22-07-2017, 11:02 PM
Plaanisin minna tõstukile. Enne seda oli mõte et paneks pidurid liikuma- ratas eest, support maha, silindrile mõned korrad edasi-tagasi.
Pole ju midagi keerulist, või mis?
Need protsetuurid polnudki keerulised, kuna kõik kettad ja klotsid olid sõitnud max 1-2tuhhi.
Keeruline oli nende ketasteni pääsemine. Nimelt oli esimese parema veljepolt puruks keeratud.
Tegemist siis oli kaevukaanega, millel originaal pika varrega polt. Alt koonuse pealt puruks keeratud.
Niiiiii.
Istusin ja seedisin asja, et krt saab tervelt kätte küll.
Et mis seal ikka: keevitame mutri külge ja keerame lahti. Et jääb vähemalt velg tagavararatta konditsiooni.
Peale 3-e tunnist aktiivset erinevast metallist mutritega proovimist loobusin.
Tõin suure rällaka ja lõikasin, lõikasin ja siis veidi veel lõikasin.
Asi sai aetud, kuid velg hukkus selles lahingus.
Kuna keevitamiste vahel oli vaja oodata kuni metall jahtub hakkasin muid probleeme lahendama.
Parem esimene klaasitõstuk- viga nupus. vahetatud
Vasak esimene klaasitõstuk- viga mehhanismis: vahetatud
Katuseluuk- viga mootoris: vahetus pooleli, kuna doonor SE oma.
Eelsüüte puudumine- viga relees: läks kirjatuviga elektrikule.
Juhiukse polstri "küüned" ära murtud: uued liimitud/needitud/EPOtatud
Sai ka siis ilma tõstukita alt ja pealt uurida.
Roostes kohad:
-esimese ülemise stabika läbiviigud kapoti alla: Ühel pool pääseb puhastuse mastiksiga, teine vajab vahetust. Tükk doonorkerel olemas.
-tagumine parem uks: alumises rennis 5x15cm auk. Teine korralik uks olemas.
-vasak esimene uks: mingi pea-aegu läbiv rooste ees nurgas. Teine uks olemas- õiget värvi ka veel
-kapott: otseselt roostes pole, kuid kriime-kraame pealpool ja sissepoole on üritatud korda 5 vähemalt midagi liimida. Uus korralik olemas.
-esitiivad: tüüpkohad:Tehase tiivad õiget värvi olemas.
-esimesestest poolraamidest põhja all jupid mädad. Riiulis täispikkuses poolraamid olemas-kas vahetab kogu pikkuses või mitte selgub asja käigus.
-esimese stange kroomid. Uueväärsed olemas.
-pagasiluuk. Teine olemas koos uueväärse liistuga.
Üllatused:
-pagasnik täielikult roostevaba
-tagumise stange kroom perfektne.Tähendab, et mul on üks kroom üle
-vasak tagumine ja parem esimene uks perfektsed.
-tagumised tiivakaared korras.
-eelpool mainutud 4xketas ja 4xklotsid uued.
-elektriantenn töötab, kui otse vool peale lasta
Käisin tegin ka õhtuhämaruses väiksed kiiremad kohalikul kruusarajal.
Piduritega mingi kala ikka sees: põhja läheb krt - pidurdab, üle ei viska, õhku pole.
Kahtlustan peasilindri simmereid.
Aga muidu on vaikne, nagu üks ESS olema peab. harjumatu on v-b see, et gaasipedaal ei reageeri nii kiiresti, kui bensukal
Mõned klõpsud ka.
Edud.
Janek.
Pole ju midagi keerulist, või mis?
Need protsetuurid polnudki keerulised, kuna kõik kettad ja klotsid olid sõitnud max 1-2tuhhi.
Keeruline oli nende ketasteni pääsemine. Nimelt oli esimese parema veljepolt puruks keeratud.
Tegemist siis oli kaevukaanega, millel originaal pika varrega polt. Alt koonuse pealt puruks keeratud.
Niiiiii.
Istusin ja seedisin asja, et krt saab tervelt kätte küll.
Et mis seal ikka: keevitame mutri külge ja keerame lahti. Et jääb vähemalt velg tagavararatta konditsiooni.
Peale 3-e tunnist aktiivset erinevast metallist mutritega proovimist loobusin.
Tõin suure rällaka ja lõikasin, lõikasin ja siis veidi veel lõikasin.
Asi sai aetud, kuid velg hukkus selles lahingus.
Kuna keevitamiste vahel oli vaja oodata kuni metall jahtub hakkasin muid probleeme lahendama.
Parem esimene klaasitõstuk- viga nupus. vahetatud
Vasak esimene klaasitõstuk- viga mehhanismis: vahetatud
Katuseluuk- viga mootoris: vahetus pooleli, kuna doonor SE oma.
Eelsüüte puudumine- viga relees: läks kirjatuviga elektrikule.
Juhiukse polstri "küüned" ära murtud: uued liimitud/needitud/EPOtatud
Sai ka siis ilma tõstukita alt ja pealt uurida.
Roostes kohad:
-esimese ülemise stabika läbiviigud kapoti alla: Ühel pool pääseb puhastuse mastiksiga, teine vajab vahetust. Tükk doonorkerel olemas.
-tagumine parem uks: alumises rennis 5x15cm auk. Teine korralik uks olemas.
-vasak esimene uks: mingi pea-aegu läbiv rooste ees nurgas. Teine uks olemas- õiget värvi ka veel
-kapott: otseselt roostes pole, kuid kriime-kraame pealpool ja sissepoole on üritatud korda 5 vähemalt midagi liimida. Uus korralik olemas.
-esitiivad: tüüpkohad:Tehase tiivad õiget värvi olemas.
-esimesestest poolraamidest põhja all jupid mädad. Riiulis täispikkuses poolraamid olemas-kas vahetab kogu pikkuses või mitte selgub asja käigus.
-esimese stange kroomid. Uueväärsed olemas.
-pagasiluuk. Teine olemas koos uueväärse liistuga.
Üllatused:
-pagasnik täielikult roostevaba
-tagumise stange kroom perfektne.Tähendab, et mul on üks kroom üle
-vasak tagumine ja parem esimene uks perfektsed.
-tagumised tiivakaared korras.
-eelpool mainutud 4xketas ja 4xklotsid uued.
-elektriantenn töötab, kui otse vool peale lasta
Käisin tegin ka õhtuhämaruses väiksed kiiremad kohalikul kruusarajal.
Piduritega mingi kala ikka sees: põhja läheb krt - pidurdab, üle ei viska, õhku pole.
Kahtlustan peasilindri simmereid.
Aga muidu on vaikne, nagu üks ESS olema peab. harjumatu on v-b see, et gaasipedaal ei reageeri nii kiiresti, kui bensukal
Mõned klõpsud ka.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735