13-04-2018, 01:23 PM
(12-04-2018, 10:53 PM)ville Kirjutas: Minu jaoks tegi asja atraktiivseks tõik, et viimased 10 aastat on see masin kollektsionääri käes garaazis pukkidel seisnud.
Ma loodan, et see "pukkidel" on lihtsalt väljend hea hoidmise kohta, mitte tõene fakt. Sest õõtsad pingutatakse ju kinni auto normaalasendis ja kui auto üles tõsta, siis on kõik puksid 10a järjest pinges. Mis nad reeglina tapab.
Auto garaažis ladustamiseks piisab, kui ta on ratastel ja rehvides 4-5 bari nö. laorõhku. Muud midagi. Isegi paak ei pea täis olema. (aga paagipõhjas veetilka ei tohi olla).
Mingeid laiu tiibu või imelikke stangesid ma küll talle külge ei hakkaks panema - lõpptulemus oleks auto mis meeldib ainult ühele inimesele maailmas - sulle endale, ja seetõttu ka väärtus poleks tal enam see, mis oleks tippkorras originaalil. Sellest, et tal mootorit pole, ära lase end häirida. Pigem tõstaks tema väärtust päris tõsiselt see, kui tal toimiv kont peal oleks. Oldtimeritega sõidetakse rahulikult ja kihutamiseks ostetakse Evo 8 vms.
Pigem tegele selle vähese roostega, mis isegi on juba kallis tegevus (ning millst võib 10a-ga saada suur rooste) ning pärast seda kindlasti ennetava roostetõrjega. (mis ei ole nii kallis, aga miskipärast seda enamus ei tee)
Kapotialt ilusaks, järelpaigaldatud roostes kruvid minema, õhufilter taastada, riidest MB birkadega matid tuppa uued tellida (kui veel saab).
Ja talverehvid viskaks ma kauge kaarega selle auto alt minema; talveks on 0 - 10a vanad autod head küll...
Kui väga ikka välimust muutma kipub, osta parem sellised alla:
...ja auto välimus ongi 40% muutunud.
Originaalid jäta loomulikult riiulile alles.
.