21-02-2019, 03:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2019, 03:25 PM ja muutjaks oli kaur112.)
Nüüd paar aastat sõidetud peale viimaseid sissekandeid.
S212 ls 212 tuh km. Päevased läbisõidud sobivad pigem elektriautole. Õnneks vahel ka pikemad otsad sees. Üldiselt sõitmist takistavaid probleeme pole esinenud. Olen varem kirjutanud, et taguots vajub külmaga alla, kusagil järelikult midagi susiseb. Esimese hooga vahetasin tagumised õhutorud, sest soodsam ja teadsin, et üks koht ka lapitud. Sellest ikkagi ei piisanud ja eile läksid originaal padjad taha. Esimene ots pole otseselt kuhugi liikunud ega vajunud ning hetkel ei plaani seal ka midagi torkida. Ka raha pärast. Kui taga pääseb patjade vahetusega, siis ees on kompott koos amortidega. Tagumiste vahetusel ilmnes, et padjad läbi ka. Õhuga seotud tööde hulka kuulub koos voolikutega vahetatud kompressor. Ühel - 17C hommikul kompressor töötas, aga tagumik ei liikunud paika. Diagnoosiks filter, mis niiskust kogub, oli niipalju vett täis, et õhk läbi ei läinud. Niiskuskogujat muidugi eraldi ei vahetata, kuigi vaatasin, et Hiinast saab asenduse 5-20 raha eest.
Peale õhu läksid vahetusse mõned püksid ja remonditi esimene kardaan - lõtk oli sees. Vahetasin ka mölemad xenonid - olid juba lillakad. Vasak blind spot assist andur vahetatud eBay kasutatud osa vastu. See on minu ajal vasakul pool teist korda ja Vahepeal paremal ka ühe korra. Võibolla oli miskit väikest asja sel korral veel.
Eelmine sügis peale paadi vedu või õigemini selle ajal jäi parem seisupidur peale - uued seisupidur jupid ja piduriklotsid ning kettad.
Ma arvan, et see oli 2017, kui vahetasin taga parkimisandureid ja sh ka juhtmestiku. Sellest hoolimata on meie kliima ikkagi nii palju halastamatu, et nüüdseks tagumised jälle kõnnivad aegajalt.
Kui muidu kõik asjad töötavad ja on selge, et vana asja vaja peale hoolduse ka remontida, siis hãirib nii tihe jantimine parkimisanduritega. Kui keegi pakub välja retsepti, mis töökoja inimest silmi pööritama ei pane ja mis reaalselt töötab, võib anda tagasisidet.
Üks asi meenus veel. Eelmisel suvel hakkas urisema kõrvalistuja istme ventilaator. Mingil hetkel oli vait, kuid siis hakkas jälle urisema. Kas vendikas läbi või saab sinna kuhugi mingisugune Lego tükk ka ära eksida? Kui keeruline on sinna ligi pääseda?
S204 LS 132tuh km
Siiani ainult hooldused. Va paar aastat tagasi, kui qashqai ette sõitis ja kogu esiosa vahetusse läks. Ühe korra on olnud ka tehase tagasikutsumine - midagi seoses rooliga.
Eelmine nädal sai peale Webasto juhtimisega üle telefoni. Küllaltki primitiivne äpp, aga saab hakkama. Lisaks paigaldasin defa aku laadija. Pean jälgima, et kui soojendus akule peale hakkab, siis saan lihtsalt pampri külge kaabliga 230V andes laadida.
Kui nüüd tulla jällegi parkimisandurite juurde, siis umbes kuu tagasi vandusid ka S204 andurid/ühendused meie kliimale alla. Momendil töötavad, aga sõltuvalt ilmast.
Enam-vähem ühel ajal tulid kirjad check brake pad wear ja ka kogu nimekiri assistentidega. Huvitav, et mul pole seni önnestunud ühtegi klotsi nii kaugele sõita, alati on teenindus tahtnud klotsid varem ära vahetada. Nii olen seni ka teinud. Nüüd vaja eraldi sellepärast panna aeg.
S212 ls 212 tuh km. Päevased läbisõidud sobivad pigem elektriautole. Õnneks vahel ka pikemad otsad sees. Üldiselt sõitmist takistavaid probleeme pole esinenud. Olen varem kirjutanud, et taguots vajub külmaga alla, kusagil järelikult midagi susiseb. Esimese hooga vahetasin tagumised õhutorud, sest soodsam ja teadsin, et üks koht ka lapitud. Sellest ikkagi ei piisanud ja eile läksid originaal padjad taha. Esimene ots pole otseselt kuhugi liikunud ega vajunud ning hetkel ei plaani seal ka midagi torkida. Ka raha pärast. Kui taga pääseb patjade vahetusega, siis ees on kompott koos amortidega. Tagumiste vahetusel ilmnes, et padjad läbi ka. Õhuga seotud tööde hulka kuulub koos voolikutega vahetatud kompressor. Ühel - 17C hommikul kompressor töötas, aga tagumik ei liikunud paika. Diagnoosiks filter, mis niiskust kogub, oli niipalju vett täis, et õhk läbi ei läinud. Niiskuskogujat muidugi eraldi ei vahetata, kuigi vaatasin, et Hiinast saab asenduse 5-20 raha eest.
Peale õhu läksid vahetusse mõned püksid ja remonditi esimene kardaan - lõtk oli sees. Vahetasin ka mölemad xenonid - olid juba lillakad. Vasak blind spot assist andur vahetatud eBay kasutatud osa vastu. See on minu ajal vasakul pool teist korda ja Vahepeal paremal ka ühe korra. Võibolla oli miskit väikest asja sel korral veel.
Eelmine sügis peale paadi vedu või õigemini selle ajal jäi parem seisupidur peale - uued seisupidur jupid ja piduriklotsid ning kettad.
Ma arvan, et see oli 2017, kui vahetasin taga parkimisandureid ja sh ka juhtmestiku. Sellest hoolimata on meie kliima ikkagi nii palju halastamatu, et nüüdseks tagumised jälle kõnnivad aegajalt.
Kui muidu kõik asjad töötavad ja on selge, et vana asja vaja peale hoolduse ka remontida, siis hãirib nii tihe jantimine parkimisanduritega. Kui keegi pakub välja retsepti, mis töökoja inimest silmi pööritama ei pane ja mis reaalselt töötab, võib anda tagasisidet.
Üks asi meenus veel. Eelmisel suvel hakkas urisema kõrvalistuja istme ventilaator. Mingil hetkel oli vait, kuid siis hakkas jälle urisema. Kas vendikas läbi või saab sinna kuhugi mingisugune Lego tükk ka ära eksida? Kui keeruline on sinna ligi pääseda?
S204 LS 132tuh km
Siiani ainult hooldused. Va paar aastat tagasi, kui qashqai ette sõitis ja kogu esiosa vahetusse läks. Ühe korra on olnud ka tehase tagasikutsumine - midagi seoses rooliga.
Eelmine nädal sai peale Webasto juhtimisega üle telefoni. Küllaltki primitiivne äpp, aga saab hakkama. Lisaks paigaldasin defa aku laadija. Pean jälgima, et kui soojendus akule peale hakkab, siis saan lihtsalt pampri külge kaabliga 230V andes laadida.
Kui nüüd tulla jällegi parkimisandurite juurde, siis umbes kuu tagasi vandusid ka S204 andurid/ühendused meie kliimale alla. Momendil töötavad, aga sõltuvalt ilmast.
Enam-vähem ühel ajal tulid kirjad check brake pad wear ja ka kogu nimekiri assistentidega. Huvitav, et mul pole seni önnestunud ühtegi klotsi nii kaugele sõita, alati on teenindus tahtnud klotsid varem ära vahetada. Nii olen seni ka teinud. Nüüd vaja eraldi sellepärast panna aeg.