16-06-2017, 03:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 06:18 PM ja muutjaks oli aialipp.)
(16-06-2017, 02:39 PM)JorgenP Kirjutas: Täiesti mõttetu töö minu meelest, eeldusel, et ainsaks sooviks on reguleeritav kõrgus. Reguleeritava süsteemi saab W201 teha samamoodi nagu on BMW'del taga kus ka vedru ja amort eraldi. Vedrukannu poolsesse kinnitusse samasugune reguleeritav mutter vaja ainult suurema seibi ja kinnitustega vedrukannu külge kinnitada.
Võin sulle näite tuua kus sama lahendust, mida mina mõtlen, kasutatakse ringrajal. Ja seda väga heade tulemustega. Ja ma pole täheldanud ka, et amordikannud oleksid järgi andnud.
Seadistus siis:
FRONT CASTER: +10.2
FRONT CAMBER: -3.3
FRONT TOTAL TOE: +0.08
Link viidatud teemasse: LINK