04-08-2017, 03:24 PM
(04-08-2017, 12:48 PM)hents99 Kirjutas: Rida ja vau mootorid veits erinevad. Rida mootor on ikka selline lust ja lillepidu ligipääsetavuse poolest.
Koos taldadega vahetus võtabki päris palju aega. Ilma taldadeta pole mõistlik ka.
Kohe ei tulegi meelde, kas kõikide taldade vahetuseks plokikaasi ei pidanud maha võtma?
Niipalju kui pakkumises tean,siis mootor maha võeti. Ju siis võeti ka plokikaas. Uurisin ka ühest teisest ettevõttest keti vahetuse kohta ja sealt öeldi, et pm keti vahetamine ( ilma mootori maha võtmiseta ) siis jämedalt 800.- . Kaas maha, lõikavad keti ühenduse lahti, tirivad sellega uue keti sisse ja siis uuesti kokku. Siit ka juba pidasin mõislikumaks kogu see töö teha kuna taldade seisukorda ei tea ja siis vähemalt on see kompott tehtud korraga.
Neliku osas juba mootoripatjade vahetus pidi olema ca.5 h tööd kuna midagi vaja ligipääsemiseks taas lahti lasta. Tagaveolisel kuskil 2 h töö. Iseasi palju see paika peab ka tegelikkuses.