30-07-2017, 08:42 PM
Nii sõbrad.
Suvepäevad olid autole seekord liiga retsid. Kruusaralli sellisel rajal ei ole ühelegi sõidukile just meeltmööda. vaatasime suurmad murekohad üle ja peame tõdema, et järgmiseks ürituseks kordasaamine eeldab natuke suuremat tööd ja ajakulu, samuti ka vahendeid.
Nimelt on siduriketas lõpu piirile kulunud ja vajab igal juhul vahetamist. Loodetavasti ainult ketta vahetamisest piisab. Kui ketast vahetama hakata, siis samal ajal on kindlasti vaja ka käigukast uus leida. Vana enam järgmist üritust üle ei ela ja ausaltöeldes on ka ebamugav kasutada. Nimelt see kohalt startimisel tekkiv tugev kolks tuleb just sealt, samuti käikude välja loopimine on selles süüdi.
Loomulikult kasti padi on ka liiga pehme. Seega on kellelgi ülearust manuaalkäigukasti, mis kindlasti on töökorras. 5 käiku ja 2 liitrisele mootorile. Kui uus ketas vedeleb, siis see oleks ka hea, ehkki see maksab ka alla 100 EUR.
Lisaks siis kasti padi ning kardaani otsas olevad kummumuhvid võiks ka ära vahetada.
Saime ka autole uue Sparco rooli, mis oli Mercedes-Benz enda nuudiga ning vanast natuke suurem ja mugavam. Samuti on olemas korvistmed ja ühele istmele 6 punkti turvavöö. Välimusele annab juurde põnev tagaluugi spoiler.
Aga enne on vaja korralikult liikuma saada. Kellel pole juppe, siis rahaliselt võib sellegipoolest toetada. Iga EURO kulub ehitamisel-remontimisel ära, ja uute istmete ja rooliga on tunne nagu õige rallika roolis.
Suvepäevad olid autole seekord liiga retsid. Kruusaralli sellisel rajal ei ole ühelegi sõidukile just meeltmööda. vaatasime suurmad murekohad üle ja peame tõdema, et järgmiseks ürituseks kordasaamine eeldab natuke suuremat tööd ja ajakulu, samuti ka vahendeid.
Nimelt on siduriketas lõpu piirile kulunud ja vajab igal juhul vahetamist. Loodetavasti ainult ketta vahetamisest piisab. Kui ketast vahetama hakata, siis samal ajal on kindlasti vaja ka käigukast uus leida. Vana enam järgmist üritust üle ei ela ja ausaltöeldes on ka ebamugav kasutada. Nimelt see kohalt startimisel tekkiv tugev kolks tuleb just sealt, samuti käikude välja loopimine on selles süüdi.
Loomulikult kasti padi on ka liiga pehme. Seega on kellelgi ülearust manuaalkäigukasti, mis kindlasti on töökorras. 5 käiku ja 2 liitrisele mootorile. Kui uus ketas vedeleb, siis see oleks ka hea, ehkki see maksab ka alla 100 EUR.
Lisaks siis kasti padi ning kardaani otsas olevad kummumuhvid võiks ka ära vahetada.
Saime ka autole uue Sparco rooli, mis oli Mercedes-Benz enda nuudiga ning vanast natuke suurem ja mugavam. Samuti on olemas korvistmed ja ühele istmele 6 punkti turvavöö. Välimusele annab juurde põnev tagaluugi spoiler.
Aga enne on vaja korralikult liikuma saada. Kellel pole juppe, siis rahaliselt võib sellegipoolest toetada. Iga EURO kulub ehitamisel-remontimisel ära, ja uute istmete ja rooliga on tunne nagu õige rallika roolis.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868