04-10-2017, 02:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2017, 02:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sinu vara, ise tead.
Aga küsimuste toonist kajab läbi "diagnostiku" oskamatus MB diagnostikat teha. Elektriautode juures on võimalik pisukesest hooletusest hinnaline apokalüpsis korraldada. Tasuta saadava info vähesus on probleem, olen nõus. Ei ole minulgi elektrikutsika mootorikontrolleri pistiku skeemi. EPC-s võiks see olemas olla, keegi peab kaevama.
PINout peaks ju olema diagnostikaprogrammis või Autodatas olemas, sealt peaks üks ajudega diagnostik leidma ka vajalikud väärtused. Milleks siin auto omanikku piinata? Need asjad ei ole tasuta, kuid tasuta lõunaid ei ole olemas.
Ise tegemisel on mõte kahel juhul:
A. oskused, vahendid ja aeg võimaldavad teha sama asja võrdselt hästi päris remondikohaga;
B. remont on hobi ja kõik vajalik on liiaga olemas.

Aga küsimuste toonist kajab läbi "diagnostiku" oskamatus MB diagnostikat teha. Elektriautode juures on võimalik pisukesest hooletusest hinnaline apokalüpsis korraldada. Tasuta saadava info vähesus on probleem, olen nõus. Ei ole minulgi elektrikutsika mootorikontrolleri pistiku skeemi. EPC-s võiks see olemas olla, keegi peab kaevama.
PINout peaks ju olema diagnostikaprogrammis või Autodatas olemas, sealt peaks üks ajudega diagnostik leidma ka vajalikud väärtused. Milleks siin auto omanikku piinata? Need asjad ei ole tasuta, kuid tasuta lõunaid ei ole olemas.
Ise tegemisel on mõte kahel juhul:
A. oskused, vahendid ja aeg võimaldavad teha sama asja võrdselt hästi päris remondikohaga;
B. remont on hobi ja kõik vajalik on liiaga olemas.