24-02-2018, 07:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2018, 08:23 AM ja muutjaks oli Lepz.)
Nii, hakkasin minagi sättima.
Kõigepealt kühveldasin omajagu lund ära, et üldse kuurini ligi pääseda. Auto käivitus hästi, ajasin nina vastu lund ja tõstsin tungiga ühe tagumise ratta õhku. Panin teibi rattakoopale, rattale ja kardaanile. See difrivärk ikka rahu ei andnud ja plaanisin siis uurida, mis see ülekande arv on.
10 rattatiiru andis 19 kardaanitiiru ja siis lõppes mõistus
Igatahes 19:10=1,9
1,9 silmajärgi 0,9 juurde 2,8 ja selle korrutan 2ga, sest üks ratas oli ju maas.
siis tuleb üldse 5,6
1,9+0,9=2,8x2=5,6
Mõtlesin asja üle järele, ja sai hoopis uutmoodi lähenetud.
19 tiiru, silma järgi 0,9 juurde, üks ratas maas, ehk korda 2 on 3,98
19+0,9 = 19,9 x2 = 39,8:10 = 3,98
Sama asi 0,6: 19+0,6 = 19,6 x2 = 39,2: 10 = 3,92 (tehase ette antud näit)
Ärge häbenege mind parandada, ma ei ole üldse kindel, et õigesti arvutasin.
Tõest ei tea kuidas seda arvutatakse.
http://www.carinf.com/en/27703264.html
Annab 200 diislile 1982 aastast (1983 valikus pole) tagadifriks 3,92:1
kahesel 1980 a Bensukal aga 3,69:1
Kõigepealt kühveldasin omajagu lund ära, et üldse kuurini ligi pääseda. Auto käivitus hästi, ajasin nina vastu lund ja tõstsin tungiga ühe tagumise ratta õhku. Panin teibi rattakoopale, rattale ja kardaanile. See difrivärk ikka rahu ei andnud ja plaanisin siis uurida, mis see ülekande arv on.
10 rattatiiru andis 19 kardaanitiiru ja siis lõppes mõistus

Igatahes 19:10=1,9
1,9 silmajärgi 0,9 juurde 2,8 ja selle korrutan 2ga, sest üks ratas oli ju maas.
siis tuleb üldse 5,6
1,9+0,9=2,8x2=5,6

Mõtlesin asja üle järele, ja sai hoopis uutmoodi lähenetud.
19 tiiru, silma järgi 0,9 juurde, üks ratas maas, ehk korda 2 on 3,98
19+0,9 = 19,9 x2 = 39,8:10 = 3,98
Sama asi 0,6: 19+0,6 = 19,6 x2 = 39,2: 10 = 3,92 (tehase ette antud näit)
Ärge häbenege mind parandada, ma ei ole üldse kindel, et õigesti arvutasin.
Tõest ei tea kuidas seda arvutatakse.
http://www.carinf.com/en/27703264.html
Annab 200 diislile 1982 aastast (1983 valikus pole) tagadifriks 3,92:1
kahesel 1980 a Bensukal aga 3,69:1
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Insta: mb_s123
rxoptika.ee
kaitseprillid24.ee
Insta: mb_s123
rxoptika.ee
kaitseprillid24.ee