10-01-2019, 11:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2019, 11:04 PM ja muutjaks oli KalevE.)
No nii. Kaks aastat vaikust nüüd olnud, aga mis siis vahepeal toimunud.
Auto endiselt alles, aga kuna igapäevaseks autoks nüüd uuem masin, siis enamus aega seisab kuid suvel ajan ikka garaažist välja. Ülevaatused läbinud kenasti, viimane suvi natuke küll oli esimene kord tahmasusega probleeme, aga uus mootoriõli ja paar sotti ringisõitmist tegi hingamise jälle korda ja läks lepase reega läbi.
2018 said siis tehtud:
- õlid, filtrid jms iga aastane kraam vahetatud
- avastasin hüdroõli kadumise põhjuse (vooliku klamber oli ajaga end voolikust läbi pressinud - voolik veits lühemaks ja taas korras)
- nivooamortide regulaator uus lastud teha
- tagumised koopad keevitatud ja uued kerepunnid pandud
- põhi puhtaks tõmmatud ja roostes kohad puhastatud ja kaetud. Mõned läbiva roostega kohad, mis salongi lekkinud veest olid tekkinud, said välja lõigatud ja uus plekk asemele keevitatud. Krundid, mastiksid ja kivikaitse läks taas peale.
- võideldud lekkega, mis seisnes selles, et kõrvalistuja jalgealune oli alati peale vihmaga sõitmist märg ja lõpuks jõudis vesi ka tagumise istme ette. Vee sisse pääsemise avastamiseks kulus kokkvõttes mitmeid, mitmeid päevi ja palju auto kokku ja lahti võtmisi ja mitmeid kordi läbi lompide sõitmist, et leida üles, kust vesi sisse tuleb jne. Lõpuks oli põhjus lihtne - kuna mul oli tagumisel rattakoopal alumised kerepunnid puudu, siis pääses sealt liiv ja sodi sisse küljekarp. Aja jooksul ummistusid parema karbi nii esimene kui tagumine äravool täiesti ära ja kõik katuseluugi torudest alla voolav vesi, mis pidanuks sealt välja pääsema, jäi hoopis küljekarpi ja siis voolas läbi juhtmestiku avade salongi. Praegu auto salong laiali, põhi seest üle lastud, mitmekordselt Hammerite Kurustiga üle tehtud, happekrundiga kaetud ja ootab kevadet. Otsustasin talveks asja seisma jätta, et näha, kas kevadel on ehk mingi koht uuesti veidi roostet välja löönud ja vajab järeltöötlust või kandis mu töö vilja.
Mis 2019 plaanis:
- tahaks esimesed amordid ja vedrud vahetada. Vast Sachsid või Bilsteinid alla ja vb Eibachi vedrud, eks näis, väga madalaks ei taha igatahes, aga selline Sportline kõrgus oleks hea
- keretööd lõpuni teha, et saaks auto värvimisse viia
- raadiot pole viitsinud ka peale selle vargust uut panna, aga kui rahakott kannatab, siis teeks ka audio poole korda.
- lõpuks juhiistme nurga ära parandada
Auto endiselt alles, aga kuna igapäevaseks autoks nüüd uuem masin, siis enamus aega seisab kuid suvel ajan ikka garaažist välja. Ülevaatused läbinud kenasti, viimane suvi natuke küll oli esimene kord tahmasusega probleeme, aga uus mootoriõli ja paar sotti ringisõitmist tegi hingamise jälle korda ja läks lepase reega läbi.
2018 said siis tehtud:
- õlid, filtrid jms iga aastane kraam vahetatud
- avastasin hüdroõli kadumise põhjuse (vooliku klamber oli ajaga end voolikust läbi pressinud - voolik veits lühemaks ja taas korras)
- nivooamortide regulaator uus lastud teha
- tagumised koopad keevitatud ja uued kerepunnid pandud
- põhi puhtaks tõmmatud ja roostes kohad puhastatud ja kaetud. Mõned läbiva roostega kohad, mis salongi lekkinud veest olid tekkinud, said välja lõigatud ja uus plekk asemele keevitatud. Krundid, mastiksid ja kivikaitse läks taas peale.
- võideldud lekkega, mis seisnes selles, et kõrvalistuja jalgealune oli alati peale vihmaga sõitmist märg ja lõpuks jõudis vesi ka tagumise istme ette. Vee sisse pääsemise avastamiseks kulus kokkvõttes mitmeid, mitmeid päevi ja palju auto kokku ja lahti võtmisi ja mitmeid kordi läbi lompide sõitmist, et leida üles, kust vesi sisse tuleb jne. Lõpuks oli põhjus lihtne - kuna mul oli tagumisel rattakoopal alumised kerepunnid puudu, siis pääses sealt liiv ja sodi sisse küljekarp. Aja jooksul ummistusid parema karbi nii esimene kui tagumine äravool täiesti ära ja kõik katuseluugi torudest alla voolav vesi, mis pidanuks sealt välja pääsema, jäi hoopis küljekarpi ja siis voolas läbi juhtmestiku avade salongi. Praegu auto salong laiali, põhi seest üle lastud, mitmekordselt Hammerite Kurustiga üle tehtud, happekrundiga kaetud ja ootab kevadet. Otsustasin talveks asja seisma jätta, et näha, kas kevadel on ehk mingi koht uuesti veidi roostet välja löönud ja vajab järeltöötlust või kandis mu töö vilja.
Mis 2019 plaanis:
- tahaks esimesed amordid ja vedrud vahetada. Vast Sachsid või Bilsteinid alla ja vb Eibachi vedrud, eks näis, väga madalaks ei taha igatahes, aga selline Sportline kõrgus oleks hea
- keretööd lõpuni teha, et saaks auto värvimisse viia
- raadiot pole viitsinud ka peale selle vargust uut panna, aga kui rahakott kannatab, siis teeks ka audio poole korda.
- lõpuks juhiistme nurga ära parandada