11-12-2018, 09:54 AM
Peaks kupeega tegelema aga mis seal ikka, kuna see üks mootor turboga suvi otsa on garaažis seisnud puki otsas ja m103 mootori ruumis täpselt see kole tühi auk jäätud siis mõtlesin, et peaks kasutust leidma sellele vanarauale.
Õnneks on üks m103ga w124 veel olemas.
Enne kui uut turbot otsima hakkan siis mõtlesin vaatan, mis vana kõhus on.
Kompressori tiivik õrnalt kojas käinud, turbiini poolne puks oli võlli peal kinni, keskosas turbiini poolse puksi splindi soonel kahjustused. Positiivne on see, et tundub võll pole kuuma saanud, puksi sain ilusti kätte, kompressori koja tõmbasin karukeelega üle, näeb ilus välja. Tellin uued puksid ja laon kokku tagasi. Kui plahvatab siis plahvatab. Üks suurem ootab oma korda millega kogu jõuülekanne kõveraks lasta.
Kolle jääb diisli oma, ikkagi säästukas.
Süüde veel lahtine, tahaks jätta jagaja aga mul uusi süütejuhtmeid vaja, suht sama raha eest saaks juba Audi tfsi copid, veel mõtlen mis teen.
Ülejäänud tuleb suht copy paste kupee pealt, ecu küll vähe teine.
Remondi poole pealt vahetasin kõik kaikad ära tagasillas, sillatala esimsed padjad. Esisilda sai uued sharniirid, rooliotsad, amordi tugilaagrid. Veel jagaja, rootor, kommukas sai kupee vana. Piduri peasilinder remonditud, esimesed suportid hooldatud, taga käsipiduri klotsid ja vedrud uued. Tungi tõstekohad karpides olid mädad, need keevitasin kinni, põhja alla sai ka paar lappi.
Suvel tagurdati sisse, sain nina uuesti värvida. Veits p****e läks aga no kuna esimesed harjutused värvimises siis väga ei muretse. Lakk tuli parem aga värv ise mitte. Saab uuesti proovida
Õnneks on üks m103ga w124 veel olemas.
Enne kui uut turbot otsima hakkan siis mõtlesin vaatan, mis vana kõhus on.
Kompressori tiivik õrnalt kojas käinud, turbiini poolne puks oli võlli peal kinni, keskosas turbiini poolse puksi splindi soonel kahjustused. Positiivne on see, et tundub võll pole kuuma saanud, puksi sain ilusti kätte, kompressori koja tõmbasin karukeelega üle, näeb ilus välja. Tellin uued puksid ja laon kokku tagasi. Kui plahvatab siis plahvatab. Üks suurem ootab oma korda millega kogu jõuülekanne kõveraks lasta.
Kolle jääb diisli oma, ikkagi säästukas.
Süüde veel lahtine, tahaks jätta jagaja aga mul uusi süütejuhtmeid vaja, suht sama raha eest saaks juba Audi tfsi copid, veel mõtlen mis teen.
Ülejäänud tuleb suht copy paste kupee pealt, ecu küll vähe teine.
Remondi poole pealt vahetasin kõik kaikad ära tagasillas, sillatala esimsed padjad. Esisilda sai uued sharniirid, rooliotsad, amordi tugilaagrid. Veel jagaja, rootor, kommukas sai kupee vana. Piduri peasilinder remonditud, esimesed suportid hooldatud, taga käsipiduri klotsid ja vedrud uued. Tungi tõstekohad karpides olid mädad, need keevitasin kinni, põhja alla sai ka paar lappi.
Suvel tagurdati sisse, sain nina uuesti värvida. Veits p****e läks aga no kuna esimesed harjutused värvimises siis väga ei muretse. Lakk tuli parem aga värv ise mitte. Saab uuesti proovida
Turbo