, et liiguks..
Peale mootori vahetust on esiots kenasti samal tasemel nagu taguots.
Ja oligi hea, et see 603 sealt kupee aiste vahelt välja rändas lõpuks, nüüd on ruum M104 jaoks olemas, mis sinna tegelikult peaks originaalis kuuluma.
601 ilmselt tõstan pukki ja kakun laiali, eks näis mida see mootor endas peidab.
PS, esimeste piltide peal on autol veel 601 mootor, mistõttu nina lennus - 603ga seda probleemi pole.
Auto on värvitud, kuid hetkel ootab vesilihvi ja terve auto poleerimist, et ühtlane jääks. Piltidel on näha, et tagumised uksed on tuhmid, sest neid ei värvitud, sama on ka kapoti, katuse ja tagaluugiga. Vesilihv ja poleer on juba kokku lepitud ning uue kuu alguses peaks ära tehtama. Ahjaa, sirget kapotti oleks ka vaja - mingil põhjusel on kapott hingede juurest kõver, miks ja kuidas, ei tea. Hetkel istub kapott jõle väärakalt seal peal, tagumine ots üleval pool, allapoole enam reguleerida ka ei kannata.
Siiski, ilma probleemideta ei saa. Vahetasin hiljuti ära esimesed amordipadjad, vanad olid täiesti mõradeks, ühtlasi sai esiotsa ka veidikene tõstetud teiste vedrude näol - mis põhjusel, sellest räägin kohe.
Kuna vahepeal otsustas OM601 2.0D tekitada mootorisse mingi kahtlase tiksu/kolksu, siis sai see pada sealt vahelt välja tõstetud. Ja juhuse kokkulangevusel oli mul kupee peal OM603.. Kokkuvõtvalt, 601 rändas vahelt välja, 603 läks asemele, jäi manuaal kast jne. Minekus ja jõus võitsin kindlasti - ilmselt ka kütusekulus, 603-ga ei pea tallama, et liiguks..
Peale mootori vahetust on esiots kenasti samal tasemel nagu taguots.
Ja oligi hea, et see 603 sealt kupee aiste vahelt välja rändas lõpuks, nüüd on ruum M104 jaoks olemas, mis sinna tegelikult peaks originaalis kuuluma.
601 ilmselt tõstan pukki ja kakun laiali, eks näis mida see mootor endas peidab.
PS, esimeste piltide peal on autol veel 601 mootor, mistõttu nina lennus - 603ga seda probleemi pole.