18-05-2017, 12:29 PM
Vahepeal pole kirjutanud, enamus uuendused pole ehk selle foorumi suunitlusega, kuid nii mõni ikka.
Rooste ja tiib said ise eemaldatud ja keevitatud, eeltöö tehtud ja värvitud. Enda oskuste puudumise tõttu on hetkene seisukord ajutine. Sügisel on plaan keevitus kuldsemate käte kätte usaldada ja vaatab mis sellest kerest üldse saab, tahaks tervenisti üle värvida, aga kõik sõltub ajast ja vahenditest.
Auto välimuslikult sellele foorumile ebakohane, madal ning ebapraktiline. Kuid minu arvates ei pea kõik autod olema ühe puuga löödud ja Mercedeseid sellises valdkonnas väga ei tuunita. Igale oma.
Selleks aastaks auto "valmis", nii mõnigi mure vajab lahendamist.
Suurimaks probleemiks on hetkel EHA ehk kütuserõhuregulaatori leket. Kas O-ringide vahetus on mõistlik või peaks kohe uue EHA muretsema? Kas mõnest Eesti (e-)poest selle leiab?
Nädala alguses said Lemförderi roolivardad ees külge ja sillastend tehtud. Vaja oleks kindlasti lähitulevikus vahetada eesmised õõtsad, pidurid vajaks natuke hooldust ja õlivahetuse koos KKK tihendiga.
Külge panemist ootab ka Nardi puitrool, millele pole veel vahetükki leidnud. Ühesõnaga tööd jagub ning võrreldes W201 on oluline samm edasi, ka madalana on mugav liigelda.
![[Pilt: 8G5G2Ad.jpg]](http://i.imgur.com/8G5G2Ad.jpg)
![[Pilt: fmmP9Yb.jpg]](http://i.imgur.com/fmmP9Yb.jpg)
![[Pilt: DE6Frsm.jpg]](http://i.imgur.com/DE6Frsm.jpg)
![[Pilt: quY7GA4.jpg]](http://i.imgur.com/quY7GA4.jpg)
Rooste ja tiib said ise eemaldatud ja keevitatud, eeltöö tehtud ja värvitud. Enda oskuste puudumise tõttu on hetkene seisukord ajutine. Sügisel on plaan keevitus kuldsemate käte kätte usaldada ja vaatab mis sellest kerest üldse saab, tahaks tervenisti üle värvida, aga kõik sõltub ajast ja vahenditest.
Auto välimuslikult sellele foorumile ebakohane, madal ning ebapraktiline. Kuid minu arvates ei pea kõik autod olema ühe puuga löödud ja Mercedeseid sellises valdkonnas väga ei tuunita. Igale oma.
Selleks aastaks auto "valmis", nii mõnigi mure vajab lahendamist.
Suurimaks probleemiks on hetkel EHA ehk kütuserõhuregulaatori leket. Kas O-ringide vahetus on mõistlik või peaks kohe uue EHA muretsema? Kas mõnest Eesti (e-)poest selle leiab?
Nädala alguses said Lemförderi roolivardad ees külge ja sillastend tehtud. Vaja oleks kindlasti lähitulevikus vahetada eesmised õõtsad, pidurid vajaks natuke hooldust ja õlivahetuse koos KKK tihendiga.
Külge panemist ootab ka Nardi puitrool, millele pole veel vahetükki leidnud. Ühesõnaga tööd jagub ning võrreldes W201 on oluline samm edasi, ka madalana on mugav liigelda.
![[Pilt: 8G5G2Ad.jpg]](http://i.imgur.com/8G5G2Ad.jpg)
![[Pilt: fmmP9Yb.jpg]](http://i.imgur.com/fmmP9Yb.jpg)
![[Pilt: DE6Frsm.jpg]](http://i.imgur.com/DE6Frsm.jpg)
![[Pilt: quY7GA4.jpg]](http://i.imgur.com/quY7GA4.jpg)
![[Pilt: MQ7aNoO.jpg]](http://i.imgur.com/MQ7aNoO.jpg)