28-12-2017, 01:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2017, 01:53 PM ja muutjaks oli stihl.)
See kood on vanadel minuarust mingi birka peal ploki küljes kirjas. Kuskil vaskul pool plokki, pumbast tahapoole. See polegi oluline, ainult varuosade tellimisel. Eks ta mingi OM 615 või 621 on.
Pigem proovi kindlaks teha, mille tagasild (e. peaülekanne) tal on, kas bensuka või diisli oma. Bensukad käisid tollel ajal maanteel oluliselt kõrgema pöördega kui diislid ning kui bensukale diisel peale pandi, siis viimane kippus 90km/h juures maanteel karjuma. (= liiga palju tarbima)
Kui vastavat tagadiffrit kah külge ei pandud.
Originaals see 2,0D oli küll jube öko mootor; mul sõbral oli kunagi üliammu 123 sedaan selline (kiirendusautoks ta ei sobinud muidugi, see selleks), aga 5L küttega suutis üle 100km maanteel vabalt tiksuda. Palju tal kastil käike oli, ei mäleta.
Täpselt aga mäletan, vaeste üliõpilastena suutsime kamba peale klaasipesuvedeliku kanistri täie diislit osta ja see ei lõppenudki mitte kunagi osta...
.
Pigem proovi kindlaks teha, mille tagasild (e. peaülekanne) tal on, kas bensuka või diisli oma. Bensukad käisid tollel ajal maanteel oluliselt kõrgema pöördega kui diislid ning kui bensukale diisel peale pandi, siis viimane kippus 90km/h juures maanteel karjuma. (= liiga palju tarbima)
Kui vastavat tagadiffrit kah külge ei pandud.
Originaals see 2,0D oli küll jube öko mootor; mul sõbral oli kunagi üliammu 123 sedaan selline (kiirendusautoks ta ei sobinud muidugi, see selleks), aga 5L küttega suutis üle 100km maanteel vabalt tiksuda. Palju tal kastil käike oli, ei mäleta.
Täpselt aga mäletan, vaeste üliõpilastena suutsime kamba peale klaasipesuvedeliku kanistri täie diislit osta ja see ei lõppenudki mitte kunagi osta...
.