11-05-2019, 07:49 PM
Alustasin esiotsa parandamist ning karpide vahetamist.
Lisaks on vahetada vaja veel tagumised tulede ümbrused ning osa tiivakaart.
Ühe poole küljekarbi vahetasin ära:
Teisel pool küljekarbil peaks siit-sealt kerge roostetõrje tegema ja peaks täiesti okei olema - siiski sai igaks juhuks ka kõrvalistuja poolne karp tellitud, kunagi ei tea, mis ees ootab.. Tõstekohad tunduvad ilusad ning tungikoha ümbrused samuti terved.
Kui karbiplekk jms sai lahti puuritud, siis üllataval kombel seespoolt oli sisemine karbiosa nagu uus, ei mingit roostekirmet isegi, tõstekohad kõik ilusad - ilmselt on välimine karbiplekk kuidagi kahjustada saanud ning roostetama hakanud. Pilti nagu ikka ei viitsinud teha, sest midagi huvitavat ees ei oodanud.
Samuti sai ees lanseka nurk ära tehtud. Ühtlasi pidin osa ka stangetalast ära vahetama, läks sile plekk asemele, ei viitsinud painutada seda süvendit sinna sisse. Tähtis on, et jääks tugev ja kestaks aastaid.
Sebisin Pärnumaalt tagumised tulede ümbrused plekid ka, parempoolsel all stange serva juurest roostene aga tolle kohani nagunii ei kavatse plekki vahetada.
Uued esitiivad läksid samuti värvimisse, ostetud said B varuosa Klokkerholmi tükid, eks näis kuidas ette istuvad. Kui keevitused jms valmis saavad, siis läheb ülejäänud auto ka värvimisse, kus värvitakse tagumised tiivad ja juhiuks ära. Katust, 3 ust, tagaluuki ja kapotti ei ole mõtet värvida, sest antud detailidel kahjustused puuduvad.
Puudu on veel korralik roostevaba juhiuks, ideaalis võiks olla 147 Arctic White värvitooniga, kuid kahtlen, et leiab. Pigem on eesmärgiks leida puuduva roostega uks.
Loodan, et ilmataat lubab ilusat ilma ja saan oma keevitustööd valmis teha - hetkel seisab auto muidugi vihmase ilma eest katte all.
Seniks aga päikest.
Lisaks on vahetada vaja veel tagumised tulede ümbrused ning osa tiivakaart.
Ühe poole küljekarbi vahetasin ära:
Teisel pool küljekarbil peaks siit-sealt kerge roostetõrje tegema ja peaks täiesti okei olema - siiski sai igaks juhuks ka kõrvalistuja poolne karp tellitud, kunagi ei tea, mis ees ootab.. Tõstekohad tunduvad ilusad ning tungikoha ümbrused samuti terved.
Kui karbiplekk jms sai lahti puuritud, siis üllataval kombel seespoolt oli sisemine karbiosa nagu uus, ei mingit roostekirmet isegi, tõstekohad kõik ilusad - ilmselt on välimine karbiplekk kuidagi kahjustada saanud ning roostetama hakanud. Pilti nagu ikka ei viitsinud teha, sest midagi huvitavat ees ei oodanud.
Samuti sai ees lanseka nurk ära tehtud. Ühtlasi pidin osa ka stangetalast ära vahetama, läks sile plekk asemele, ei viitsinud painutada seda süvendit sinna sisse. Tähtis on, et jääks tugev ja kestaks aastaid.
Sebisin Pärnumaalt tagumised tulede ümbrused plekid ka, parempoolsel all stange serva juurest roostene aga tolle kohani nagunii ei kavatse plekki vahetada.
Uued esitiivad läksid samuti värvimisse, ostetud said B varuosa Klokkerholmi tükid, eks näis kuidas ette istuvad. Kui keevitused jms valmis saavad, siis läheb ülejäänud auto ka värvimisse, kus värvitakse tagumised tiivad ja juhiuks ära. Katust, 3 ust, tagaluuki ja kapotti ei ole mõtet värvida, sest antud detailidel kahjustused puuduvad.
Puudu on veel korralik roostevaba juhiuks, ideaalis võiks olla 147 Arctic White värvitooniga, kuid kahtlen, et leiab. Pigem on eesmärgiks leida puuduva roostega uks.
Loodan, et ilmataat lubab ilusat ilma ja saan oma keevitustööd valmis teha - hetkel seisab auto muidugi vihmase ilma eest katte all.
Seniks aga päikest.