06-04-2018, 10:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2018, 10:30 PM ja muutjaks oli janek126.)
Tere kaaskannatajad.
Uuendaks ka vahepeal siis oma pühapäevaliikuri teemat.
Esimese asjan mainiks, et siis viimane tõstuki peal käik, kus midagi vahetati oli Lesvenis 2011 suvel.
Peale seda olen mingeid kuluosi ja õli vahetanud.
Põhimõtteliselt "kalla ja talla"
Kuid nüüd siis tundsin, et kui kerget investeeringut ei tee siis äkki solvub veel.
Vahetusse läks:
-nukkvõllide õlituskanalid, koos "plastiktoitjatega"
-hüdrotõukurid
-nookurid
-nookuri alused seibid
-nukad käisid taastuses(vaid üks vajas täidet)
-klapikambrikaane tihendid
-veepump
-kapotialuste bensiinitorud/voolikud 90% uueks
-õlid, filtrid
-kardaanileevendid
-kardaani vahepukk
-küünlad
-käigukasti filter/õli/tihendid
-difri õli
Hetkel on veel kokkupanemine pooleli, kuid järgmine nädal ehk saab mootori käima.
Niipalju siis mehaanika poole pealt.
Kuna masin oli pikalt garaazis, siis sai ka muid pisiasju teha.
-kogu salongivalgustuse korrastus-armatuurivalgustus, nuppude valgus, "lombi valgustid" jne.
-signalisatsiooni juhtmestiku eemaldus
-kogu sisu pesu
-laemonitori prügikasti asetamine
-uus kell spidoblokki
-igasugu pisiasju, mis oli tekkinud ajaga
Mingi aeg tagasi läks geneka rihm 6500rpm pealt katki ja lendas vastu kapotti.
Kapott sai üle "pinseldatud".
Plaan on kogu auto poleerimisse saata.
Vist peaks ka tagastange üle värvima, kuna enne, kui sai kaamera paigaldatud, tekkisid konksuga mõned jäljed.
Harrastusautode omanike närvirakkude kulutamiseks üks klõps ka:
Aja veel "korraks" auto garaazist välja- kohe tuleb meeter lund.
Edud.
Janek.
Uuendaks ka vahepeal siis oma pühapäevaliikuri teemat.
Esimese asjan mainiks, et siis viimane tõstuki peal käik, kus midagi vahetati oli Lesvenis 2011 suvel.
Peale seda olen mingeid kuluosi ja õli vahetanud.
Põhimõtteliselt "kalla ja talla"
Kuid nüüd siis tundsin, et kui kerget investeeringut ei tee siis äkki solvub veel.
Vahetusse läks:
-nukkvõllide õlituskanalid, koos "plastiktoitjatega"
-hüdrotõukurid
-nookurid
-nookuri alused seibid
-nukad käisid taastuses(vaid üks vajas täidet)
-klapikambrikaane tihendid
-veepump
-kapotialuste bensiinitorud/voolikud 90% uueks
-õlid, filtrid
-kardaanileevendid
-kardaani vahepukk
-küünlad
-käigukasti filter/õli/tihendid
-difri õli
Hetkel on veel kokkupanemine pooleli, kuid järgmine nädal ehk saab mootori käima.
Niipalju siis mehaanika poole pealt.
Kuna masin oli pikalt garaazis, siis sai ka muid pisiasju teha.
-kogu salongivalgustuse korrastus-armatuurivalgustus, nuppude valgus, "lombi valgustid" jne.
-signalisatsiooni juhtmestiku eemaldus
-kogu sisu pesu
-laemonitori prügikasti asetamine
-uus kell spidoblokki
-igasugu pisiasju, mis oli tekkinud ajaga
Mingi aeg tagasi läks geneka rihm 6500rpm pealt katki ja lendas vastu kapotti.
Kapott sai üle "pinseldatud".
Plaan on kogu auto poleerimisse saata.
Vist peaks ka tagastange üle värvima, kuna enne, kui sai kaamera paigaldatud, tekkisid konksuga mõned jäljed.
Harrastusautode omanike närvirakkude kulutamiseks üks klõps ka:
Aja veel "korraks" auto garaazist välja- kohe tuleb meeter lund.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735