16-01-2018, 06:29 PM
Kao põhjuseid võib leida üle terve elektrisüsteemi. Ilma testimata võib samahästi selgeltnägijate tuleproovi poole pöörduda Idanaabrite juures peaks uue hooaja salvestused varsti vist hakkama, võid kirjutada.
Kui posijaid ei usalda, siis kaks lihtsaimat varianti kuidas lekkele jälile jõuda:
Kapott lahti, uksed-aknad kinni ja ootad mõned minutid, et auto elektrisüsteemid "magama" jääks.
1. Võta tester, alalisvoolu voolutugevuse(A) mõõtmise režiimi. Võta miinusklemmilt juhe maha ja ühenda tester miinusklemmi ja akujuhtme vahele (miinusklemm-testrijuhe-tester-testrijuhe-akujuhe). Normaalne näit võiks olla mõned kümned milliamprid, kui on tunduvalt rohkem, siis mingi ahel jääb taha. Kui 5 päevaga tõmbab aku tühjaks, siis sinul peaks voolutugevus olema ~1A. Selleks, et diagnoosida milline ahel täpsemalt hakka ükshaaval kaitsmeid välja tõmbama. Vigase ahela kaitsme väljatõmbamisel peaks testri näit oluliselt langema.
--või---
2. Kuna vaevlesin neljaga pikalt sama probleemi otsas, tegin endale testagregaadi. Läbi põlenud kaitse mille klemmide külge on ühendatud 12v pirn. Võib ka lihtsalt pirn+juhtmed variandi valmis teha.
Hakka järjest kaitsmeid välja tõmbama ükshaaval ja ühenda testseadeldis kaitsme pessa, kui pirn põlema läheb, siis järelikult on see ahel voolu all.
Edasi vaata manuaalist või kaitsmekarbi kaane alt, mis süsteemid pingestatud kaitsme taga elavad, sealt saab edasi diagnoosida kus võib täpsemalt viga peituda.
EDU!
Kui posijaid ei usalda, siis kaks lihtsaimat varianti kuidas lekkele jälile jõuda:
Kapott lahti, uksed-aknad kinni ja ootad mõned minutid, et auto elektrisüsteemid "magama" jääks.
1. Võta tester, alalisvoolu voolutugevuse(A) mõõtmise režiimi. Võta miinusklemmilt juhe maha ja ühenda tester miinusklemmi ja akujuhtme vahele (miinusklemm-testrijuhe-tester-testrijuhe-akujuhe). Normaalne näit võiks olla mõned kümned milliamprid, kui on tunduvalt rohkem, siis mingi ahel jääb taha. Kui 5 päevaga tõmbab aku tühjaks, siis sinul peaks voolutugevus olema ~1A. Selleks, et diagnoosida milline ahel täpsemalt hakka ükshaaval kaitsmeid välja tõmbama. Vigase ahela kaitsme väljatõmbamisel peaks testri näit oluliselt langema.
--või---
2. Kuna vaevlesin neljaga pikalt sama probleemi otsas, tegin endale testagregaadi. Läbi põlenud kaitse mille klemmide külge on ühendatud 12v pirn. Võib ka lihtsalt pirn+juhtmed variandi valmis teha.
Hakka järjest kaitsmeid välja tõmbama ükshaaval ja ühenda testseadeldis kaitsme pessa, kui pirn põlema läheb, siis järelikult on see ahel voolu all.
Edasi vaata manuaalist või kaitsmekarbi kaane alt, mis süsteemid pingestatud kaitsme taga elavad, sealt saab edasi diagnoosida kus võib täpsemalt viga peituda.
EDU!
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!