06-04-2007, 04:59 PM
marek Kirjutas:ükski metall ei pea vastu meie kliimas ja selle jamaga mida maha pritsitakse. mul kogemus mitme audiga ja sama probleem, muidugi natuke vähem kui mersudel.
No audi ja MB kerekvaliteeti võrrelda ei saa vist. Audil kere ikka mitte natuke vaid palju parem. Roosteprobleemsete audidena võiks mainida C5 keret mille esikoopa siseääred kipuvad mitte hooldamisel rooste minema kuna koguvad sodi sinna. Samas c4 kere on raudne loom ka eesti soolaste teedega. B6 keremudelit mis on C Mercedes-Benz konkurent on ka palju kiidetud just kerekvaliteedi osas. Mersude osas on just kahtlane asjaolu ,et rooste koldeid võib leida mõne detaili keskelt jne. Loogiline ,et koopaääred jne võtavad seda saasta ligi ja tekib selline näksik sinna sisse Eesti tingimustes , aga kui näiteks rooste algeid(kobrutav värv ning rooste täpikesed) võib leida juba näiteks keset ust ning tiiba siis on muretsemiseks juba põhjust. Aga loodame ,et MB on oma vigadest õppinud ja suudab oma "Vana hea Mercedes-Benz" maine eeskujulikult taastada. Usun ,et seda rooste probleemi on vägagi tõsiselt võetud ning arendustöö käigus on kindlasti asi paranenud. :wink: Aga luban ,et kui MB on asja parandanud siis MB ma ka millalgi ära ostan. Hetkel lihtsalt ei näe asjal mõtet kui panna 200k magama ja hakata paaniliselt roostega võitlema.