21-03-2017, 09:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2017, 09:53 PM ja muutjaks oli Ott.)
Kasutasin paar nädalat tagasi ühe kuiva päeva ära, keerasin seisupiduri klotse peale ning otsejoones ülevaatusele. Tegelikult oleks võinud õlid korralikult kuumaks sõita, kontrollija-härra hakkas omast arust juba segu timmima, napilt sain jaole. CO näidu sai kätte küll, kerge gaasivajutus tõi numbrid alla. Tähelepanuväärne on see, et eelmine hooaeg ei tapnudki neid ca. paarkümmend aastat vanu pukse ära, tehnokontroll midagi ei maininud ning erilisi helisid sealt ka ei kostu.
Möödunud aasta laiskuse taha jäi üks väga häiriv probleem, salongiventilaatori kiiruse reguleerimine ei toiminud, õhku eriti tuppa ei tulnud. Viga peitus selles, et reguleerimishoovakese teine pool ei olnud metalses lingis olevas aasas. Link on aga trossi kaudu ühenduses ilmselt klapiga ventilaatori korpuses. Minul oli see klapp jäänud kinnisesse asendisse ning hoob liikus ainult asendite 2 ja max vahel. Siin pildil on mehhanism õigesti paigas.
Mõte liigub selles suunas, et 16v käigukasti võiks sellel aastal lihtsalt olemasoleva neljakäigulise asemele panna. Sellega saaks aimu kasti tervisest, pääseks kolmanda käigu meelitamisest ning võidaks sõidumõnus. Siit ka küsimus, et kas sellise kombo ja diferentsiaali vahele sobibki lihtsalt 2,6 kardaan? Juhul kui mõnel kaasfoorumlasel on jäänud üle korralik kasutatud neljasilindrilise sidur siis selle võin ma ka ära osta. Praegune sidur haagib ikka liiga ülevalt, uue ostmist väldiks, sest võibolla järgmisel aastal saab juba asjalikuma mootori.
Lõpetuseks juhiks tähelepanu sellele, et praegu veel satikaid ei ole ning sellevõrra on hobiautodega mõnusam sõita.
Möödunud aasta laiskuse taha jäi üks väga häiriv probleem, salongiventilaatori kiiruse reguleerimine ei toiminud, õhku eriti tuppa ei tulnud. Viga peitus selles, et reguleerimishoovakese teine pool ei olnud metalses lingis olevas aasas. Link on aga trossi kaudu ühenduses ilmselt klapiga ventilaatori korpuses. Minul oli see klapp jäänud kinnisesse asendisse ning hoob liikus ainult asendite 2 ja max vahel. Siin pildil on mehhanism õigesti paigas.
Mõte liigub selles suunas, et 16v käigukasti võiks sellel aastal lihtsalt olemasoleva neljakäigulise asemele panna. Sellega saaks aimu kasti tervisest, pääseks kolmanda käigu meelitamisest ning võidaks sõidumõnus. Siit ka küsimus, et kas sellise kombo ja diferentsiaali vahele sobibki lihtsalt 2,6 kardaan? Juhul kui mõnel kaasfoorumlasel on jäänud üle korralik kasutatud neljasilindrilise sidur siis selle võin ma ka ära osta. Praegune sidur haagib ikka liiga ülevalt, uue ostmist väldiks, sest võibolla järgmisel aastal saab juba asjalikuma mootori.
Lõpetuseks juhiks tähelepanu sellele, et praegu veel satikaid ei ole ning sellevõrra on hobiautodega mõnusam sõita.