W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 (/showthread.php?tid=46564) |
W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 20-07-2017 Juhuse tahtel ja minu soovil täienes meie pere kuute arv ühe SEL-i võrra. Mõned klõpsud. Tegemist on tõelise "küünileiuga". 603turbokas, mis on küüni all seisnud ca 6aastat. Esimesel pildil kohas, kus ma ta leidsin. Järgnevad pildid tehtud 2tundi ja 35km eemal, kuhu vanahärra sõitis ise minu juhendamisel. Pea-aegu kõik lisad, mis külge on pandud ka toimivad. Isegi püsikiirushoidja. Hetkel ei toimi esimesed aknatõstukid, kuid see on pisiasi. Kliimaradika on keegi vanaruda viinud-kompressor ja torustik olemas. Kellaplokis toimivad kõik tuled-andurid. Arvestades auto seismise aega ja õli vanust mootoris pole paha kui õlirõhk jäi peale 35km kruusateid peenestamist(ämblikud oli vaja välja peletada ju torudest) jäi õlirõhk 0,9-1,0 peale. Automaat vahetab sujuvalt. Vahest isegi liiga sujuvalt Plaanid? Polegi nagu konkreetseid plaane. Kui ehitama hakkan siis kindlasti 101% originaaliks. Aga, kui kellegil tekkis meeletu tahtmine seda ise ehitama hakata võib pakkumisi teha. Eks näis, mis vanahärrast saab. Homme tõstukile alt diagnoosima ja moto surved mõõdab ära. Kui aega jääb teeb esimese ajutise õlivahetuse nii motos, kui kastis. Ja nüüd liike tegema. Edud. Janek. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - ReinGSM - 21-07-2017 Hea leid Tee liigud ära ja pese tolm maha. Juppe sul ju peaks jaguma. Saidki endale 126 diisli. Kui veel pumpa törtsu peale keerata hakkab originaal turboga täitsa muhedalt liikuma. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 22-07-2017 Plaanisin minna tõstukile. Enne seda oli mõte et paneks pidurid liikuma- ratas eest, support maha, silindrile mõned korrad edasi-tagasi. Pole ju midagi keerulist, või mis? Need protsetuurid polnudki keerulised, kuna kõik kettad ja klotsid olid sõitnud max 1-2tuhhi. Keeruline oli nende ketasteni pääsemine. Nimelt oli esimese parema veljepolt puruks keeratud. Tegemist siis oli kaevukaanega, millel originaal pika varrega polt. Alt koonuse pealt puruks keeratud. Niiiiii. Istusin ja seedisin asja, et krt saab tervelt kätte küll. Et mis seal ikka: keevitame mutri külge ja keerame lahti. Et jääb vähemalt velg tagavararatta konditsiooni. Peale 3-e tunnist aktiivset erinevast metallist mutritega proovimist loobusin. Tõin suure rällaka ja lõikasin, lõikasin ja siis veidi veel lõikasin. Asi sai aetud, kuid velg hukkus selles lahingus. Kuna keevitamiste vahel oli vaja oodata kuni metall jahtub hakkasin muid probleeme lahendama. Parem esimene klaasitõstuk- viga nupus. vahetatud Vasak esimene klaasitõstuk- viga mehhanismis: vahetatud Katuseluuk- viga mootoris: vahetus pooleli, kuna doonor SE oma. Eelsüüte puudumine- viga relees: läks kirjatuviga elektrikule. Juhiukse polstri "küüned" ära murtud: uued liimitud/needitud/EPOtatud Sai ka siis ilma tõstukita alt ja pealt uurida. Roostes kohad: -esimese ülemise stabika läbiviigud kapoti alla: Ühel pool pääseb puhastuse mastiksiga, teine vajab vahetust. Tükk doonorkerel olemas. -tagumine parem uks: alumises rennis 5x15cm auk. Teine korralik uks olemas. -vasak esimene uks: mingi pea-aegu läbiv rooste ees nurgas. Teine uks olemas- õiget värvi ka veel -kapott: otseselt roostes pole, kuid kriime-kraame pealpool ja sissepoole on üritatud korda 5 vähemalt midagi liimida. Uus korralik olemas. -esitiivad: tüüpkohad:Tehase tiivad õiget värvi olemas. -esimesestest poolraamidest põhja all jupid mädad. Riiulis täispikkuses poolraamid olemas-kas vahetab kogu pikkuses või mitte selgub asja käigus. -esimese stange kroomid. Uueväärsed olemas. -pagasiluuk. Teine olemas koos uueväärse liistuga. Üllatused: -pagasnik täielikult roostevaba -tagumise stange kroom perfektne.Tähendab, et mul on üks kroom üle -vasak tagumine ja parem esimene uks perfektsed. -tagumised tiivakaared korras. -eelpool mainutud 4xketas ja 4xklotsid uued. -elektriantenn töötab, kui otse vool peale lasta Käisin tegin ka õhtuhämaruses väiksed kiiremad kohalikul kruusarajal. Piduritega mingi kala ikka sees: põhja läheb krt - pidurdab, üle ei viska, õhku pole. Kahtlustan peasilindri simmereid. Aga muidu on vaikne, nagu üks ESS olema peab. harjumatu on v-b see, et gaasipedaal ei reageeri nii kiiresti, kui bensukal Mõned klõpsud ka. Edud. Janek. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - jegesmesh - 23-07-2017 (22-07-2017, 11:02 PM)janek126 Kirjutas: ...keevitame mutri külge ja keerame lahti... Sama asja olen läbi teinud. Probleemiks oli, et see polt ise murdus koguaeg mõne mm kaupa lühemaks. Keevitades ei saanudki kätte, oleks kannatlik olnud siis oleks lasknud tal murduda kuni koonuseni välja ja siis oleks saanud oluliselt toekamalt keevitada. Probleem lahenes lõpuks ikkagi söepulgaga välja puhumisega ja velg jäi ka ellu, sellist aparaati loomulikult majapidamisest ei leia ka. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - ReinGSM - 23-07-2017 Kuule sul ju nüüd uut numbrit vaja: 126 SDL RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 24-07-2017 (23-07-2017, 08:08 PM)ReinGSM Kirjutas: Kuule sul ju nüüd uut numbrit vaja: 126 SDL Selle peale on juba mõeldud... Kiire klõps ka. Kogu nina uus, stangekroomide kinnitused tuleb leiutada, vanad on mädad ja uusi EPC ei näita. Edud. Janek. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 26-07-2017 Ilusad suveõhtud ei lase toas istuda. Mingi aeg sai SEL-le uued suppordid installida. Nüüd läksid esimesed SEL-i vanad SDL-le(esialgu). Peasilinder oligi peetis nagu arvasin- esimeste pidurite simmer oli kuivanud ja lasi läbi. Läksin lihtsama vastupanu teed- vahetasin kogu pumba. Hää sai. Täna käisin maanteeametis asja uurimas, et mis värk selle SD ja pruuni värviga on? Kaevasid vähe oma arvutites ja väitsid, et saab küll SDL-ks ja halliks muuta, kuid tahavad autot näha. Värvikood ju 172(antrasiit hall). Nüüd jääb vist mingi nädalaks-paariks seisma. Vaja rehvid osta, veljed värvida ja arvele saada. Kindel plaan on augusti lõpus toimuvale Leedu/Läti ühisüritusele SDL-ga minna. Rein- enne puhtaks ei pese, kui masin arvel. Siis võib vähemalt igale politseinikule tolmukihti ja ostu-müügi lepingut näitada. Remonditöid on hea nii teostada, kui varuosad on läheduses. Edud. Janek. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - nostromo - 26-07-2017 Ruumi veel on RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 26-07-2017 (26-07-2017, 08:19 PM)nostromo Kirjutas: Ruumi veel on Tegelikult pole. Juba läkski 1 vanarauahunti. Olen endale ja perele lubanud, et üle nelja varuosaauto korraga tagahoovis pole. Hetkel käivad läbirääkimised ühe seintega katusealuse rentimiseks, siis saab ka vb rohkem neid säästa ja päästa. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 02-08-2017 Vahepeal ka muutuseid. Eelsüüte relee sai vahetatud. Nüüd probleem: originaalis 4-otsaga pistik ja kaitse väljapool(välimise kaane all), aga paigaldasin 5-otsaga versiooni, millel kaitse topsis sees. Probleem selles, et eelsüüde ei lähe ise tagant ära, kui küünlad on piisavalt kuumad. Peab sekundeid lugema, et mitte küünlaid läbi põletada. Uuemal peaks see 5-s ots olema termoanduri juhe, kui ma ei eksi. Seega, kui kellegil "uuema tüübi" releed vaja ja pakub vahetuseks vana tüübi oma, võib vahetust teha. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 13-09-2017 Vahepeal ka veidi asjad liikunud. Täna sai siis SDL meie pere nimele regatud. Sai ka passi kirja, et tegemist on halli autoga ja SDL kerega. Hetkel põhitööga hõivatud- seega ehitus jääb ikka talve peale. Edud. Janek. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 06-04-2018 Uuendaks vahepeal. Tundub, et ma ei suuda ikkagi nii palju ükskakskuusi omada, siis ootan pakkumisi selle auto ostuhuvilistelt. Mootor kuiv, kast toimib, differ ei unda- ühesõnaga TEHNIKA KORRAS. Hind? Hmm... Kõik sõltub, palju tulevane omanik vajalikke osi kaasa tahab saada. Miinimumhind on sõitev masin "AS IT IS". Maksimumhind on kusagil väga kaugel. Soovi korral saab kaasa ALU kapoti, ALU pagasiluugi, uksed(need, mis vahetust vajavad), uued stangekroomid, uued US esituled, tehase esitiivad, kliimaradikas... jne, jne. Lisainfot tulistage telefoni peale. Edud. Janek. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 15-05-2018 Mõtlesin, mis ma mõtlesin. Läks keretöödessse ja värvi. Plaan on järgmiseks hooajaks liikuma saada. Pildimaterjali protsessist tulemas. Edud. Janek. RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 19-05-2018 RE: W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 - janek126 - 06-06-2018 Kolasin vähe foorumis. Leidsin sellise teemagi... http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=3255 Endine omanik võiks siseinfot jagada, mis/kus/kes. Edud. Janek. |