22-02-2019, 01:56 PM
Olen olude sunnil sellesse teemasse vähe rohkem süübinud.
Jätan tavalised parkimissensorid välja siit jutust - Nostromo.
Kellel nendega häda on, on küll ise oma saamatuses süüdi.
Need ei maksa täna enam midagi, vahetage vigased välja ja asi jonks.
Räägin olukorrast, kus on lisaks kaugmaa radarile (Ditronicu radar kapoti võre taga) on ka lühimaa radarid. (radarid stange all peidus, mitte "täpid" stangel).
Neid oli 4 tk esistange all ja 4 tk tagastange all.
Läbi nende toimub Distronic Plus sõiduki lõplik seisma jäämine ja uuesti liikumine, lisadena ka Blind-Spot ja külgboksi parkija abi.
Olen vist kõik vähesed sellekohased teemad läbi lugenud.
Ja see aeg-ajalt tulenev häire "Parking guidances currently unvailable" on alati mu tuju rikkujaks.
Tehas on teinud takrvara täiendusi, isegi seoses sellega, et süsteem tunnetab veana vale nurga all olevat numbrimärgi alust.
Tarkvara uuendusega on väliskeskkonna tundlikust kõvasti vähendatud.
Endal olen selle teinud.
Nõrga lülina tuuakse välja ka kõrka pardaakut.
Seistes madala pöördega jookseb laadimine nõrgaks ja nõrk aku hakkab elektroonikat pärssima. Eks seal seepärast ole ka ühe põhjusena AGM aku.
Minul on uus parda aku.
Ikka viskab häireid sisse. Ja just ummikus seistes. Ta ei saa väliskeskkonna häiretega hakkama.
Teised, moodsad autod, kõikvõimalikud peegeldused jne. Aitab mingist neegri kroomstangest eest.
Radarid on jube tundlikud.
Kui panna STAR järgi, siis näeb veakoodidest ära (kuupäev/kellaaeg), milline radar millise häire sisse luges.
Ja ta eristab ära "External fault/väliskeskonna häire" ja "Check XXXX radar/potentsiaalne radari viga - niiskus".
Soovitus on, võtta need radarid maha, ära kuivatada korralikult ja tehase liitekohad hermetiseerida.
Ise sulatasin need kolviga kinni kogu perimeetril.
Samas kurdavad tüübid USA päikeserannikul sama muret, ei saa nagu liigniiskust ka süüdistada.
Ehk olen omast arust teinud kõik, mis minu võimuses. CL'i radaraid on uuena esinduses 600 EUR + tk. Neid on 8 tk.
Ehk sealt tuleb ka arusaam selle auto hinnast uuena.
Aga ma ei anna alla ja jälgin mängu.
Kui häire esineb, siis automaatselt otsin ümberringi uus autosid/süüdlasi.
Teen märked kellaajast, et hiljem vealogides orienteeruda/veenduda välikeskkonna vea olemasolu.
Ja olen ka radarite asukohta vahetanud omavahel (kõik 8 tk on sama koodiga / A0009055701), et veenduda
mõne radari enda veas.
Kui mõni radar (sama radar erinevates/vahetatud positisoonides) häiret annab, siis tahan uue panna.
Teemakohane arutelu/kaasamõtlejad on teretulnud!
AK75/SGM - soovitan Teil need radarid esmalt maha võtta, ära kuivatada ja hermetiseerida.
Kaotada ei ole midagi, 600 EUR/tk hinna juures on see töö väärt seda.
Muidugi stange maha/peale ei ole kõige meeldivam töö selle auto juures, eriti tagumine (pagass puhtaks).
Jätan tavalised parkimissensorid välja siit jutust - Nostromo.
Kellel nendega häda on, on küll ise oma saamatuses süüdi.
Need ei maksa täna enam midagi, vahetage vigased välja ja asi jonks.
Räägin olukorrast, kus on lisaks kaugmaa radarile (Ditronicu radar kapoti võre taga) on ka lühimaa radarid. (radarid stange all peidus, mitte "täpid" stangel).
Neid oli 4 tk esistange all ja 4 tk tagastange all.
Läbi nende toimub Distronic Plus sõiduki lõplik seisma jäämine ja uuesti liikumine, lisadena ka Blind-Spot ja külgboksi parkija abi.
Olen vist kõik vähesed sellekohased teemad läbi lugenud.
Ja see aeg-ajalt tulenev häire "Parking guidances currently unvailable" on alati mu tuju rikkujaks.
Tehas on teinud takrvara täiendusi, isegi seoses sellega, et süsteem tunnetab veana vale nurga all olevat numbrimärgi alust.
Tarkvara uuendusega on väliskeskkonna tundlikust kõvasti vähendatud.
Endal olen selle teinud.
Nõrga lülina tuuakse välja ka kõrka pardaakut.
Seistes madala pöördega jookseb laadimine nõrgaks ja nõrk aku hakkab elektroonikat pärssima. Eks seal seepärast ole ka ühe põhjusena AGM aku.
Minul on uus parda aku.
Ikka viskab häireid sisse. Ja just ummikus seistes. Ta ei saa väliskeskkonna häiretega hakkama.
Teised, moodsad autod, kõikvõimalikud peegeldused jne. Aitab mingist neegri kroomstangest eest.
Radarid on jube tundlikud.
Kui panna STAR järgi, siis näeb veakoodidest ära (kuupäev/kellaaeg), milline radar millise häire sisse luges.
Ja ta eristab ära "External fault/väliskeskonna häire" ja "Check XXXX radar/potentsiaalne radari viga - niiskus".
Soovitus on, võtta need radarid maha, ära kuivatada korralikult ja tehase liitekohad hermetiseerida.
Ise sulatasin need kolviga kinni kogu perimeetril.
Samas kurdavad tüübid USA päikeserannikul sama muret, ei saa nagu liigniiskust ka süüdistada.
Ehk olen omast arust teinud kõik, mis minu võimuses. CL'i radaraid on uuena esinduses 600 EUR + tk. Neid on 8 tk.
Ehk sealt tuleb ka arusaam selle auto hinnast uuena.
Aga ma ei anna alla ja jälgin mängu.
Kui häire esineb, siis automaatselt otsin ümberringi uus autosid/süüdlasi.
Teen märked kellaajast, et hiljem vealogides orienteeruda/veenduda välikeskkonna vea olemasolu.
Ja olen ka radarite asukohta vahetanud omavahel (kõik 8 tk on sama koodiga / A0009055701), et veenduda
mõne radari enda veas.
Kui mõni radar (sama radar erinevates/vahetatud positisoonides) häiret annab, siis tahan uue panna.
Teemakohane arutelu/kaasamõtlejad on teretulnud!
AK75/SGM - soovitan Teil need radarid esmalt maha võtta, ära kuivatada ja hermetiseerida.
Kaotada ei ole midagi, 600 EUR/tk hinna juures on see töö väärt seda.
Muidugi stange maha/peale ei ole kõige meeldivam töö selle auto juures, eriti tagumine (pagass puhtaks).
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”