Teema hinnang:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S124 2.2td 87a. 124STD
#7
Jätkan sealt kus pooleli jäi.
Veepump sai ära vahetatud, kuid mingit kasu sellest ei olnud ja nüüd oli juba jahutus süsteemis surve ka veel sees.
Otsustasin et lihtsam osta uus doonor auto, millel korralik mootor peal, kui olemas olevat remontida. Saingi doonor auto 230 euroga.
Uuele mootorile läks külge erx000 käest saadud küttepump, millel sees 6mm plunserid, OM606 lühemaks lõigatud väljalaske kollektor, BMW 325td 85kw turbo. Turbo ja kollektori vahele tegin vahetükki millega viisin turbo ülespoole ja ettepoole. Sisselaske kollektor on originaal 2.2d oma, karteri tuulutus augud kollektoris sulgesin poldi, keermeteibi ja silikoni abil.
Sain esimesest korrast mootori ilusti tööle.
Mootori kokkupanemisel panin külge ka tutika termostaadi, kud sellega ei läinud suur radikas ikkagi soojaks, kuigi mootor temp oli 95 kraadi. Läks vana termostaat külge ja probleem lahenes, nüüd läheb suur radikas päris varakult juba soojaks, mis on ka hea sest olen raske jalaga ja mootor on nigunii koguaeg piisavalt soe.
Hetkel puhub turbo 1.1bar, mida on vähe, kuna erx000 sõitis poole suurema turboga ja 1.3bar-i.
Auto kokku panekuga oli päris kiire, kuna oli plaan sama autoga minna eurotrippile. Nädalaga sai siis mootor ära vahetatud ja käima pandud, sisselaske toru aretatud, gaasitross meisterdatud, keretööd tehtud, pahteldasin ja värvisin esimesed tiivad, stange ja tagumise juhipoolse tiiva. Vahetasin veel lisaks esimesed vedrud ära, kuna olid 3.0 benzuka omad ja esiots oli liiga kõrgel. Vahetusse läksid ka õõtsad, kuna sarniirid olid läbi, peale seda käis ka sillastendis.
Peale seda sõitis auto juba päris hästi. Minekut on ja kütte kulu on on umbes 6-7L vahel. Nädal aega sai kodus sõita, katsedata(500km sai sõidetud). Sai lisatud veel ette sundjahutuse jaoks elektri ventikas. Külge läks w210 kliima ventikad ja lülitus käib salongist nuppuga. Toimib väga hästi. Viimase asjana vahetasin veel nivoo vedrustuse kõrguse reguleerimis kraani ära, kuna auto kõrgus ei püsinud paigal vaid pidevalt vajus alla ja siis järsku hüppas ülesse. Peale regulaatori vahetust püsib auto koguaeg ühel kõrgusel.

[Pilt: 62879-IMG_20170529_094804.jpg]

[Pilt: 49744-IMG_20170526_110543.jpg]
Õhufilter nüüdseks uus.
[Pilt: 95343-IMG_20170602_000048.jpg]

[Pilt: 78498-IMG_20170602_000102.jpg]
Karteri tuulutuse tõin voolikuga välja, esimese ratta juurde.
[Pilt: 74886-IMG_20170613_193953.jpg]
Roostes kohad liivapritsisn, rooste muundur, klaaskiud pahtel, tavaline pahtel, täite krunt ja värv. Kuna aega nappis siis ei olnud võimalust augud ära keevitada.
[Pilt: 88452-IMG_20170601_095009.jpg]

[Pilt: 37557-IMG_20170603_010805.jpg]

[Pilt: 93667-IMG_20170603_010814.jpg]

[Pilt: 96727-IMG_20170603_010825.jpg]

[Pilt: 94996-IMG_20170603_202728.jpg]

[Pilt: 76425-IMG_20170603_202740.jpg]

[Pilt: 27885-IMG_20170603_202844.jpg]

[Pilt: 57239-IMG_20170603_202850.jpg]

[Pilt: 86932-IMG_20170604_221429.jpg]

[Pilt: 75323-IMG_20170606_102906.jpg]
Järgmine hommik alustasime reisi
[Pilt: 52949-IMG_20170613_190214.jpg]

Praeguseks sõidetud juba 7500km ja siiani peab auto ilusti vastu. Et üks postitus liiga pikk ei tuleks, siis järgmises postituses räägin kuidas läks eurotripp, lisan pilte sellest ja kirjutan mis plaanid edasi autoga on.

Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: 124STD - 31-01-2017, 01:08 AM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: k2igukast - 31-01-2017, 11:23 PM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: 124STD - 31-01-2017, 11:58 PM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: Rainiskoop - 01-02-2017, 03:08 PM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: 124STD - 02-02-2017, 01:35 AM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: 124STD - 18-04-2017, 07:05 AM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: 124STD - 05-07-2017, 11:58 AM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: wiltss - 23-07-2017, 10:15 PM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: k2igukast - 24-07-2017, 12:41 PM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: wiltss - 26-07-2017, 10:28 AM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: k2igukast - 26-07-2017, 11:31 PM
RE: MB S124 2.2td 87a. 124STD - Autor: Eero_S - 26-07-2017, 11:56 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 67,592 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 12,330 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 78,043 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB S124 300TE Muhulane 3 6,232 09-07-2017, 03:02 AM
Viimane postitus: "kutsikas"
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,127 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik Alkohoolik 83 85,149 07-06-2017, 10:36 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 62,504 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa
  S124 Laur Laur 19 17,641 14-03-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: Laur
  MB S124 250 TD - v6sa v6sa 153 166,625 25-06-2015, 02:01 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB S124 E300TD ´93 a piitre 19 18,188 31-01-2013, 10:54 AM
Viimane postitus: piitre



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne