16-01-2018, 06:20 PM
Tere,
Küllap on vooluleke. Mõõda ära, ega autol "magama jäädes" mingisuguseid tarbijaid taha ei jää. Kui auto lukku panna, siis peab ka voolu tarbimine lõppema, kui auto "magama jääb". Magama jäämine võtab mõned minutid aega. Lukku pannes jälgi, et auto arvates oleks kõik uksed ka kinni. Lingilt näed ka juhtnööre.
Lekke tuvastamine on juba veidi töömahukam. Selle võid elektrikutele testimiseks jätta. Lekke tuvastamisega saad ise ka hakkama.
https://www.youtube.com/watch?v=q5zLxD74r20
Herki
Küllap on vooluleke. Mõõda ära, ega autol "magama jäädes" mingisuguseid tarbijaid taha ei jää. Kui auto lukku panna, siis peab ka voolu tarbimine lõppema, kui auto "magama jääb". Magama jäämine võtab mõned minutid aega. Lukku pannes jälgi, et auto arvates oleks kõik uksed ka kinni. Lingilt näed ka juhtnööre.
Lekke tuvastamine on juba veidi töömahukam. Selle võid elektrikutele testimiseks jätta. Lekke tuvastamisega saad ise ka hakkama.
https://www.youtube.com/watch?v=q5zLxD74r20
Herki
(16-01-2018, 04:24 PM)Alan87 Kirjutas: Tere, selline mure mb s210 3.2 cdi, et peal on 3 kuud vana aku ja kui on külm on siis ei lähe tööle, kui täkku anda läheb kohe ja suretades välja käivitub ka ilusasti.....ja sügisel seistes üle 5 päeva oli aku tühi. Aku on 100ah ja cca üle 900. Et mis võiks olla voolu
Kao põjused või mida peaks esmalt läbi vaatama?