29-05-2018, 07:03 PM
Järgmine sissekanne. Kuna tundus, et mootori töö ei olnud siiski see, mis ta pidi olema ning viimasel ajal tahtis niisama lõksudes tihtipeale välja surra siis otsustasin, et leian lõpuks ka sellele lahenduse. Esialgu arvasin, et ehk kisub kuskilt kütusesüsteemi õhku vahele, kuna sai torusid eemaldatud-puhastatud jne. Üle kontrollides siiski mitte.
Kuna algusest peale on Flosse töötanud kellegi isearetatud gaasihoovaga, siis ei tahtnud seda näppima hakata. Leidsin aga ühel õhtul internetiavarustest lehekülje, kus õpetati gaasihoovastikku paika sättima. Selgus, et mingisugusel suvalisel hetkel hakkas mu loom oma õhutarbimist piirama, lükates trosselklapi kinni. Selleks ka välja suri - selge. Lisaks leidsin ka täiesti kogemata originaalvarda kujust pildi. Mõeldud-tehtud, hangitud vajaminevad osakesed tegin pildi järgi enam-vähem õige asja valmis. Ise sel hetkel mõtlesin/naersin, et elame ju 21. sajandis, kuid siiski tuleb tükke teha ise pildi järgi nagu isad või vanaisad. Lõpp-produktiga võib rahule jääda, sest nii siidi pole see traktoripotike veel käinud.
Peapidi kapoti all aega veetes otsustasin ka sisselaskemajandust veidi tänapäevastada. Kuna õnnestus leida parajas suuruses õhukopsik, mis sinna luugi alla ka sobib, leiab lähitulevikus asendust vana ''õli-õhufilter'' uuema ja konkreetsema filtriga. Õnneks saab kõike teha ilma ratsimiseta.
Mõned pildid ülevalt alla: (vana vasest väänatud jurakas, leitud pilt õigest asjast, uus vardake, vaadeldav sobilik asukoht filtrikopsikule)
Kuna algusest peale on Flosse töötanud kellegi isearetatud gaasihoovaga, siis ei tahtnud seda näppima hakata. Leidsin aga ühel õhtul internetiavarustest lehekülje, kus õpetati gaasihoovastikku paika sättima. Selgus, et mingisugusel suvalisel hetkel hakkas mu loom oma õhutarbimist piirama, lükates trosselklapi kinni. Selleks ka välja suri - selge. Lisaks leidsin ka täiesti kogemata originaalvarda kujust pildi. Mõeldud-tehtud, hangitud vajaminevad osakesed tegin pildi järgi enam-vähem õige asja valmis. Ise sel hetkel mõtlesin/naersin, et elame ju 21. sajandis, kuid siiski tuleb tükke teha ise pildi järgi nagu isad või vanaisad. Lõpp-produktiga võib rahule jääda, sest nii siidi pole see traktoripotike veel käinud.
Peapidi kapoti all aega veetes otsustasin ka sisselaskemajandust veidi tänapäevastada. Kuna õnnestus leida parajas suuruses õhukopsik, mis sinna luugi alla ka sobib, leiab lähitulevikus asendust vana ''õli-õhufilter'' uuema ja konkreetsema filtriga. Õnneks saab kõike teha ilma ratsimiseta.
Mõned pildid ülevalt alla: (vana vasest väänatud jurakas, leitud pilt õigest asjast, uus vardake, vaadeldav sobilik asukoht filtrikopsikule)