29-01-2018, 10:50 PM
Kui mingi hull mõtte juba öösiti und röövib, ega siis enne rahu ei saa kui plaanid teoks saavad. Siinkohal juhin tähelepanu eelmise postituse viimasele lausele.
Niisiis sai taaskord toodud toonor. Ehk siis 2.5d 66kw w124.
Need hädised 66kw pole kohe kindlasti päris see mis meele röömsaks teeb ja kohe kindlasti ei tekita need mingit sõidumõnu. Enne kui mootorivahetuseks läks oli vaja leida turbikit. Kuna 2.5sele on raske orig koldeid ja turbot leida, valisin w140 3.5 110kw pealt pärit komplekti. 2.5se turbo on pisike nagu võtmehoidja enivei. Teadupärast on 3.5l mootor om603 tüüpi mootor kuue silindriline ja minu 2.5l on rida viis. Järelikult tuli rauasaele valu anda.
Kui keegi peaks tahtma näiteks r5 koldest kuue silindrilist teha siis mul üks jupp pakkuda
Peen viimistlus viiliga ja natuke Artsi abi ja om602 DIY turbokolle oli sündinud
Arts sai oma keevitus oskustega veel hiilata, kuna samamoodi kui turbodiisli kolektoreid leida on pisut keeruline, on sama seis ka klapikambri kaanega.
Home made turbodiisli klapikambri kaas:
Tulenevalt w140 hiiglaslikust mootoriruumist on sealt pärinev väljalaske kolektor kutsika jaoks pisut liialt laiutav kui mahub siiski ära.
Bentsukaga seonduv juhtmestik on maha kakutud ja selle vähesega mida diisel vajab asendatud. Masin salongist käivituv ja seiskuv. Sidurdab, pidurdab ja tuuritab. Juba ka sõidetud ca 1000km. Kütusekulu teeb tuju heaks. Natuke on veel nokitseda, et masin ARKi valmis oleks. Hetkel töötab armatuuris ainult ise veetud eelsüüte märgutuli ja ABSi tuli mis põleb pidevalt. Akutuli ja teised miskipärast ei toimi. Vaja veel välja mõelda kas kuidagi saab tahoka tööle. Temp. ja õlirõhu näidik toimivad.
Rohkem ei oska hetkel midagi lisada, kui siis seda, et nüüd unistan öösel lakke vahtides 6mm elementidega pumbast. ;D
Niisiis sai taaskord toodud toonor. Ehk siis 2.5d 66kw w124.
Need hädised 66kw pole kohe kindlasti päris see mis meele röömsaks teeb ja kohe kindlasti ei tekita need mingit sõidumõnu. Enne kui mootorivahetuseks läks oli vaja leida turbikit. Kuna 2.5sele on raske orig koldeid ja turbot leida, valisin w140 3.5 110kw pealt pärit komplekti. 2.5se turbo on pisike nagu võtmehoidja enivei. Teadupärast on 3.5l mootor om603 tüüpi mootor kuue silindriline ja minu 2.5l on rida viis. Järelikult tuli rauasaele valu anda.
Kui keegi peaks tahtma näiteks r5 koldest kuue silindrilist teha siis mul üks jupp pakkuda
Peen viimistlus viiliga ja natuke Artsi abi ja om602 DIY turbokolle oli sündinud
Arts sai oma keevitus oskustega veel hiilata, kuna samamoodi kui turbodiisli kolektoreid leida on pisut keeruline, on sama seis ka klapikambri kaanega.
Home made turbodiisli klapikambri kaas:
Tulenevalt w140 hiiglaslikust mootoriruumist on sealt pärinev väljalaske kolektor kutsika jaoks pisut liialt laiutav kui mahub siiski ära.
Bentsukaga seonduv juhtmestik on maha kakutud ja selle vähesega mida diisel vajab asendatud. Masin salongist käivituv ja seiskuv. Sidurdab, pidurdab ja tuuritab. Juba ka sõidetud ca 1000km. Kütusekulu teeb tuju heaks. Natuke on veel nokitseda, et masin ARKi valmis oleks. Hetkel töötab armatuuris ainult ise veetud eelsüüte märgutuli ja ABSi tuli mis põleb pidevalt. Akutuli ja teised miskipärast ei toimi. Vaja veel välja mõelda kas kuidagi saab tahoka tööle. Temp. ja õlirõhu näidik toimivad.
Rohkem ei oska hetkel midagi lisada, kui siis seda, et nüüd unistan öösel lakke vahtides 6mm elementidega pumbast. ;D