26-05-2019, 12:45 PM
(26-05-2019, 12:50 AM)isakene Kirjutas: Süsteemil pole tegelikult häda midagi, lihtsalt s*tad juhtmed ja lohakas ning läbi mõtlemata inseneritöö. Vägisi viib mõtte selleni, et sakslastel oleks mingit Aadu-sarnast tüüpi veidiks ajaks pukki vaja, kes mõne saasta tootva inseneri ning biolagunevaid juhtmeid ja autovärviks vesivärve kasutava asjapulga seina äärde paneks.
Pea nüüd pisut oma hobuseid, isakene.
Sa unustad, kas meelega või kogemata, ma ei tea, ära paar tõsiasja:
1. Auto on 20 aastat vana ja tema aeg on ammu läbi. Tegu on saksa mõistes uunikumiga. Ja kui selline veel üldse sõidab, siis on pigem tegu taaskord Mercedes-Benz inseneride overengineering`uga. Ehk liiga hästi tehtud autoga. Aga ole rahulik, täna nad sellist viga enam ei tee, et 2019a buss veel ka aastal 2039 omal jalal sõidab.
2. Kui Mercedes-Benz juhtkond hakkakski soosima taas igikestvate autode (W124, W126, W140 jne näiteks) tootmist, siis oleks see firma 10a pärast pankrotis. Nagu kõik mäletavad, juhtus see Volvoga, mis praegu kuulub eiteakellele, ainult mitte rootslastele. MB-l, VAGil ja bemmil läks samuti napilt.
See, et sa neid klappe seal vahetada oskad, on muidugi tubli.
.