06-07-2018, 07:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2018, 07:25 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Valge auto pole soiku jäänud.
Pidurite upgrade võtsin lõpuks käsile.
Ette tulevad vent 330/32mm kettad, taha vent 300/28mm ketas.
Leiab neid kataloogidest: esimesed r280 alt, tagumised näiteks w210 e55 (mingitel c klassidel jne oli ka neid).
Tolmukatetega on kerge probleem, nii ees kui ka taga, ilma jahutuseta 300mm ketas tõenäoliselt läheks ilma probleemidetta. Käsipiduri tummel on sama. Ette peab kettale tegema veel 3,5-4mm flantsi, muidu läheb vastu sharniiri. Need lasin teha vanadest ketta südamikest, sinna teeb ka uued fikseerimis kohad.
ML w163 345mm ketas oleks ideaalse ETga, ma selle supportit ei ole saanud vaadata, kuidas istuks. Kui peaks kuidagi kätte hüppama siis proovin kindlasti ära.
Supportid ees on w220 4-kolvine 330mm ketastega mudeli alt, supporti peab k ca 5mm liigutama väljapoole. Käädmiku kinnitused sobivad.
Tagumine support läheb w220 300mm vent ketastega mudeli alt(v8d näiteks), taga peab ka supportit vähe sissepoole liigutama, kinnitus augud on sobivad samuti.
Ma veel pole otsustanud, kas teen supportid flantside või pukside peale, nädala vahetusel ma mõõdan täpselt ära palju neid täpselt nihutada vaja.
Ees:
Taga:
Leidsin mingi malm supporti ka, mis taha sobiks aga ei tea, mis mudeli alt see on. Silinder tundub sama mõõduga(ei kontrollinud täpselt), mis w220 omadel.
Ehk on kellegile abiks, ise väga ei leidnud infot, mis kuhu. Antud kombo peaks üks soodsamaid ja kättesaadavamaid olema w124/w201'le.
Ühed teadmata päritoluga 4-kolvised malm supportid sain ka proovimiseks, ma vaatan nii teaduse huvides kuidas sobivad ja mille alt need on.
E: ette leiaks ka 330mm ketta, kuhu flantsi pole vaja, aga siis oleks valikus sellised ET'ga kettad, millega tekiks probleemid velje allapanekuga. Velg läheks vastu supportit ja oleks flantsi vaja, siis aga tekib probleem ratta mahutamisega koopasse. Antud juhul enam randiga velge väga alla ei pane kuid need, mis sedaanil all istuvad ilusti. Kehtib siis 8,5 laiade velgede puhul, kitsamaid pole proovinud.
Pidurite upgrade võtsin lõpuks käsile.
Ette tulevad vent 330/32mm kettad, taha vent 300/28mm ketas.
Leiab neid kataloogidest: esimesed r280 alt, tagumised näiteks w210 e55 (mingitel c klassidel jne oli ka neid).
Tolmukatetega on kerge probleem, nii ees kui ka taga, ilma jahutuseta 300mm ketas tõenäoliselt läheks ilma probleemidetta. Käsipiduri tummel on sama. Ette peab kettale tegema veel 3,5-4mm flantsi, muidu läheb vastu sharniiri. Need lasin teha vanadest ketta südamikest, sinna teeb ka uued fikseerimis kohad.
ML w163 345mm ketas oleks ideaalse ETga, ma selle supportit ei ole saanud vaadata, kuidas istuks. Kui peaks kuidagi kätte hüppama siis proovin kindlasti ära.
Supportid ees on w220 4-kolvine 330mm ketastega mudeli alt, supporti peab k ca 5mm liigutama väljapoole. Käädmiku kinnitused sobivad.
Tagumine support läheb w220 300mm vent ketastega mudeli alt(v8d näiteks), taga peab ka supportit vähe sissepoole liigutama, kinnitus augud on sobivad samuti.
Ma veel pole otsustanud, kas teen supportid flantside või pukside peale, nädala vahetusel ma mõõdan täpselt ära palju neid täpselt nihutada vaja.
Ees:
Taga:
Leidsin mingi malm supporti ka, mis taha sobiks aga ei tea, mis mudeli alt see on. Silinder tundub sama mõõduga(ei kontrollinud täpselt), mis w220 omadel.
Ehk on kellegile abiks, ise väga ei leidnud infot, mis kuhu. Antud kombo peaks üks soodsamaid ja kättesaadavamaid olema w124/w201'le.
Ühed teadmata päritoluga 4-kolvised malm supportid sain ka proovimiseks, ma vaatan nii teaduse huvides kuidas sobivad ja mille alt need on.
E: ette leiaks ka 330mm ketta, kuhu flantsi pole vaja, aga siis oleks valikus sellised ET'ga kettad, millega tekiks probleemid velje allapanekuga. Velg läheks vastu supportit ja oleks flantsi vaja, siis aga tekib probleem ratta mahutamisega koopasse. Antud juhul enam randiga velge väga alla ei pane kuid need, mis sedaanil all istuvad ilusti. Kehtib siis 8,5 laiade velgede puhul, kitsamaid pole proovinud.
Turbo