05-03-2018, 12:27 AM
,
Talveuni hakkab lõppema...
Vahepeal sai siin masin korra talveunest äratatud ja isegi üks tiir linna peal tehtud.
Meeliülendav elamus.
Aga sügisest on jäänud ka mõningaid asju lohakile või siis tegemata.
Nimelt jebis kojamehe mootor juba mõnda aega ning lisaks kulunud harjadele tegi muret ka hammasvõll. Oli viimane juba saanud kellegi poolt juba vett ja vilet ning vajas vahetamist.
Lisaks peaks ära puhastama ICV klapi ning võimalik, et üle tuleks vaadata ka OVP relee, sest kippus soojast peast risti taga välja surema. Aga sellega saab nüüd juba ilmade soemaks muutudes tegeleda. Ära tuleb tellida ka käigukangi hoovastikule uued puksid, et "lambajalg" paremini kontrolli alla saada. Võimalik, et siis võiks juba uurima hakata ka "Short shifter" varjandi ehitamist. Mõnda aega tahaks kevadel ringi sõita ja suve hakul või keskpaigas peaks silindrid üle hoonima ja mootorile uut sisu vaatama hakata. Samas on prioriteediks praegu ikkagi G-wagun... Praegu seisab nukralt garaažis ja ootab ilmataadi halastust. Külm ja garaaži ehitusstandart on selline, et seal ei jaksa "ilma" kütta isegi propaaniga ... Nii kui ilm kannatab, tuleb tegema hakata, et saaks värvi alla ja kutsikas garaaži.
Aga nüüd miskit vahvat veel...
Nimelt sai kutsikas endale suveks uued jalanõud. Numbrite poolest peaks nibin-nabin alla istuma koos praeguse madaldusega aga minu flantside, piduriketaste ja E36 coilide plaan nõuab paraku ilmselt tugevat modifitseerimist. Poritiibade laiendamise peale olen mõelnud praegu u 40mm jagu. Kannud saavad ümber tehtud kui kere kallale saab. viimast siis kui mootor tegemisel või vähemalt masinast väljas.
Plaanid ikka suured ja eks näha ole kui kiiresti või kaugele ma nendega jõuan.
aga nagu ütleb EKV vanasõna: teed plaani, läheb plaan p****e. Kui plaani ei tee läheb kõik...
Pilte kah:
kevade kuulutamine
Teel koju...
Talveuni hakkab lõppema...
Vahepeal sai siin masin korra talveunest äratatud ja isegi üks tiir linna peal tehtud.
Meeliülendav elamus.
Aga sügisest on jäänud ka mõningaid asju lohakile või siis tegemata.
Nimelt jebis kojamehe mootor juba mõnda aega ning lisaks kulunud harjadele tegi muret ka hammasvõll. Oli viimane juba saanud kellegi poolt juba vett ja vilet ning vajas vahetamist.
Lisaks peaks ära puhastama ICV klapi ning võimalik, et üle tuleks vaadata ka OVP relee, sest kippus soojast peast risti taga välja surema. Aga sellega saab nüüd juba ilmade soemaks muutudes tegeleda. Ära tuleb tellida ka käigukangi hoovastikule uued puksid, et "lambajalg" paremini kontrolli alla saada. Võimalik, et siis võiks juba uurima hakata ka "Short shifter" varjandi ehitamist. Mõnda aega tahaks kevadel ringi sõita ja suve hakul või keskpaigas peaks silindrid üle hoonima ja mootorile uut sisu vaatama hakata. Samas on prioriteediks praegu ikkagi G-wagun... Praegu seisab nukralt garaažis ja ootab ilmataadi halastust. Külm ja garaaži ehitusstandart on selline, et seal ei jaksa "ilma" kütta isegi propaaniga ... Nii kui ilm kannatab, tuleb tegema hakata, et saaks värvi alla ja kutsikas garaaži.
Aga nüüd miskit vahvat veel...
Nimelt sai kutsikas endale suveks uued jalanõud. Numbrite poolest peaks nibin-nabin alla istuma koos praeguse madaldusega aga minu flantside, piduriketaste ja E36 coilide plaan nõuab paraku ilmselt tugevat modifitseerimist. Poritiibade laiendamise peale olen mõelnud praegu u 40mm jagu. Kannud saavad ümber tehtud kui kere kallale saab. viimast siis kui mootor tegemisel või vähemalt masinast väljas.
Plaanid ikka suured ja eks näha ole kui kiiresti või kaugele ma nendega jõuan.
aga nagu ütleb EKV vanasõna: teed plaani, läheb plaan p****e. Kui plaani ei tee läheb kõik...
Pilte kah:
kevade kuulutamine
Teel koju...