18-06-2017, 05:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 05:36 PM ja muutjaks oli aialipp.)
(17-06-2017, 05:44 PM)Werewolf Kirjutas: Õhkvedrustuse puhul tasub meeles pidada seda, et sinna tekib aja jooxul niiskus ja kesmiselt korra kuus võix selle süsteemist välja lasta.
Tundub koheselt tülikas kui nii tihedalt oleks mõistlik süsteemi ventileerida...
Ja selliste numbrite juures, mis head asjad maksavad, tuleb ikkagi arvutada, joonestada, nuputada ja sobitada, et saada parema hinnaga mõistlik lahendus ise tehtud. Ja kui ebaõnnestub, siis uuesti teha
Eks pean hakkama läbi joonestama detaile ja siis selgub mis, kus ja kuidas.
Aga hoopis teist juttu.
Pidurid...
Algselt mõtlesin spetsiaalselt 190 jaoks toodetud ventileeritud ketaste peale aga siis tuli valgustus
Nagu ma aru saan, siis A 000 420 85 83 varuosa (suuremad pidurisadulad nt w140 pealt) peaks koos suuremate vent-ketastega "bolt on" olema?
Kas kellelgi on infot palju orginaal "Servol" nö lisa tehase poolt on.
Ehk siis leidub kellelgi infot numbrite kohta või infot kui palju peaksin sellele üldse tähelepanu pöörama. Eraldi nuputamist tahab veel ABS aga see selleks..
Lisaküsimus: Milliseid enamlevinud alternatiive veel oleks pidurite parendamiseks?
Mõtteid, ideid, ettepanekuid ?!
(17-06-2017, 05:08 PM)sten130 Kirjutas: Ka minu on plaanis oma auto mingiaeg õhkvedrustuse peale ehitada
Paljudele jubedalt meeldib... Mind jätab näiteks külmaks (ilmselt vähesed teadmised).
Argumenteeri palun, miks see sinu jaoks parim valik oleks.