03-10-2018, 03:19 PM
Vahepeal kurtsin, et igav auto ja midagi peale tankimise ja hoolduse pole vaja väga teha, siis ilmselt masin tüdines sellest jutust ning otsustas low-rider'iks hakata.
Esmalt ilmutas armatuuris ennast pilt auto kujutisega, mille sees nool suunaga alt ülesse. Järgnevate päevade jooksul lisandus teade "Compressor cooling down".
Lisaboonusena hakkas umbes nii kuu aega tagasi ka miski "Presafe not activated" teade armatuuris endast märku andma.
Kuna madal sõiduasend liiga palju ei meeldinud ning lisaks oli auto nagu sült, sai kiiremas korras aeg teenindusse kirja pandud. Ise midagi väga ennustada ei osanud - kahtlustasin mõnda õhkpatja, kuigi ükski nurk nagu teistest madalamal ei istunud.
Targad mehed vaatasid auto üle ning selgus, et õhkvedrustuse kompressor on oma tööst väsinud ning tuleks pensionile saata. Uus läks asemele ning hetkel nagu tundub kõik hea. Lisaks vahetati veel ära paar töölepingu lõpetanud parkimisandurit.
"Presafe" veateate kohta öeldi, et tuleks kõrvalistuja turvavöö vahetada, mis maksab 700+ eurot. Kuidagi nagu tundub palju selle eest, et vöö ennast enne avariid pisut rohkem pingule tõmbaks... Tuleb seda mõtet veidi seedida.
Augusti lõpus sai ka tehtud korraline A-hooldus ning vahetusse läksid ka pragunenud pidurivoolikud.
Praeguseks läbitud temaga pisut üle 11 tuhande kilomeetri ning auto hinnalangust mittearvestav kilomeetri kulu on 66 eurosenti.
Kui võtta arvesse ka teoreetiline hinnalangus, siis ilmselt jääb see kilomeetri kulu sinna ühe euro piirimaile.
Esmalt ilmutas armatuuris ennast pilt auto kujutisega, mille sees nool suunaga alt ülesse. Järgnevate päevade jooksul lisandus teade "Compressor cooling down".
Lisaboonusena hakkas umbes nii kuu aega tagasi ka miski "Presafe not activated" teade armatuuris endast märku andma.
Kuna madal sõiduasend liiga palju ei meeldinud ning lisaks oli auto nagu sült, sai kiiremas korras aeg teenindusse kirja pandud. Ise midagi väga ennustada ei osanud - kahtlustasin mõnda õhkpatja, kuigi ükski nurk nagu teistest madalamal ei istunud.
Targad mehed vaatasid auto üle ning selgus, et õhkvedrustuse kompressor on oma tööst väsinud ning tuleks pensionile saata. Uus läks asemele ning hetkel nagu tundub kõik hea. Lisaks vahetati veel ära paar töölepingu lõpetanud parkimisandurit.
"Presafe" veateate kohta öeldi, et tuleks kõrvalistuja turvavöö vahetada, mis maksab 700+ eurot. Kuidagi nagu tundub palju selle eest, et vöö ennast enne avariid pisut rohkem pingule tõmbaks... Tuleb seda mõtet veidi seedida.
Augusti lõpus sai ka tehtud korraline A-hooldus ning vahetusse läksid ka pragunenud pidurivoolikud.
Praeguseks läbitud temaga pisut üle 11 tuhande kilomeetri ning auto hinnalangust mittearvestav kilomeetri kulu on 66 eurosenti.
Kui võtta arvesse ka teoreetiline hinnalangus, siis ilmselt jääb see kilomeetri kulu sinna ühe euro piirimaile.