14-12-2017, 10:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2017, 11:59 PM ja muutjaks oli djmaq.)
Mark: Mercedes-Benz S 280
Väljalaskeaasta: 1993 lõpp
Läbisõit: 249 725 km
Võimsus: 142 kW - 190 hp
Mootori valem: 2,8 R6
Pikkus: 5113 mm
Täismass: 2550 kg
Värvus: helesinine
Lisavarustus: hooldusraamat, roolivõimendi, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (16), signalisatsioon, elektrilised välispeeglid, 2x istmesoojendused, CD stereo, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid
Muud: pealt helesinine, alumine plastik kontrastselt tumesinine.
Talvised naastrehvid plekkvelgi meenutavatel valukatel, suvised aga W140 puhul harjumuspärastel valuvelgedel. Mõlemad on 16 tolli.
Veel: auto tundub esiotsa kolinateta alusvankris. Uhke täidetud Rootsi hooldusraamat saab ühel hetkel ametliku lõpu ning jätkub teenindus tagasihoidlikemates kohtades.
Interjöör on üleni SININE ja kõik mis vähegi olla saab: istmed, uksepolstrid, vaibad, armatuur, käigukanginupp, isegi rool (!).
Kahjuks pole istmed nahast vaid neid katab riie, kusjuures juhiiste servast kergelt ka narmendab. Seevastu kogu ülejäänud sinine tuba särab vastu ilma mõrade ja pragudeta (va keskkonsool).
Esialgsed vead: pisikesi iluvigu leidub ja neid kirjeldan hiljem. Siinkohal siis hoopis vigadest, mis takistavad tehnoülevaatuse läbimist ja millega masin kohe ka korduva sai.
* vähe oluline viga - tulekustuti on kehtiva kontrollkleepsuta
* ohtlik viga - seisupiduri tõhusus on ebapiisav (üldefektiivsus 7%)
* ohtlik viga - roolihoovastiku seisund, parem väline rooliots on ülemäära kulunud
* ohtlik viga - tuuleklaasi soojendi, ventilaator ei tööta
* ohtlik viga - mõlemad lähitulelaternad reguleerimata
* ohtlik viga - parem tagumine ülemine õõtsvarras on lahtine
* ohtlik viga - SRS-süsteemi rikkeindikaator näitab mis tahes riket süsteemis, s.o rahvakeeli turvapadja lambike põleb
* ohtlik viga - vasak tagumine turvavöö vastus ei toimi
Edasised plaanid: ülal toodud vead parandada/remontida esmalt. Samuti haigutab raadio kohal vaid auk keskkonsoolis, seega sinna mõni ajastule kohane lustikummut istutada.
Auto jõudnud Maarjamaale Rootsimaalt!
Minu eelmine hõbetäht aastast 1975 ehk kurvasilmne W115 leidis ka selles foorumis kajastamist:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid235639
Sobitub nii sombusesse kui tõenäoliselt ka päiksepaistelisse päeva
Majesteetliku välimusega tõld
Ka rool on sinine
Auto liigub sujuvalt
Lustikummut täidab küll augu aga originaalpistikule tuleb enne juhtmed tagasi viia, kui heli hakkab kuulma: JVC makk kontakti järgi keskkonsoolis paiknenud.
Mõni mõra, lakki koorub - see ka asi, veerand sajandit täitub peagi!
Tagumisel istmel viibides ja autos ringi vaadates ei leiagi kohe väga suurt erinevust oma vana kurvasilmse '75 aasta W115 võrreldes - ka uus ilmselt retro-auto ☺️
Teel päälinna jäi Viitnal ette üks tõeline vanakooli bensujaam.
Auto ülevaatajate karmides kätes...
... ja auto oma kodu-kanalil hellade käte vahel
Tugeva loksuga parem rooliots ülevaataja poolt lastud meeldetuletava oranži spreiga.
Tagumine parem lahtne varras markeeritud samuti oranžiks kui probleemne sõlm.
Tubaseks uurimiseks rootsikeelseid pajatusi kasutusest, sõidumugavustest, kunagistest teeninduspunktidest ja käsitsi täidetud siniste templitega hooldusajaloost.
Väljalaskeaasta: 1993 lõpp
Läbisõit: 249 725 km
Võimsus: 142 kW - 190 hp
Mootori valem: 2,8 R6
Pikkus: 5113 mm
Täismass: 2550 kg
Värvus: helesinine
Lisavarustus: hooldusraamat, roolivõimendi, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (16), signalisatsioon, elektrilised välispeeglid, 2x istmesoojendused, CD stereo, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid
Muud: pealt helesinine, alumine plastik kontrastselt tumesinine.
Talvised naastrehvid plekkvelgi meenutavatel valukatel, suvised aga W140 puhul harjumuspärastel valuvelgedel. Mõlemad on 16 tolli.
Veel: auto tundub esiotsa kolinateta alusvankris. Uhke täidetud Rootsi hooldusraamat saab ühel hetkel ametliku lõpu ning jätkub teenindus tagasihoidlikemates kohtades.
Interjöör on üleni SININE ja kõik mis vähegi olla saab: istmed, uksepolstrid, vaibad, armatuur, käigukanginupp, isegi rool (!).
Kahjuks pole istmed nahast vaid neid katab riie, kusjuures juhiiste servast kergelt ka narmendab. Seevastu kogu ülejäänud sinine tuba särab vastu ilma mõrade ja pragudeta (va keskkonsool).
Esialgsed vead: pisikesi iluvigu leidub ja neid kirjeldan hiljem. Siinkohal siis hoopis vigadest, mis takistavad tehnoülevaatuse läbimist ja millega masin kohe ka korduva sai.
* vähe oluline viga - tulekustuti on kehtiva kontrollkleepsuta
* ohtlik viga - seisupiduri tõhusus on ebapiisav (üldefektiivsus 7%)
* ohtlik viga - roolihoovastiku seisund, parem väline rooliots on ülemäära kulunud
* ohtlik viga - tuuleklaasi soojendi, ventilaator ei tööta
* ohtlik viga - mõlemad lähitulelaternad reguleerimata
* ohtlik viga - parem tagumine ülemine õõtsvarras on lahtine
* ohtlik viga - SRS-süsteemi rikkeindikaator näitab mis tahes riket süsteemis, s.o rahvakeeli turvapadja lambike põleb
* ohtlik viga - vasak tagumine turvavöö vastus ei toimi
Edasised plaanid: ülal toodud vead parandada/remontida esmalt. Samuti haigutab raadio kohal vaid auk keskkonsoolis, seega sinna mõni ajastule kohane lustikummut istutada.
Auto jõudnud Maarjamaale Rootsimaalt!
Minu eelmine hõbetäht aastast 1975 ehk kurvasilmne W115 leidis ka selles foorumis kajastamist:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid235639
Sobitub nii sombusesse kui tõenäoliselt ka päiksepaistelisse päeva
Majesteetliku välimusega tõld
Ka rool on sinine
Auto liigub sujuvalt
Lustikummut täidab küll augu aga originaalpistikule tuleb enne juhtmed tagasi viia, kui heli hakkab kuulma: JVC makk kontakti järgi keskkonsoolis paiknenud.
Mõni mõra, lakki koorub - see ka asi, veerand sajandit täitub peagi!
Tagumisel istmel viibides ja autos ringi vaadates ei leiagi kohe väga suurt erinevust oma vana kurvasilmse '75 aasta W115 võrreldes - ka uus ilmselt retro-auto ☺️
Teel päälinna jäi Viitnal ette üks tõeline vanakooli bensujaam.
Auto ülevaatajate karmides kätes...
... ja auto oma kodu-kanalil hellade käte vahel
Tugeva loksuga parem rooliots ülevaataja poolt lastud meeldetuletava oranži spreiga.
Tagumine parem lahtne varras markeeritud samuti oranžiks kui probleemne sõlm.
Tubaseks uurimiseks rootsikeelseid pajatusi kasutusest, sõidumugavustest, kunagistest teeninduspunktidest ja käsitsi täidetud siniste templitega hooldusajaloost.