Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp
#7
Väike uuendus üle pika aja...


Vahepeal on olnud töid ja tegemisi, et miskit pole jõudnudki nokitseda. Nüüd siis esimesed soojemad kevadilmad läbi ja vihmaga muidugi garaažis...

Vahepeal hakkasin huvi tundma rohkem jahutusvedeliku temperatuuri üle, sest radikas lekkis kergelt juba Norra sõidu lõppedes või hiljem. Pole palju sõitnud peale seda ja kui sõitsin ei tuvastanud ka mingeid surveid süsteemis ega muid anomaaliaid ning termostaadis viga polnud. Paigaldatud sai lisaks ka "catch can", et näha Mida mootorist sisselaskesse ka läheb. Siiani püsib purk puhas. torus on muidugi pritsmeid.

Mingi päev harutasin siis pulkadeks. Radikasse sissetulev plastik pooleks. Selleks ajaks kui mina selleni jõudsin, olin juba lasknud süsteemi tühjaks ja hakanud huviga ootama, et mis nägu on veepump. Siiski selgus, et seekord oli kõigest lisaõhk teguriks...

Aga kui juba siis juba...

Harutasin maha kõik voolikud, radika, termostaadi jms.
Veepumba võtsin ka maha. Täiesti töökorras.
Jahutusvedelik oli ka puhas.
Klapikambrikaane alune töökorras ning mitte olulise kulumisega.
Ainult mootor jube S****e ja näotu... Klapikambrikaan samasugune.
Kuna kõik laiali ja uued jupid tulemas, puhastasin mootori esise käsitsi kogu sellest jamast. Kaane võtsin maha ning olen haljaks teind ja värvin uuesti üle.
Värviks valisin kolme komponentse värvi. Lakitud tulemus jääb messingu karva pärlefektiga.

Viskan sellest esmasest õudusest ka mõne pildi. Homme või nädalavahetusel saan vast näidata selle tööetapi lõpptulemusi.

Sõita siiski ei saa...

Radikat pole veel tellinud. Vahepeal mõlgutasin mõtteid, et kui on juba eest, teeks kahe realise alumiiniumi peale ümber + elektri vent aga ei näe selleks veel otsest vajadust. Muid asju olulisemaid masina juures.
Lisaks otsisin veepumbale ja termostaadi korpusele tihendeid aga lõpuks ostsin tihendipappi ja läheb vanakool...
Lisaks sai veel üks tüütu pisiasi käsile võtud. Sain kätte õhumassimõõtja ja multimeetri. Vahetan ka selle lähitulevikus ära.

Pildid:
[Pilt: 46369-P1014642.JPG]
[Pilt: 36332-P1014645.JPG]
[Pilt: 27265-P1014646.JPG]
[Pilt: 94392-P1014647.JPG]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp - Autor: aialipp - 18-05-2017, 11:33 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,600 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,793 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,356 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,204 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,835 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 630 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,821 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 491 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,291 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,465 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne