05-08-2018, 02:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2018, 02:49 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
(05-08-2018, 09:50 AM)siimruz Kirjutas: Õhkvedrustus on meie kliimas paras nuhtlus. Lääpa vajunud kaste päris palju liikvel.Õhkvedrustus ei ole nuhtlus. Olenemata sellest, kus kandis elad, mingil hetkel pead patju/kompressorit ikka vahetama. Täpselt samamoodi nii nagu vahetad mingil hetkel terasvedrusi, sest need vanusest purunevad. Pole olemas igikestvat asja. Lihtsalt padi maksab rohkem. Jah, kompressor võib ka laiali minna, aga kui tihti teda ikka vahetad. Samamoodi on see, et mõne õhkvedrustuse probleemi tekkimisel tuleb sellele kohe tähelepanu pöörata, mitte oodata, kuni see üks detail ka ülejäänud ära kurnab ja siis vinguda, et kõik on perses. Samamoodi tuleb endale selgeks teha, et kui midagi juhtub, kas rahakott kannatab sellega kohe tegeleda või mitte. 500€ kompressori eest põlve nõrgaks võtab, siis tasuks ikkagi selline auto juba ostmata jätta ja osta omale pigem sama raha eest midagi, mille varuosad ei võta põlvest nõrgaks.
Tsitaat:Paar W 164 omaniku kellega vestlesin kui olin otsingutel kurtsid ka diisel 3,2 V6 janusust just liigeldes linnas.Aga mis kütusekulu nad saada tahavad? 2+tonni kaaluv, 4 veoline, 3+liitrine diisel, automaat ei saagi linnas väga alla 12-13 võtta. Samamoodi kõik sõltub ju kellaajast ja kohast, kus sõita, muidugi kõige rohkem sõltub see sellest, kuidas sõidetakse. Minu Jeep'il on keskmine ca 10l/100km, kui sõidab igapäevaselt Saue-Tallinna vahet tööle-koju, aga konks on selles, et hommikul on ta juba kell 7 linnas, kui enamus alles ärkavad ja õhtul tuleb ta kell 16 linnast ära enne, kui suurem rahvas liikuma hakkab.
Üldiselt, kui W164'ga viisakalt ringi käia, siis on tal tavalised kuluvead nii nagu kõikidel teistel autodel. Mul pereringis olnud üle 10 aasta jooksul 3 ML'i(1 163 270CDI, 164 320CDI ja praegu 164 300CDI). 164'del on mõlemal käigukastiga probleeme olnud, mis täpsemalt, seda kahjuks ei tea.
Teema autorile, aga kõike paremat uue liikuriga.