06-04-2017, 10:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2017, 10:50 AM ja muutjaks oli Lahekas.)
Lambda on nii lihtne ju lahti ühendada. Eespool kirjutasin - vaata kõrvalistuja jalamattide alla (sinna kõige alla - matt ja see suurem svammist põhjamatt ka veel). Seal jooksevad juhtmed. Selline pistik: http://www.benzworld.org/forums/attachme...ng-red.jpg
Ühenda see lahti ja mine sõitma, proovi kickdowni. Kui siis seiereid selili lendavad, on mure lambdas ja viga leitud. Max 15 minutit ja asi selge, kas on lambdas või mitte.
Lambda lahti võtmisel midagi muud ei juhtu, kui et heitgaasid lähevad paigast.
See on kõige väiksem ja lihtsam asi, millest alustada. Rõhukellasid paigaldada ja kütusesurvet mõõta lasta võid ju siis, kui selle lihtsa asja oled välistanud. Milleks võtta kohe ette suuremad kulutused? Rõhukella sa kütusetrassi vaevalt ise panema hakkad, lugedes su igapäevaseid postitusi. Ka kõige autokaugem inimene oskab tõsta üles jalamati ja tõmmata üks pistik lahti.
Ühenda see lahti ja mine sõitma, proovi kickdowni. Kui siis seiereid selili lendavad, on mure lambdas ja viga leitud. Max 15 minutit ja asi selge, kas on lambdas või mitte.
Lambda lahti võtmisel midagi muud ei juhtu, kui et heitgaasid lähevad paigast.
See on kõige väiksem ja lihtsam asi, millest alustada. Rõhukellasid paigaldada ja kütusesurvet mõõta lasta võid ju siis, kui selle lihtsa asja oled välistanud. Milleks võtta kohe ette suuremad kulutused? Rõhukella sa kütusetrassi vaevalt ise panema hakkad, lugedes su igapäevaseid postitusi. Ka kõige autokaugem inimene oskab tõsta üles jalamati ja tõmmata üks pistik lahti.
E55 AMG