18-05-2017, 11:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2017, 01:11 AM ja muutjaks oli aialipp.)
Väike uuendus üle pika aja...
Vahepeal on olnud töid ja tegemisi, et miskit pole jõudnudki nokitseda. Nüüd siis esimesed soojemad kevadilmad läbi ja vihmaga muidugi garaažis...
Vahepeal hakkasin huvi tundma rohkem jahutusvedeliku temperatuuri üle, sest radikas lekkis kergelt juba Norra sõidu lõppedes või hiljem. Pole palju sõitnud peale seda ja kui sõitsin ei tuvastanud ka mingeid surveid süsteemis ega muid anomaaliaid ning termostaadis viga polnud. Paigaldatud sai lisaks ka "catch can", et näha Mida mootorist sisselaskesse ka läheb. Siiani püsib purk puhas. torus on muidugi pritsmeid.
Mingi päev harutasin siis pulkadeks. Radikasse sissetulev plastik pooleks. Selleks ajaks kui mina selleni jõudsin, olin juba lasknud süsteemi tühjaks ja hakanud huviga ootama, et mis nägu on veepump. Siiski selgus, et seekord oli kõigest lisaõhk teguriks...
Aga kui juba siis juba...
Harutasin maha kõik voolikud, radika, termostaadi jms.
Veepumba võtsin ka maha. Täiesti töökorras.
Jahutusvedelik oli ka puhas.
Klapikambrikaane alune töökorras ning mitte olulise kulumisega.
Ainult mootor jube S****e ja näotu... Klapikambrikaan samasugune.
Kuna kõik laiali ja uued jupid tulemas, puhastasin mootori esise käsitsi kogu sellest jamast. Kaane võtsin maha ning olen haljaks teind ja värvin uuesti üle.
Värviks valisin kolme komponentse värvi. Lakitud tulemus jääb messingu karva pärlefektiga.
Viskan sellest esmasest õudusest ka mõne pildi. Homme või nädalavahetusel saan vast näidata selle tööetapi lõpptulemusi.
Sõita siiski ei saa...
Radikat pole veel tellinud. Vahepeal mõlgutasin mõtteid, et kui on juba eest, teeks kahe realise alumiiniumi peale ümber + elektri vent aga ei näe selleks veel otsest vajadust. Muid asju olulisemaid masina juures.
Lisaks otsisin veepumbale ja termostaadi korpusele tihendeid aga lõpuks ostsin tihendipappi ja läheb vanakool...
Lisaks sai veel üks tüütu pisiasi käsile võtud. Sain kätte õhumassimõõtja ja multimeetri. Vahetan ka selle lähitulevikus ära.
Pildid:
Vahepeal on olnud töid ja tegemisi, et miskit pole jõudnudki nokitseda. Nüüd siis esimesed soojemad kevadilmad läbi ja vihmaga muidugi garaažis...
Vahepeal hakkasin huvi tundma rohkem jahutusvedeliku temperatuuri üle, sest radikas lekkis kergelt juba Norra sõidu lõppedes või hiljem. Pole palju sõitnud peale seda ja kui sõitsin ei tuvastanud ka mingeid surveid süsteemis ega muid anomaaliaid ning termostaadis viga polnud. Paigaldatud sai lisaks ka "catch can", et näha Mida mootorist sisselaskesse ka läheb. Siiani püsib purk puhas. torus on muidugi pritsmeid.
Mingi päev harutasin siis pulkadeks. Radikasse sissetulev plastik pooleks. Selleks ajaks kui mina selleni jõudsin, olin juba lasknud süsteemi tühjaks ja hakanud huviga ootama, et mis nägu on veepump. Siiski selgus, et seekord oli kõigest lisaõhk teguriks...
Aga kui juba siis juba...
Harutasin maha kõik voolikud, radika, termostaadi jms.
Veepumba võtsin ka maha. Täiesti töökorras.
Jahutusvedelik oli ka puhas.
Klapikambrikaane alune töökorras ning mitte olulise kulumisega.
Ainult mootor jube S****e ja näotu... Klapikambrikaan samasugune.
Kuna kõik laiali ja uued jupid tulemas, puhastasin mootori esise käsitsi kogu sellest jamast. Kaane võtsin maha ning olen haljaks teind ja värvin uuesti üle.
Värviks valisin kolme komponentse värvi. Lakitud tulemus jääb messingu karva pärlefektiga.
Viskan sellest esmasest õudusest ka mõne pildi. Homme või nädalavahetusel saan vast näidata selle tööetapi lõpptulemusi.
Sõita siiski ei saa...
Radikat pole veel tellinud. Vahepeal mõlgutasin mõtteid, et kui on juba eest, teeks kahe realise alumiiniumi peale ümber + elektri vent aga ei näe selleks veel otsest vajadust. Muid asju olulisemaid masina juures.
Lisaks otsisin veepumbale ja termostaadi korpusele tihendeid aga lõpuks ostsin tihendipappi ja läheb vanakool...
Lisaks sai veel üks tüütu pisiasi käsile võtud. Sain kätte õhumassimõõtja ja multimeetri. Vahetan ka selle lähitulevikus ära.
Pildid: