04-12-2017, 04:43 PM
Pühin tolmu oma teemalt.
Eelneva postituse soojenduse teemal veel. Ma sellest elektrilisest lisasoojendusest või selle loomusest ei saa selles mõttes aru, et kas soojenduse selliselt projekteerimine oli võimatu, et peale auto käivitamist suudaks elekter kohe salongi saata sooja õhu? Kui ei teaks manuali järgi selle olemasolust, siis ei ütleks küll, et see on olemas.
Teine huvitav asi enda tähelepanematusest. Küllalt suur oli mul pettumus, kui 212 soetades ei leidnud ma kusagilt REST nuppu. Eelnevatel mudelitel kasutasin seda talvel poes käies üsna tihti. Nüüd mingi päev (aasta peale ostu) vaatasin oma 204-l imestusega, et see nupp on täitsa olemas. Manuali lugedes tuleb välja, et kahe tsooni kliimal REST puudub ja kolme tsooni kliimal on täitsa olemas. See on siis infoks kellelegi, kes selle nupu olemasolu järgi autot valib .
Kuna 212-l hooldus ukse ees (154000km), sai mõeldud, mis kõik hooldusele lisaks vaja teha. Olen igakord unustanud lasta reguleerida esituled, mis väiksest kõksust siiani tegemata. Probleem seisnes selles, et tulede korrektseks reguleerimiseks oli vaja sillastendi. Kuna kodukohas õhku ei reguleerita, siis sai oodatud, et see mõne muu tööga koos ära teha. Siis selgus, et päris 100% paika ei saanud. Et ideaalseks saada, vaja minna DPL-i. Aga millegipärast jäi jälle tulede õigeks keeramine tegemata. Arvatavasti nüüd saab korda, kuna panin kõik kirja.
Lisaks hooldusele: tagumised parkimisandurid streigivad jälle; Assysti tuled on suure märja ja niiskusega põlema löönud; sillastendi lasen kontrolliks teha; commandile vaja uuendust - BT telefon töötab, aga peale mingit telefoni softi uuendust juhtus selliselt, et BT audio näitab, et on ühendatud, aga heli ei tule.
Vahepeal remonti vajanud asjad.
Kevadel väsis liigutav mehanism ära. Ebayst tellitud kasutatud asenduspeegli vahetuse tegin ise. Peegli klaas ja korpus on üle, kes soovib.
Keskkonsooli laeka katte olid poisid jälle rööpast välja viinud. Selle korda tegemiseks võtsin liiga kaua hoogu. Enne jõudsin käia salongi puhastuses ja seal puhastuse mees - või kuidas seda ametit õigesti nimetada - tegi selle minu eest korda. Suured tänud talle.
Õhkvedrustusel parem tagumine mingi andurimoodi jubin väsis ära. Ööga vajus nurk maha. Õnneks piirdus remont kahekohalise numbriga.
See suvi sai vahetatud ka teine (parempoolne) pimenurgaandur. Ainuke viga piastab olevat, et kusagilt saab korpuse vahele niiskus ja siis mädanevad need karbid lõpuks ära. ebay-st ca 200€ + vahetus ja õpetamine.
Ja muidugi tagumised parkimisandurid. Tuli välja, et üks juhtme pistik mädanenud. Juhe ja mõni andur vahetatud ja lootsin, et nüüd on mõneks ajaks korras. Aga ei, tänane ilm näitab peeglis jälle punaseid tulesid. Proovin nüüd minna A osade teed, mis tunduvalt kallimad, aga ehk ka töötavad.
204 kohta statistikat. LS114000km. Praegu on remondi rea peal null, ainult hooldused. Vähemalt ei mäleta, et oleks olnud midagi.
Eelneva postituse soojenduse teemal veel. Ma sellest elektrilisest lisasoojendusest või selle loomusest ei saa selles mõttes aru, et kas soojenduse selliselt projekteerimine oli võimatu, et peale auto käivitamist suudaks elekter kohe salongi saata sooja õhu? Kui ei teaks manuali järgi selle olemasolust, siis ei ütleks küll, et see on olemas.
Teine huvitav asi enda tähelepanematusest. Küllalt suur oli mul pettumus, kui 212 soetades ei leidnud ma kusagilt REST nuppu. Eelnevatel mudelitel kasutasin seda talvel poes käies üsna tihti. Nüüd mingi päev (aasta peale ostu) vaatasin oma 204-l imestusega, et see nupp on täitsa olemas. Manuali lugedes tuleb välja, et kahe tsooni kliimal REST puudub ja kolme tsooni kliimal on täitsa olemas. See on siis infoks kellelegi, kes selle nupu olemasolu järgi autot valib .
Kuna 212-l hooldus ukse ees (154000km), sai mõeldud, mis kõik hooldusele lisaks vaja teha. Olen igakord unustanud lasta reguleerida esituled, mis väiksest kõksust siiani tegemata. Probleem seisnes selles, et tulede korrektseks reguleerimiseks oli vaja sillastendi. Kuna kodukohas õhku ei reguleerita, siis sai oodatud, et see mõne muu tööga koos ära teha. Siis selgus, et päris 100% paika ei saanud. Et ideaalseks saada, vaja minna DPL-i. Aga millegipärast jäi jälle tulede õigeks keeramine tegemata. Arvatavasti nüüd saab korda, kuna panin kõik kirja.
Lisaks hooldusele: tagumised parkimisandurid streigivad jälle; Assysti tuled on suure märja ja niiskusega põlema löönud; sillastendi lasen kontrolliks teha; commandile vaja uuendust - BT telefon töötab, aga peale mingit telefoni softi uuendust juhtus selliselt, et BT audio näitab, et on ühendatud, aga heli ei tule.
Vahepeal remonti vajanud asjad.
Kevadel väsis liigutav mehanism ära. Ebayst tellitud kasutatud asenduspeegli vahetuse tegin ise. Peegli klaas ja korpus on üle, kes soovib.
Keskkonsooli laeka katte olid poisid jälle rööpast välja viinud. Selle korda tegemiseks võtsin liiga kaua hoogu. Enne jõudsin käia salongi puhastuses ja seal puhastuse mees - või kuidas seda ametit õigesti nimetada - tegi selle minu eest korda. Suured tänud talle.
Õhkvedrustusel parem tagumine mingi andurimoodi jubin väsis ära. Ööga vajus nurk maha. Õnneks piirdus remont kahekohalise numbriga.
See suvi sai vahetatud ka teine (parempoolne) pimenurgaandur. Ainuke viga piastab olevat, et kusagilt saab korpuse vahele niiskus ja siis mädanevad need karbid lõpuks ära. ebay-st ca 200€ + vahetus ja õpetamine.
Ja muidugi tagumised parkimisandurid. Tuli välja, et üks juhtme pistik mädanenud. Juhe ja mõni andur vahetatud ja lootsin, et nüüd on mõneks ajaks korras. Aga ei, tänane ilm näitab peeglis jälle punaseid tulesid. Proovin nüüd minna A osade teed, mis tunduvalt kallimad, aga ehk ka töötavad.
204 kohta statistikat. LS114000km. Praegu on remondi rea peal null, ainult hooldused. Vähemalt ei mäleta, et oleks olnud midagi.