12-04-2018, 10:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2018, 10:54 PM ja muutjaks oli ville.)
Tere!
Vanus vist sealmaal, kus päris lollustega enam ei tegeleta, tuleb leida alternatiive. Ühel esmaspäeval tuli Auto24-s müüki musta värvi CE230, mis sai samal hilisööl Pärnust ära toodud.
Kuna hiljuti müüsin oma C216 oli koht garaazis justkui vaba ja miski kripeldas mu sees, ma ei tea miks, aga tahtsin just vanemat autot. Paljuski tegelikult sellepärast, et CLiga õnnestus kaks korda järjest radarisse sõita ning nüüd lähevad load mõneks kuuks hoiule. Mõtlesin, et tore oleks millegi kallal nokkida, sõita ju nagunii ei saa.
C124 on olnud mu ammune unistus lapsepõlvest, mäletan hästi, kuidas kahtlased onud nendes ringi sõitsid: jube ilusad masinad tundusid. Täna on seis muidugi selline...mnjah. Võrdlen seda autot oma naisega, nad on samaealised, mingi nurga alt jube ilus, vahel turtsub, veidi roostes, kuid samas veel mitte halb, kaugelt päris hea- ainuke asi, et auto väärtus tõenäoliselt tõuseb... Las ta jääb.
Kui korra veel naise juurde tagasi tulla, siis ta ei mõista mind nagu ka mina teda Gucci kotte ostmas.
Lähme parem auto juurde tagasi. Nagu mainisin sai 1988 aasta CE230 toodud Pärnust. Minu jaoks tegi asja atraktiivseks tõik, et viimased 10 aastat on see masin kollektsionääri käes garaazis pukkidel seisnud. Seda näitab ka kere üldine seisukord, mis on üsna vähe roostes. Meele teeb mõrudaks see, et pea igal keredetailil on kriimud, mis tõenäoliselt lund puhastades tekitatud. Ometi kaalus vähene rooste kõik muu üles.
Lisasid pole palju, kuid põhimõtteliselt kõik, mis küljes ka töötab, nt istmesoojendused ja katuseluuk. Katkiste asjade nimekirja võib panna kõrvalistuja kelneri ning tulede kõrguseregulaatori.
Kui ma lõpuni aus olen, siis ma ei mõista ennastki väga, miks ma ta ostsin või mis plaanid mul temaga on? Oma unistustes oli mul kunagi plaan pookida külge E500 tiivad ja esistange, AMG laiendid ning tagastange ja tiib. Kuid kas tasub sellist täiesti originaalis autot rikkuda? Samas mind jällegi häirivad kollased suunatuled ning pre-facelift nina. Mõistus ütleb, et tasub säilitada ja hoida nii nagu ta tehasest tulnud. Aga samas on ju ka unistused, mis on tahtnud üliägedat 124 kere kupeed.
Eks paistab, praegu seisab ta mul garaazis ja sõitnud olen taga peale ostu vaid korra.
Loomulikult kuulan huviga ka soovitusi, mis taga teha: tuunida, hoida originaalis või sootuks müüa, vajadust mul ju ta järgi tegelikult pole?
Pisut pilte näete eelmise omaniku kodulehelt: https://raimond.ee/et/kollektsioon/merce...-1988.html
Vanus vist sealmaal, kus päris lollustega enam ei tegeleta, tuleb leida alternatiive. Ühel esmaspäeval tuli Auto24-s müüki musta värvi CE230, mis sai samal hilisööl Pärnust ära toodud.
Kuna hiljuti müüsin oma C216 oli koht garaazis justkui vaba ja miski kripeldas mu sees, ma ei tea miks, aga tahtsin just vanemat autot. Paljuski tegelikult sellepärast, et CLiga õnnestus kaks korda järjest radarisse sõita ning nüüd lähevad load mõneks kuuks hoiule. Mõtlesin, et tore oleks millegi kallal nokkida, sõita ju nagunii ei saa.
C124 on olnud mu ammune unistus lapsepõlvest, mäletan hästi, kuidas kahtlased onud nendes ringi sõitsid: jube ilusad masinad tundusid. Täna on seis muidugi selline...mnjah. Võrdlen seda autot oma naisega, nad on samaealised, mingi nurga alt jube ilus, vahel turtsub, veidi roostes, kuid samas veel mitte halb, kaugelt päris hea- ainuke asi, et auto väärtus tõenäoliselt tõuseb... Las ta jääb.
Kui korra veel naise juurde tagasi tulla, siis ta ei mõista mind nagu ka mina teda Gucci kotte ostmas.
Lähme parem auto juurde tagasi. Nagu mainisin sai 1988 aasta CE230 toodud Pärnust. Minu jaoks tegi asja atraktiivseks tõik, et viimased 10 aastat on see masin kollektsionääri käes garaazis pukkidel seisnud. Seda näitab ka kere üldine seisukord, mis on üsna vähe roostes. Meele teeb mõrudaks see, et pea igal keredetailil on kriimud, mis tõenäoliselt lund puhastades tekitatud. Ometi kaalus vähene rooste kõik muu üles.
Lisasid pole palju, kuid põhimõtteliselt kõik, mis küljes ka töötab, nt istmesoojendused ja katuseluuk. Katkiste asjade nimekirja võib panna kõrvalistuja kelneri ning tulede kõrguseregulaatori.
Kui ma lõpuni aus olen, siis ma ei mõista ennastki väga, miks ma ta ostsin või mis plaanid mul temaga on? Oma unistustes oli mul kunagi plaan pookida külge E500 tiivad ja esistange, AMG laiendid ning tagastange ja tiib. Kuid kas tasub sellist täiesti originaalis autot rikkuda? Samas mind jällegi häirivad kollased suunatuled ning pre-facelift nina. Mõistus ütleb, et tasub säilitada ja hoida nii nagu ta tehasest tulnud. Aga samas on ju ka unistused, mis on tahtnud üliägedat 124 kere kupeed.
Eks paistab, praegu seisab ta mul garaazis ja sõitnud olen taga peale ostu vaid korra.
Loomulikult kuulan huviga ka soovitusi, mis taga teha: tuunida, hoida originaalis või sootuks müüa, vajadust mul ju ta järgi tegelikult pole?
Pisut pilte näete eelmise omaniku kodulehelt: https://raimond.ee/et/kollektsioon/merce...-1988.html