09-04-2019, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2019, 10:53 AM ja muutjaks oli indrekly.)
Peale pikka ettevalmistust ja ringi vaatamist sai lõpuks veljed ära võetud.
Alla läksid siis Japan Racingu Jr6 veljed, 17 tolli, ette 8'' ja taha 9'' laiad. Mõlemal ET35.
8'' veljele läks peale 205/25 rehv ning 9'' 215/25 rehvid.
Vedrudega tegin lõpuks siis nii, et võtsin w210 3.2CDI avantgarde vedrud. Esimesed vedrud läksid alla kõige õhema padjaga.
Ette läksib Bilsteini uued vedrud. Võrdlus 66kw originaalvedruga.
Tagumised punnsilma universaali avantgarde vedrud sain Tõnise käest, Sakust.
Tagumised vedrud läksid samuti kõige õhema padajaga, aga lõikasin 1.25 tiiru maha.
Muidu istus inetult kõrgel:
Kui teeks teist korda, jätaks viimased veerand tiiru lõikamata.
Käisin ka sillastendis ära, rattakalded pidid täitsa normis olemas.
Nüüd jõudumööda nokin veel välimust ja silun kust on siluda. Tegemist veel jagub.
Vahetasin tagumised rattalaagrid, nivooamordi koos voolikuga.
Tagatuled vahetasin B osade vastu välja, kuna viisakaid kasutatud originaale ei leidnud.
Nüüd ootab ees veel roolivõimupumba, kõlarikatete ja juhiukse klaasi vahetus. Ning eks tegemist ole veel - näiteks iluvõrele triibud maalida. Kõik aga järgemööda.
Sai ka tagant hetkel konks ära võetud ja uus stange värvitud.
Kui kellelgi on pakkuda teisaldatavad konksu, siis palun märku anda.
Samuti olen mõnda aega taga ajanud tagumisi kõlaritega uksepolstreid.
Alla läksid siis Japan Racingu Jr6 veljed, 17 tolli, ette 8'' ja taha 9'' laiad. Mõlemal ET35.
8'' veljele läks peale 205/25 rehv ning 9'' 215/25 rehvid.
Vedrudega tegin lõpuks siis nii, et võtsin w210 3.2CDI avantgarde vedrud. Esimesed vedrud läksid alla kõige õhema padjaga.
Ette läksib Bilsteini uued vedrud. Võrdlus 66kw originaalvedruga.
Tagumised punnsilma universaali avantgarde vedrud sain Tõnise käest, Sakust.
Tagumised vedrud läksid samuti kõige õhema padajaga, aga lõikasin 1.25 tiiru maha.
Muidu istus inetult kõrgel:
Kui teeks teist korda, jätaks viimased veerand tiiru lõikamata.
Käisin ka sillastendis ära, rattakalded pidid täitsa normis olemas.
Nüüd jõudumööda nokin veel välimust ja silun kust on siluda. Tegemist veel jagub.
Vahetasin tagumised rattalaagrid, nivooamordi koos voolikuga.
Tagatuled vahetasin B osade vastu välja, kuna viisakaid kasutatud originaale ei leidnud.
Nüüd ootab ees veel roolivõimupumba, kõlarikatete ja juhiukse klaasi vahetus. Ning eks tegemist ole veel - näiteks iluvõrele triibud maalida. Kõik aga järgemööda.
Sai ka tagant hetkel konks ära võetud ja uus stange värvitud.
Kui kellelgi on pakkuda teisaldatavad konksu, siis palun märku anda.
Samuti olen mõnda aega taga ajanud tagumisi kõlaritega uksepolstreid.
Indrek.