04-06-2019, 10:00 PM
Masendus läks üle ja müük maas.
Kuid ega me kõik oleme müüavad, seega piisavalt suure raha eest ikka...
Hetkel käsil kerged "parendamisprotsessid".
Tagasilla vahetus. Koos sellega läheb ka tegemisse kogu tagumise otsa põhja puhastus/värvimine/mastiks.
Kuna ammu pole enam tegemist "klassikuga", siis on kuri plaan panna tagasillale 18x11 tolli velg.
Selleks peab veidi modifitseerima koopa sisemist külge.
Väljapoolt ei tahaks midagi teha, kui siis vaid veidi tiiva sisemist serva püsti rullida.
Hetkel alla minevad veljed veel taastuses, kuid sarnase veljega katsetatud ja peaks hea sihtimise puhul ka ilma rullimata mahtuma.
Reduktoriks läheb esimese genni 2,07 koos kogu mudruga, mis sinna kuulub.
Peaks küttekulu saama sinna 12/100-le keskmiseks. Siiamaani oli 14.
Väike klõps ka.
Edud.
Janek.
Kuid ega me kõik oleme müüavad, seega piisavalt suure raha eest ikka...
Hetkel käsil kerged "parendamisprotsessid".
Tagasilla vahetus. Koos sellega läheb ka tegemisse kogu tagumise otsa põhja puhastus/värvimine/mastiks.
Kuna ammu pole enam tegemist "klassikuga", siis on kuri plaan panna tagasillale 18x11 tolli velg.
Selleks peab veidi modifitseerima koopa sisemist külge.
Väljapoolt ei tahaks midagi teha, kui siis vaid veidi tiiva sisemist serva püsti rullida.
Hetkel alla minevad veljed veel taastuses, kuid sarnase veljega katsetatud ja peaks hea sihtimise puhul ka ilma rullimata mahtuma.
Reduktoriks läheb esimese genni 2,07 koos kogu mudruga, mis sinna kuulub.
Peaks küttekulu saama sinna 12/100-le keskmiseks. Siiamaani oli 14.
Väike klõps ka.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735