11-02-2018, 09:07 PM
Standardis on neil "mitte-multi" kontuuriga iste. Seal sai reguleerida mälu järgi ainult seljatoe keskmist osa.
CODE 432 - Lisana on Dynamic Seats - millega kaasnes multikontuursus, massaažifunktsioonid, ja kurvi-aktiivsed külgpadjad jne.
Minu teada vahepealset varianti ei eksisteeri, küll aga eksisteerib siis kui padjad lekivad ja pumba häiresse lasevad
Dynamic'u puhul hakkavad lekkima just külgpadjad, mille rõhku kurvides krutitakse, kuna need saavad kõige suurema koormuse.
Ja reeglina just sisemine/parem padi, kuna seal otsas on keha koormus.
Selle vahetamine on päris mahukas töö (istmel nahad maha, tuleb suhteliselt algosadeks võtta), mina ei tahtnud riskida seda tööd korrates.
Sedaani oma oli suht mõistliku hinnaga (kusagil 300-400 EUR vahel IMO) aga kupee oma kordades kallim (1000 EUR +), millest selline vahe, me ei saa aru.
Uutel on kogu aeg koodid uuenenud ehk peaks olema kasvanud kvaliteet. (Continentali toode).
P/V poolt saab omavahel vahetada, ka V/P küljepatju oma vahel, nüüd on neid tekkinud kasutatud kujul ka Ebaysse müüki.
CODE 432 - Lisana on Dynamic Seats - millega kaasnes multikontuursus, massaažifunktsioonid, ja kurvi-aktiivsed külgpadjad jne.
Minu teada vahepealset varianti ei eksisteeri, küll aga eksisteerib siis kui padjad lekivad ja pumba häiresse lasevad
Dynamic'u puhul hakkavad lekkima just külgpadjad, mille rõhku kurvides krutitakse, kuna need saavad kõige suurema koormuse.
Ja reeglina just sisemine/parem padi, kuna seal otsas on keha koormus.
Selle vahetamine on päris mahukas töö (istmel nahad maha, tuleb suhteliselt algosadeks võtta), mina ei tahtnud riskida seda tööd korrates.
Sedaani oma oli suht mõistliku hinnaga (kusagil 300-400 EUR vahel IMO) aga kupee oma kordades kallim (1000 EUR +), millest selline vahe, me ei saa aru.
Uutel on kogu aeg koodid uuenenud ehk peaks olema kasvanud kvaliteet. (Continentali toode).
P/V poolt saab omavahel vahetada, ka V/P küljepatju oma vahel, nüüd on neid tekkinud kasutatud kujul ka Ebaysse müüki.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”