17-07-2017, 03:27 PM
(17-07-2017, 01:59 PM)v6sa Kirjutas: Nii õrnapõrnaline ei saa olla, et kohe solvuda. Sa ju küsisid mõtteid...
Solvumisest pole juttugi... Ma võtan arutelusid üldiselt tugevalt humoriga .
Ironiseerida muuldib minulegi. Kuidas sellest ironireesimisest õrnapõhjalised tunded tekkisid ja kellele, ma ei oska öelda
Ilmselgelt on sul õigus. Ma ei püüagi väita, et lohiseva rattaga pidurdamine on efektiivsem. Rõhu langetamise ning ratta vabastatavuse all peangi silmas, et ratas vabastub plokeerumise eelsest seisundist kuni sinna maani kus sellist ohtu pole. Vajadusel, mustal jääl näiteks, võib ratas vabastuda ka täielikult kui ratta pöörlemise pidurdamiseks pole sobiv haakumine isegi minimaalsel tasemel rehvi ning teekatte vahel.
(17-07-2017, 01:59 PM)v6sa Kirjutas: tagapidurid (mis nüüd on esimesed ja millele langev koormus suureneb) ei ole ette nähtud sääraseks tööks ning labaselt ei ole võimelised rattaid blokeerima ka siis, kui ABS ei tööta.Mis puudutab väidet rataste mitte blokeerumisest tagurpidi liikudes ning pidurdades ilma ABS-ta, on kahjuks vale.
Selle lausega meenuvad mulle vanad head ajad kui Raadi lennuväljale oli vaba juurdepääs ning autoturg asus esimeses osas. Sai sõiduoskuseid lihvitud igasuguste kiirustega nii suvel kui talvel ja nii mõnigi mees sai ise teada kuidas pidurdab ABS-ga masin ja ilma ABS-ta masin tagurpidi suurel kiirusel liikudes... Aga eks teadmised, oskused tulevad kogemustega. Kuiv teooria ongi vaid alustala oskuste normaalseks omandamiseks.
Aga see, et arutelus läheb nö puid alla, on täiesti normaalne. Minul ei maksa kätt pulsil hoida... Anname kuuma nüüd!