28-12-2017, 02:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2017, 02:13 PM ja muutjaks oli Lepz.)
(28-12-2017, 01:52 PM)stihl Kirjutas: See kood on vanadel minuarust mingi birka peal ploki küljes kirjas. Kuskil vaskul pool plokki, pumbast tahapoole. See polegi oluline, ainult varuosade tellimisel. Eks ta mingi OM 615 või 621 on.
Pigem proovi kindlaks teha, mille tagasild (e. peaülekanne) tal on, kas bensuka või diisli oma. Bensukad käisid tollel ajal maanteel oluliselt kõrgema pöördega kui diislid ning kui bensukale diisel peale pandi, siis viimane kippus 90km/h juures maanteel karjuma. (= liiga palju tarbima)
Kui vastavat tagadiffrit kah külge ei pandud.
Originaals see 2,0D oli küll jube öko mootor; mul sõbral oli kunagi üliammu 123 sedaan selline (kiirendusautoks ta ei sobinud muidugi, see selleks), aga 5L küttega suutis üle 100km maanteel vabalt tiksuda. Palju tal kastil käike oli, ei mäleta.
Täpselt aga mäletan, vaeste üliõpilastena suutsime kamba peale klaasipesuvedeliku kanistri täie diislit osta ja see ei lõppenudki mitte kunagi osta...
.
Väga äge.
Kahjuks autol tahhomeetrit pole ja nagu ma siin omalkäel uurind olen, siis järelpaigaldamine ka päris juhtmed külge diisli puhul pole.
Seega ei tea, mis täpselt toimub.
Ent kipub karjuma küll ja mehiselt. Ise hakkasin ka mõtlema, peale seda bensiiniafääri, et äkki siis differ vale, ka käigukast vbla.
No mina saan neljakäiguga kuluks u. 7 aga pole täitsa kindel ka, kuna paagiseier näitab nagunii vähem, kui tegelikult on ja vahest näitab aiateibaid ka.
Lisaks oli suvel seik, kus osuti oli kinni jäänud ühekoha peale ja auto suri õnneks alles koduõues välja. Tõin kütust juurde ja mured kadusid, peale seda pole paaki enam tühjaks lasknud, vaid jätnud nõ natuke alla poole sisse ja siis uue kütte sinna peale lasknud.
Ehk siis lärmamast kinnitan aga küttekulu kohta sõna ei oska võtta.
Samas bussil oli ka 2.0 44kW diisel peal, läbi nelja käigu ja seal lärmas see mootor veel hullemini, kuigi jah, mootor asus sellel salongis ja oli üldse esivedu... Aga selle toonil nagu tundub, et universaali mootor väga ei "karjugi"