06-03-2019, 12:08 AM
(05-03-2019, 04:41 PM)indrekly Kirjutas:Kui kõrgust paika sätid, siis arvesta et uute patjade ja vedrudega ca kuu-paari jooksul vajub auto veel julgelt 1-2cm.(28-02-2019, 03:10 PM)erx000 Kirjutas: Esivedrudega on lihtne ja odav lahendus w210 avantgarde vedru, mul w202 kerele istusid üks ühele nii esimesed kui ka tagumised. Tellid ka w210 vedrupadjad, neid neli kõrgust ja kui juhtub et madalaima padjaga ikka liiga kõrge siis saad ka vedru lõigata. Mercedes-Benz vedru lõikamist ei pea kartma kuna vedru ei jookse koonusesse ja otsad pole tagasi keeratud, ma olen kõikidel autodel nii kõrgused paika saanud.
126 spido said sisse ja tööle? See suur must relee on tulede buzzer, selle relee osa ja samuti suunapirnide osa võid rellakaga julmalt trükkplaadist välja lõigata, neid radasid ei pea säilitama, ma olen 124-le 126 kella installinud ja lõpuks istus väga hästi paika.
Eks proovin ka esivedrudega siis sinu läbikäidud teed. Kui all, eks siis näis palju ja kas lõikama peab. Tänud info eest igatahes!
Spido sain ilusti tööle. Relee jootsin maha lihtsalt. Natuke nokitsemist ja istus sisse ilusti.