17-07-2017, 10:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2017, 10:35 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(14-07-2017, 02:28 PM)aialipp Kirjutas: Kes Teemat sirvib, avaldagu arvamust....!
...
Vahet pole, millised on rajaauto pidurid. See ei pea ju teelegaalne olema. Tee nii, nagu meeldib.
![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Head: saad rataste lohisedes efektselt pambusesse põrutada. Rehvid saab lahedalt kandiliseks lasta.
Vead: piloot peab täpne olema, kui on tahtmine mitte lohistada ja kõval pinnal maksimaalselt aeglustust saada.
Kodustamata ülevaatuspunkt võib hüdrokässari avastamisel rabanduse saada, mujal ei koti kedagi. Eks seda pead arvestama, et KUI peaks seisupiduri maharoomamise tõttu mingi jama tekkima, siis vastutad täiega.
ABS pump minema, armatuurist märgulamp minema ja puhtalt tehes tuleb vahetada ka märgutulede liist absitu vastu. Seejärel puhas labane mehhaanikutöö uute torude vedamiseks. Õhud välja ja proovisõidule!
Kui mingil arusaamatul põhjusel on vaja oma elu keeruliseks elada liikluses säärase hübriidiga toimetades, siis oleks paslik kaotada jäljed ABS-i olemasolust, muu hulgas peita ripnev pistik ja nühkida üle kinnitustele jäänud jäljed.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas mootori aju kah ABSi mahanüsimisest midagi arvab. Kas tuleb ABSi pistikus mingeid klemme sillata?
Millist pahandust ABS tagurpidi liikumisel tekitab?