03-04-2017, 01:32 AM
Täiendan vahelduseks teemat üle pika aja.
Viimase sissekande ehk 13. detsembri 2016 kuni tänase vahel on toimunud nii palju, et jaanuaris said vahetatud välja kojamehed, oma koha leidsid auto küljes Bosch Aerotwin A 933 S kaksikud. Nende tööga olen tohutult rahul, meeldiv on paigaldada kojamehi, kus asi on täpselt nii kerge, et klõps ja küljes ... pühivad igast asendist hästi, pole mingeid pretensioone. Eks ole näha kaua nad püsivad.
Mõni aeg pärast seda sai tehtud lollust mille tulemuseks oli libisemine vastu äärekivi diagonaalis juhipoolse küljega, tulemuseks üks banaaniks muutunud õõts juhi pool ees; taga läks selle tõttu vahetusse kiik ning kuna auto oli juba tõstuki peal, siis vahetati üks surnud õõts ka paremal pool. Viimase näol oli tegemist Lemförderi õõtsaga, mille ma vahetasin kohe pärast auto ostu, seega pidas jupp vastu 2a ja 70 000 km. Võib rahul olla.
Iseenesest mõistetav on see, et vahele on jäänud veel nahahooldus jaanuari kuus, õlivahetus märtsi lõpus, tagumiste klotside vahetus, ühe tagumise parempoolse surnud vedru vahetus ja eelmise möödunud nädala alguses leidsid oma koha auto all uued Point-S SummerSport 3 225/45 R17 rehvid. Velgedeks siis 2015. aastal ostetud SL'i veljed.
Lisaks käis muidugi auto ka kindlustusremondis kus likvideeriti eelmise aasta lõpus ühe plekimõlkimise tagajärjed, värviti üle kapott, stange, mõlemad tiivad.
Hetkel auto toimetab kenasti, paraku on aeg oma töö teinud ja tuleb selle aastanumbri sees lasta elustada tagumist otsa, klassikalised hädad: tiivakaared, jms pudi padi.
Selleks, et teema päris igav poleks, siis nagu alati, presenteerin autot ka. Kuna pärast luupide paigaldust pole pilte teinud siis nüüd saab näha ka üldilme ... auto muutus palju asjalikumaks ikka tänu luupidele.
Viimase sissekande ehk 13. detsembri 2016 kuni tänase vahel on toimunud nii palju, et jaanuaris said vahetatud välja kojamehed, oma koha leidsid auto küljes Bosch Aerotwin A 933 S kaksikud. Nende tööga olen tohutult rahul, meeldiv on paigaldada kojamehi, kus asi on täpselt nii kerge, et klõps ja küljes ... pühivad igast asendist hästi, pole mingeid pretensioone. Eks ole näha kaua nad püsivad.
Mõni aeg pärast seda sai tehtud lollust mille tulemuseks oli libisemine vastu äärekivi diagonaalis juhipoolse küljega, tulemuseks üks banaaniks muutunud õõts juhi pool ees; taga läks selle tõttu vahetusse kiik ning kuna auto oli juba tõstuki peal, siis vahetati üks surnud õõts ka paremal pool. Viimase näol oli tegemist Lemförderi õõtsaga, mille ma vahetasin kohe pärast auto ostu, seega pidas jupp vastu 2a ja 70 000 km. Võib rahul olla.
Iseenesest mõistetav on see, et vahele on jäänud veel nahahooldus jaanuari kuus, õlivahetus märtsi lõpus, tagumiste klotside vahetus, ühe tagumise parempoolse surnud vedru vahetus ja eelmise möödunud nädala alguses leidsid oma koha auto all uued Point-S SummerSport 3 225/45 R17 rehvid. Velgedeks siis 2015. aastal ostetud SL'i veljed.
Lisaks käis muidugi auto ka kindlustusremondis kus likvideeriti eelmise aasta lõpus ühe plekimõlkimise tagajärjed, värviti üle kapott, stange, mõlemad tiivad.
Hetkel auto toimetab kenasti, paraku on aeg oma töö teinud ja tuleb selle aastanumbri sees lasta elustada tagumist otsa, klassikalised hädad: tiivakaared, jms pudi padi.
Selleks, et teema päris igav poleks, siis nagu alati, presenteerin autot ka. Kuna pärast luupide paigaldust pole pilte teinud siis nüüd saab näha ka üldilme ... auto muutus palju asjalikumaks ikka tänu luupidele.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.