Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
05-11-2012, 06:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2013, 08:21 PM ja muutjaks oli Thompson.)
Mark: Mercedes-Benz Sprinter 314KA
Väljalaskeaasta: 1998 - esmane registreerimine 1999
Läbisõit: 165000. tegemist oli rootsi reanimobiiliga ja kahtlen et keegi oleks arvanud et bensiinikaubikut saaks kellegile väikese läbisõidu abil pähe määrida.
Võimsus: 105kW
Mootori valem: r4 M111.979
Pikkus: 5,7m
Täismass: 3,5t
Lisavarustus: konditsioneer (ees ja taga aurusti), el. peeglid, suur katuseluuk, tagumised õhkvedrud, mittetöötav istmesoojendus, 2x turvapadjad, külgmised ja tagumised töötuled, esiklaasi pesurid, automaatsed lähituled.
Värvus: Erkkollane
Muud: Automaatkast 722.501, ABD, Kiirabi mööbel, ees 2 istet. alumiiniumist astmelauad.
Vead ja remondid: Leegitoru õhtal - mees silberist tõmbas oma Absurdsete Hindade Loosiratast ja küsis uue eest 850€, Keila pakiautost sain sama asja 400€ eest.
Tagumistest piduriketastest ja klotsidest polnud midagi järel - tehtud. Vahetatud esimesed piduriklotsid. Vahetatud kõik amordid, üks esimene amort osutus defektseks ja pidin ette uued panema - ei osta enam monroe amorte. Küünlad, šarniirid ja mingisugune ketipinguti seib vahetatud. vsikahetatud mootori lonkamist põhjustav küünlapiip.
Juurde pandud: gaasiseade, voodi, kapid, köök, 2x80w päikesepaneelid, 230A aku, gaasiradikas, gaasiveesoojendi, lisaveepaagid, külmkapp (saate vist juba aru mis selle auto otstarve hakkab olema ), 12 mm polükarbonaadist turvaklaasid, led valgustus, tapeedid, väike võimendi ja bassikas (olen jazz'i armastaja).
Plaanid: Voodikatted ja kardinad, püsikiirusehoidja.
realistlikud unelmad: leida võimalus kuidas saada ilma VEMS (vms.) -ita oma autole kaks süütetabelit - üks originaal bentsule, teine LPG-le.
Soovunelmad: Vahetada mootor ümber m111 230K vastu,
Pilt pärineb eelmise aasta suvest elektritööde ajal.
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Kas keegi oskab M11.979 süüdet varasemaks progeda? tegemist on siemensi ajuga. soovin et vastaks 98 oktaanarvuga bensiinile. Nimelt kui gaasi oktaanarv on 102, siis on see hea kompromiss, parem kui 95.
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Autol on ikka mõnus misfire nii gaasi kui ka bentsu pealt. Homme peaks selgust saama. Ostsin uued täitsa tavalised veits külmemad süüteküünlad, ühe konksuga, sellised millel saab ise vahet sättida. Homme diagnostikas lasen need peale panna.
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Niih, käisin truumus ära, selgus et üks süüteküüna pesa oli kulunud ja ei andnud ühendust. Küünal oli silmnähtavalt värskem kui teised küünlad, pesa kontakt oli ära oksüdeerunud. Läks uus otsik ja eelnimetatud küünlad (millele ise andsin lehtkaliibriga eile viimase lihvi) ja nüüd on täitsa timmis. Soovitati bentsulisandit panna et pihusteid puhastada ja veits kuuma anda et kat puhtaks saada (3 silindriga töötamine ei ole hea). Nägin möödaminnes üht kuressaare med. transporti mis oli juhuslikult 214 sprinter. paar aastat vanem aga plangum ja palju trööbatum. Rootsis oleks selline ammu välja vahetatud aga neil on raha ja meil... Igal juhul sai juttu puhutud ja autosid võrreldud. Tollel masinal oli käsitsi lukustatav differ, minu omal on ABD. Käsitsilukustav on vast mudas parem aga ABD on igapäevaselt mugavam.
Auto igatahes on palju erksam, teeb ilusamat häält ja usun et kütusekulu läheb kah normaalseks.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Huvitav leid.
No Rootslasi rohkem, suurem sissetulek, järelikult laekub riigile raha rohkem, nii lihtne see ongi.
Aga autost tahaks mõnda pilti näha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Sellel kuressaare med. transpordil oli läbisõit üle 650000 km ja mootor oli vahetatud.
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
lisan siia datacardi
whc WDB
chassbm 903062
chass_ident 1P844402
type 903
subbm1 062
subbm2
auxiliary_drive
body
body_code 3
delivery_date 980828
engine 111979 02 001067
front_axle1 730409 0Y 227656
front_axle2
heater
interior 1332
lights HELLA/HELLA
model_idx 4
odometer
order_num1 7856950578
paint1 9147
paint2
paint3
paint4
paint5
platform
production_num1
production_order_ref
rear_axle1 741408 0X 141567
rear_axle2
release_date 980827
retarder
rims KRONPRINZ
service_num
steering 982321337
trailer
transfer_case
transmission 722376 04 381422
vin_dc
vinwhc
winch
wiper
Code Текст
AC3 AXLE RATIO I = 4,375
BB0 BRAKING SYSTEM WITH ABS/ASR OR ABS/ETS
C40 FRONT AXLE STABILIZER
C42 Unknown
C47 H.D. SHOCK ABSORBERS
D03 ROOF AND REAR WALL DOOR, HIGH VERSION
D93 ELIMINATION OF PARTITION PANEL
ER0 RADIO PREINSTALLATION
E21 H.D. BATTERY 88 AH
E88 CIGAR LIGHTER
FG7 STORAGE BOX AT CO-DRIVER SEAT
FZ0 CENTRAL LOCKING WITH MASTER KEY OPERATION
FZ7 Unknown
F46 HEADLAMP WIPER/WASHER
F61 Unknown
F68 REARVIEW MIRROR, HEATED AND ELEC. ADJUSTABLE
F76 GRAB HANDLE CO-DRIVER SIDE
G40 Unknown
H06 Unknown
H16 Unknown
IL2 EXPORT (OUTSIDE GERMANY)
J38 TACHOMETER
L04 AUTOMATIC DAY DRIVING LIGHT
L62 CO-DRIVER READING LIGHT
M35 ALTERNATOR 14/ V 115 A
P47 MUDFLAP FRONT
P48 MUD APRON
RS0 STEEL RIMS 6J X 15
R65 SPARE WHEEL CARRIER UNDER FRAME END
SA5 AIRBAG DRIVER SIDE
SA6 CO-DRIVER'S AIR BAG
SB3 DRIVER SEAT SUSPENSION SEAT
T16 SLIDING DOOR RIGHT
T19 SLIDING DOOR, LEFT
V43 Unknown
W51 REAR WALL DOOR,DOUBLE 180 DEG. W. GLAZING
W54 REAR WALL DOOR,DOUBLE WING 270 DEGREES
XM1 NOISE MEASURE
X50 NOTICE PLATES AND PRINTED MATTER IN SWEDISH
Y10 FIRST AID BOX
Y13 CUP HOLDER SUPPORT
Y43 HYDRAULIC JACK
Y44 WARNING TRIANGLE ECE VERSION
Z41 APPROVAL AS TRUCK
Z81 FASTENING EYES
580 Unknown
910 Unknown
9147 PAINT COLOR, ARCTIC WHITE MB 9147
1332 Unknown
Название Value
AF1SV X006100121
AF2SV
ENGSV X009913293
CASESV
AR1SV X004100310
AR2SV
TRANSSV X002200278
MTRSAC
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
11-11-2012, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2012, 01:14 AM ja muutjaks oli Thompson.)
Loodan et saan nüüd õigustatud bäshimist aga tuli selline mõte et võiks paigaldada autole overdrive. sellise nupust lülitatava.
Google-fu leidis ühe diislimersu mehe usast kes sama probleemiga oli - 722.3 on tunduvalt vastupidavam kast kui 722.5 ja 722.6 installimine oleks juba omaette ooper. Keegi soovitas et otsi lammarist vanemat 4 käigulist volvot millel on eraldi nupust overdrive plokk ja proovi aretada.
Sooviks nüüd pädevamate meeste ideid, mõtteid, soovitusi, kriirikat, lolliks sõimamist
ehk oskab keegi paremat ideed pakkuda (peale difri või rehvivahetuse mis toovad omad hädad)
Kes hakkab originaalsusest ja Ära-riku-mercedest rääkima, pole kogenud 90nga sõitmist 3400rpmga.
Minu peas oleks see ideaalne kombinatsioon - 722.3 tugevus + 722.5 laadne overdrive ilma 722.5 hädadeta.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-11-2012, 01:09 AM)Thompson Kirjutas: ....
ilma 722.5 hädadeta.
Milliseid hädasid silmas pead?
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
11-11-2012, 11:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2012, 05:55 PM ja muutjaks oli Thompson.)
(11-11-2012, 09:30 AM)v6sa Kirjutas: (11-11-2012, 01:09 AM)Thompson Kirjutas: ....
ilma 722.5 hädadeta.
Milliseid hädasid silmas pead?
Mulle on inglisekeelseid foorumeid lugedes ja hort auto mehe "ära seda kasti küll taha, hakkad meil tihedamini käima" lausest mulje jäänud et tegemist on kehva ja laguneva kastiga.
Tegelikult mulle see kast meeldib - 0,75 overdrive lükkaks mu pöörded ~2500 peale ja see oleks äärmiselt meeldiv. Samas kui ma oma 722.3 alles jätan siis oleks mul varudoonor ikkagi olemas. hmm
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Kuna pole kellelegi kiruda siis kirun siin:
Mille kuradi pärast oli vaja toppida raskele autole, millel on suure reduktsiooniga (4,357) tagadiffer, 4 käiguline automaatkast? Õelusest? Ma saan aru et automaatkastiga varianti oli mudelirivisse vaja aga miks just SEE käigukast? Miks mitte oodata nats ja pakkuda 722.6 kastiga juhul kui nad pidasid 722.5-te ebasobivaks.
Sellel kastil pole ju isegi turbiinilukku.Aastal 1998 tundub turbiinilukuta automaatkasti autole paigaldamine veidi... kiviaegne? Miks siis mitte panna trummelpidurid kui juba low-techi sihitakse? Ma olen muidu väga rahul oma sprinduga aga mille kuradi pärast on tal automaatkast 80ndatest ja ei oma mingitsugustki overdrive.
Huhhh, parem hakkas.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(11-11-2012, 03:10 PM)Thompson Kirjutas: Kuna pole kellelegi kiruda siis kirun siin:
Mille kuradi pärast oli vaja toppida raskele autole, millel on suure reduktsiooniga (4,357) tagadiffer, 4 käiguline automaatkast? Õelusest? Ma saan aru et automaatkastiga varianti oli mudelirivisse vaja aga miks just SEE käigukast? Miks mitte oodata nats ja pakkuda 722.6 kastiga juhul kui nad pidasid 722.5-te ebasobivaks.
Sellel kastil pole ju isegi turbiinilukku.Aastal 1998 tundub turbiinilukuta automaatkasti autole paigaldamine veidi... kiviaegne? Miks siis mitte panna trummelpidurid kui juba low-techi sihitakse? Ma olen muidu väga rahul oma sprinduga aga mille kuradi pärast on tal automaatkast 80ndatest ja ei oma mingitsugustki overdrive.
Huhhh, parem hakkas.
See on ju eht mercedeselik. Olla ühest küljest uute tehnoloogiate juurutamisega pioneerix, aga samas hoida ka kümne küünega kinni vananenud, ent end vastupidavana tõestanud tehnoloogiast.
Parim näide on ju 190E 2.3-16, mis sai isegi tänapäeva mõistes väga asise ringrajale sobiva kõrgepöördelise mootori, aga samas selle mootori potensiaali selgelt piirava, juba tol ajal vanamoodsa, KE-Jetronic pritse. Ei tea, kas ei usaldatud tolle aja elektroonilist pritset või üritati arenduskuludelt kokku hoida (mis on tolle aja MB arenduskulusid arvestades veidi kahtlane).
Lisax pea meeles, et su Sprinteri puhul on tegu tarbesõidukiga, milledel töökindlus ja vastupidavus on tähtsamad kui muud kriteeriumid. Vaata või näitex Sprinterite sisusid, mis ei hiilga just mugavuse või disainiga ega ka mercedesele omase kalliilmelisusega (kõva plast).
On sul su Sprinteri sisust ka pilte, et näex kui hubasex sa selle oled suutnud teha?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
11-11-2012, 10:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2012, 11:17 PM ja muutjaks oli Thompson.)
Peab millalgi pilte klõpsima kui rehvid ämma juurde on viidud.
Ühesõnaga sain saatuselt N88888A selle käigukastiga. Oh well.
Mis karul kõhus
Üks kasutaja tundid huvi et kuna ma ehitan matkakat, siis ehk tean kust kasutatud truma ahju saada. Vastan et ei tea kuna kasutatud truma ahjud ostetakse kohe ära kui nad kuskil välja ilmuvad. Uuena on nad üsna kallid. Mina ostsin tavalise gaasiradika ja panin ta sobima. Vajab veel vbl natuke kenamaks tegemist aga toimib. Suitsutorul on korralik villakiht ümber ja läheb ainult natuke soojaks. Probleemiks on tõmme, ma lootsin radika vabalthingavaks teha aga ta võtab õhku põhja alt niipea kui natuke tuult on, tõmbab voolu tagurpidi ja kustutab tule ära. Tegin nagu moodsad truma tooted - panin tillukese arvutiventika koos reguleeritava potekagaga niiet saan üsna täpselt kiirust määrata. Algul panin natuke suure ventika, hiljem panin palju väiksma kuna suur ventikas puhus enamuse soojust otse õue.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-11-2012, 03:10 PM)Thompson Kirjutas: ...
Mille kuradi pärast oli vaja toppida raskele autole, millel on suure reduktsiooniga (4,357) tagadiffer, 4 käiguline automaatkast?
...
Huhhh, parem hakkas.
Sest selle liikuri ülesanne on olla töökindel. Ning seda ta ka on.
Töömehe mugavus ja liikuse rütmis püsimise vaevalisus ei ole autot soetavale omanikule üldse olulised.
722.5xx on olemuslikult 722.3xx, millele on lisatud viies käik. Puhas hüdraulilis-mehaaniline kast, kus on mõningane elekter toda vägisi juurdepoogitud käiku lülitamas. Hents99 võib rääkida, kuidas see kast käituma hakkab, kui elektriga eksperimenteerida...
Kõik automaatkastid on õrnad kasutaja lollusele: hooldamatus, suur koormus madalatel pööretel (õnneks turbiiniluku puudumine seda ohtu natuke vähendab), ebasobivas kiirusvahemikus sõitmine, ajudeta edasi-tagasi rapsimine kinni jäädes...
722.6xx on arvutiga juhitav kast ja selle puhul ei saa rääkida töö kindlusest, kuna elekter oma olemuslikult ei ole kindel nähtus. Aga mugav on targem kast küll... Ning päris ausalt tunnistades, kestavad elektriga käivad süsteemid üllatavalt hästi
Kui nii väga pelgad rikkeid, siis võta suvaline manuaalkast ja areta alla. Ruumi seal on... Vaevalt sellise moto puhul neid kilomeetreid nüüd nii palju koguneb, et käsi ära kulub.
Mis loom on truma? Ma saan aru, et mingi autonoone gaasiküte?
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
TRUMA gaasiahi http://www.auto-karavan.ee/parts_accesso..._id=35siis enamuses autoelamutes ja haagissuvilates,muidugi ka muud nagu vedelikkeskkütte süsteemid.Võtab õhu väljast ja põlemisgaasid samuti sinna tagasi.Ahjud küll erinevad vahe ainult süütamises,kas tavaline käsitsi piezo või elektroonika.
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
12-11-2012, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2012, 12:40 PM ja muutjaks oli Thompson.)
Mu paremal poolel on automaatkasti load, seega manuaalkast on NO-NO. pealegi, once you go ATM, you never want MTM.
Truma küsimusele vastasid sa ise.
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Täna võttis mu küljeluu ette 1,5 aasta jooksul, mil vaikselt seda autot putitasin, kõrvalepandud tšekikasti ja....
7343€ - kõis sisustus, seadmed, remondid, uued rehvid jne...ppida
Auto ise maksis 3500. Hobid...
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Täna paigaldasin autole LED päevasõidu tuled. Tegin kõi korralikult:
1. Paigaldasin ledid nii et eemalt ei paistaks kole.
2. Tõmbasin ledide juurest juhtmed salongi, samamoodi vedasin juhtme numbrivalgustuse juurest.
3. Otsisin kaitsmeplokis selle koha kust automaattuledele vool tuleb. Pange tähele et kui kaitsmed välja tõmmata siis automaattuled ei tööta, AGA kui keerata "tuled peale", süttivad mõlemad esilaternad, samas on automaatulede asendis ikkagi vool see. Kuna ma pole mingi tuuningpede vaid üritan päevasel ajal ampreid säästa, siis polnud ma huvitatud et koos täistuledega põleks ledid, seega:
4. Paigaldasin ledide toitejuhtme isase pigistatava otsiku abil kaitsmepessa, sinna läheb vahele eraldi kaitse - siis saab vajadusel tehaseseadesse tagasi panna.
5. Kaitsmepesa ja ledide vahele paigaldasin relee nii et kui relee ei tööta, siis saavad ledid voolu, ja kui töötab, siis ei saa. Signaal releele tuleb numbritule valgustilt - nimelt ei põle automaattulede asendis armatuurivalgustus ja numbritule valgusti. Park ja täistulede asendis süttivad nii armatuur kui ja numbrimärgituled.
Tulemus on:
Auto käivitamisel süttivad esitulede asemel LED tuled.
Parktulede ja täistulede sisselülitamisel ledid kustuvad.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ma tegin natuke lihtsamalt, + toide suvalise kaitsme alt kus syyde sees vool peale tuleb, - gabariitide + kaitsme alt, kui tuled peale keerad saab rele mõlemilt otsalt + peale ja päevasõidu tuled kustuvad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
No... ma tahtsin et see oleks justnagu factory ja tegin nats keerulisemalt...
|