22-02-2018, 01:46 AM
Alustan siis vabandusest, et postituseni pool aastat aega läks.
Aga nagu lubatud siis veits juttu ja pilte keretöödest.(päris palju)
Infoks, et kogu töö võttis aega umbes 3kuud umbes. Lootsin ära teha kahe nädalaga aga läks nats näpust.
1.päev sai lahti võetud ja see pilt polnud just ilus.( oleks teadnud mis mind ees ootab poleks tegema hakkanud, aga kuna lahti ta sai võetud ega tagasi teed polnud ja tuli see auto lihtsalt ära päästa.)
2.päev vaatasin täpsemalt asja üle. (tuli vaikselt masendus peale)
*Juhi ukse post ja karbi ots.( kõrval istuja pool sama)
*Esiklaasi alune.
*Esimesed rattakoopad.
*Tagumised koopad.( mõlemalt poolt sama seis)(viimane pilt salongist tehtud)
*Karbid otsad ja tõstekohad olid roostes (pilte roostest pole, aga ehk saab pildidest aru mis seis oli)
*Edasi kulges asi sellega, et tuli hakkata puhastama seda jama. Läksid käiku kõik vahendid mis vähegi roostet eemaldavad ja kui ei piisand liivapritsist tuli asi välja lõigata ja uued plekid keevitada. Doonorilt tulid E.tiivad, karbi otsad, väike jupp tagatule juurest ja väikesed jupid karbist et saaks tõstekohadele plekki peale. Esimesed koopad ja kapotti sain lammarist. Esimene tulede prill sai uus pandud ja esimese stange kronsad sammuti. Ülejäänu sai metall lehest välja mõõdetud ja lõigatud. Kuna ise ei ole parim keevitaja siis sai töökaaslane appi palutud. (Esimene pilt näide minu keevitusest)
* Järgmiseks siis lihvimised, pahteldus, kruntimine, kerehermeetikud ja Lõpuks läks asi värvi. Juhi külg oli varem värvitud aga ülejäänud auto oli tehase värvi all.
* Edasine oli lihtsam. Esialgu siis ukse sisepinnad, katus ja ukse augud värvi. Siis läksid uksed, tiivad külge ja terved küljed korraga. Stanged, liistud said vahepeal tehtud juba. Tellitud sai uus esiklaas, tagaklaas, esimesed suunad ja tagumised tule klaasid. Lõpuks kui esimesed jupid värvitud said, oli väga suur kergendus, et asi hakkabki valmis saama. Pigimatt sai ka pandud ustesse, t.tiibadesse ja t.luugile.
Viimane pilt tehtud mõni hetk enne seda kui läksin esimesele ringile peale auto valmis saamist ja see hetk kui inimesed hakkasid päid pöörama linna peal, mõistsin et sain hakkama.
Nii palju siis minu auto keretöödest.
Mis siis vahepeal toimunud proovin ka millalgi siia üless märkida.!
Aga nagu lubatud siis veits juttu ja pilte keretöödest.(päris palju)
Infoks, et kogu töö võttis aega umbes 3kuud umbes. Lootsin ära teha kahe nädalaga aga läks nats näpust.
1.päev sai lahti võetud ja see pilt polnud just ilus.( oleks teadnud mis mind ees ootab poleks tegema hakkanud, aga kuna lahti ta sai võetud ega tagasi teed polnud ja tuli see auto lihtsalt ära päästa.)
2.päev vaatasin täpsemalt asja üle. (tuli vaikselt masendus peale)
*Juhi ukse post ja karbi ots.( kõrval istuja pool sama)
*Esiklaasi alune.
*Esimesed rattakoopad.
*Tagumised koopad.( mõlemalt poolt sama seis)(viimane pilt salongist tehtud)
*Karbid otsad ja tõstekohad olid roostes (pilte roostest pole, aga ehk saab pildidest aru mis seis oli)
*Edasi kulges asi sellega, et tuli hakkata puhastama seda jama. Läksid käiku kõik vahendid mis vähegi roostet eemaldavad ja kui ei piisand liivapritsist tuli asi välja lõigata ja uued plekid keevitada. Doonorilt tulid E.tiivad, karbi otsad, väike jupp tagatule juurest ja väikesed jupid karbist et saaks tõstekohadele plekki peale. Esimesed koopad ja kapotti sain lammarist. Esimene tulede prill sai uus pandud ja esimese stange kronsad sammuti. Ülejäänu sai metall lehest välja mõõdetud ja lõigatud. Kuna ise ei ole parim keevitaja siis sai töökaaslane appi palutud. (Esimene pilt näide minu keevitusest)
* Järgmiseks siis lihvimised, pahteldus, kruntimine, kerehermeetikud ja Lõpuks läks asi värvi. Juhi külg oli varem värvitud aga ülejäänud auto oli tehase värvi all.
* Edasine oli lihtsam. Esialgu siis ukse sisepinnad, katus ja ukse augud värvi. Siis läksid uksed, tiivad külge ja terved küljed korraga. Stanged, liistud said vahepeal tehtud juba. Tellitud sai uus esiklaas, tagaklaas, esimesed suunad ja tagumised tule klaasid. Lõpuks kui esimesed jupid värvitud said, oli väga suur kergendus, et asi hakkabki valmis saama. Pigimatt sai ka pandud ustesse, t.tiibadesse ja t.luugile.
Viimane pilt tehtud mõni hetk enne seda kui läksin esimesele ringile peale auto valmis saamist ja see hetk kui inimesed hakkasid päid pöörama linna peal, mõistsin et sain hakkama.
Nii palju siis minu auto keretöödest.
Mis siis vahepeal toimunud proovin ka millalgi siia üless märkida.!