18-09-2017, 01:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2021, 08:33 AM ja muutjaks oli Lepz.)
(17-09-2017, 09:12 PM)v6sa Kirjutas: 123 sai ikka rohkem mõõte, kui 175SR14
Näituseks 300 TDT tuli tehasest 195/70R14 peal Ma arvan, et nii kerge mootoriga võiks ka laialt levinud 185/65R14 ära kanda ilma veljeni löömata. Eriti, kui mõni jäigem rehv võtta.
Loomkatse on näidanud, et ka 195/65R15 mahub alla, kui pole vedrustust rikutud.
Ilus auto ja kiiduväärt teemaalustus. Õiget värvi auto pealekauba!
Rooste vastu saab rahaga. Veel on mehi, kes viitsivad plekist ise teha asju. No ja talvel mitte sõites. Protsessi aeglustab oluliselt kuiv katusealune.
Vanaisa ka käratas kunagi vanaemale, et Mercedes-Benz olgu valge, või ärgu olgugi.
Korra käisin näitasin võõbale auto ette ka, midagi head ta asjast ei arvanud. Aga suure rahaga kannatab teha.
Ilmad on nii kehvad, ilmselt tuleb hooaega lõpetama hakata ja viia auto talvekorterisse. (kuiv garaaž) Endale tuleks ka kiiremas korras garaaž ehitada, aga seniks talvitub auto Hiiumaal.
Enne talvekorterit, tuleb ilmselt paari võõba arvamust veel kuulata ja siis otsustada, mis? kuidas ja kellega?
See aasta kindlasti talvel enam ei sõida.
(17-09-2017, 10:13 PM)124STD Kirjutas: Kuidas minek oli kui auto koormatud ja haagis taga?
Ega see auto ei lähe tühjalt ka
kiirendust pole, aga kui juba hoog üleval siis saab normaalselt sõidetud.
Autos oli lisaks laeni pagasile kokku 4 inimest.
Haagises oli kandam:
(17-09-2017, 10:45 PM)nostromo Kirjutas: S123 on äge-eriti diislina
Mulle meeldib ka, et ta diisel on. Samas selle aja diiselmootor teeb nii omapärast häält. Mulle meeldib.
Meeldib ka see, et elektroonikat üldse pole.