20-03-2017, 12:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2017, 12:09 AM ja muutjaks oli stenverv.)
Tere taas!
Läks küll veidi kauem kui oodatud aga sai lõpuks asjad kätte, et ära teha väike remont.
Esipiduritele:
Bosch kettad 22€/tk
Zimmermann klotsid 22€/paar
Padjad:
Ruville mootoripadjad
Corteco kastipadi
Patjade hindu ei mäleta kuid kokku läks 126€. Meeldiv kui autole varuosad suurt miskit ei maksa.
Lisaks said ostetud ka "uued" tiivad ette ning tulealused plekid. Kokku 40€ eest. Hind seisukorrale vastav, veidi roostet on kuid arvestades et tiivad niigi vale värvi siis probleem tundub tühine.
Siin siis võrdlusse lükatud vana ja uus ketas. Kahtlustasin, et vana ketas on kõver ning sellest tingituna tekib pidurdades meeletu vibratsioon. Silmaga ära ei ütle, et ketas kõver oleks seega teada sai alles sõites.
Probleem polnud ketastes, vibratsioon on endiselt alles. Võite pakkuda variante millest võib selline probleem tingitud olla. Mainin, et pidurdamisel rool konkreetselt ei värise, vaid ainult niipalju kui läbi kere seda edasi kandub.
Siin siis uus komplekt all. Ei taibanud tellida uusi andureid kahjuks.
Piduritel tegelikult oli jääki päris palju alles. Kuid kõik mitte kokku puutuvad küljed olid üsnagi hullult roostes.
Tööd tehes oli näha ka pragusid piduritorudel. Tuleb lisada järjekordne asi tööde nimekirja :/ .
Sai ka vahetadud mootoripadjad ja kastipadi.
Kastipadi oli nii läbi, et mina kui üsnagi võhiklik inimene antud teemas kahtlustasin siduri/kasti probleemi ning kartsin kõige hullemat, kuid peale selle ca 10 eurose varuosa vahetamist on läinud sõit kümneid kordi meeldivamaks. Mootoripatjade vahetamisest tingitud erinevust ma ise ei tunne kahjuks kuid nähes kui läbi need olid, tundsin et need on vaja ära vahetada.
NB. Ise remonditöödel käsi külge ei pannud, kuigi tööriidedki olid kaasas ja olin valmis aitama. Kahjuks sõber andis mõista, et ette töllerdama pole vaja tulla .
Edasised plaanid mida korda teha on veel ebaselged, kuid ilmselt kaldun arvama, et vahetab väljalaske süsteemi kogu ulatuses ära, koos väljalaskekollektoriga. Heli ja väljanägemise parandamiseks ning ülevaatusel tekkivate probleemide vältimiseks. Universaalil tagant alt välja paistev paun on üsnagi kole vaatepilt, lisaks mul istub see tagumine paun all kõveralt . Väljalaskekollektor näeb suht õudne välja ka.
Summutijooks on mäda, üks kinnitusklamber neljast murdus kolletori sisse ära ning klamber koliseb ja toruvahelt sisiseb. Ka katalüsaator on auto all universaalne ning omadega täiesti õhtal. Ülevaatusel probleeme kui palju.
Suve jaoks tahaks ka ostetud monoblockid alla saada varsti, kuid vajavad rehve. Äkki kaob tekkinud vibratsioon koos rehvide vahetusega?
Läks küll veidi kauem kui oodatud aga sai lõpuks asjad kätte, et ära teha väike remont.
Esipiduritele:
Bosch kettad 22€/tk
Zimmermann klotsid 22€/paar
Padjad:
Ruville mootoripadjad
Corteco kastipadi
Patjade hindu ei mäleta kuid kokku läks 126€. Meeldiv kui autole varuosad suurt miskit ei maksa.
Lisaks said ostetud ka "uued" tiivad ette ning tulealused plekid. Kokku 40€ eest. Hind seisukorrale vastav, veidi roostet on kuid arvestades et tiivad niigi vale värvi siis probleem tundub tühine.
Siin siis võrdlusse lükatud vana ja uus ketas. Kahtlustasin, et vana ketas on kõver ning sellest tingituna tekib pidurdades meeletu vibratsioon. Silmaga ära ei ütle, et ketas kõver oleks seega teada sai alles sõites.
Probleem polnud ketastes, vibratsioon on endiselt alles. Võite pakkuda variante millest võib selline probleem tingitud olla. Mainin, et pidurdamisel rool konkreetselt ei värise, vaid ainult niipalju kui läbi kere seda edasi kandub.
Siin siis uus komplekt all. Ei taibanud tellida uusi andureid kahjuks.
Piduritel tegelikult oli jääki päris palju alles. Kuid kõik mitte kokku puutuvad küljed olid üsnagi hullult roostes.
Tööd tehes oli näha ka pragusid piduritorudel. Tuleb lisada järjekordne asi tööde nimekirja :/ .
Sai ka vahetadud mootoripadjad ja kastipadi.
Kastipadi oli nii läbi, et mina kui üsnagi võhiklik inimene antud teemas kahtlustasin siduri/kasti probleemi ning kartsin kõige hullemat, kuid peale selle ca 10 eurose varuosa vahetamist on läinud sõit kümneid kordi meeldivamaks. Mootoripatjade vahetamisest tingitud erinevust ma ise ei tunne kahjuks kuid nähes kui läbi need olid, tundsin et need on vaja ära vahetada.
NB. Ise remonditöödel käsi külge ei pannud, kuigi tööriidedki olid kaasas ja olin valmis aitama. Kahjuks sõber andis mõista, et ette töllerdama pole vaja tulla .
Edasised plaanid mida korda teha on veel ebaselged, kuid ilmselt kaldun arvama, et vahetab väljalaske süsteemi kogu ulatuses ära, koos väljalaskekollektoriga. Heli ja väljanägemise parandamiseks ning ülevaatusel tekkivate probleemide vältimiseks. Universaalil tagant alt välja paistev paun on üsnagi kole vaatepilt, lisaks mul istub see tagumine paun all kõveralt . Väljalaskekollektor näeb suht õudne välja ka.
Summutijooks on mäda, üks kinnitusklamber neljast murdus kolletori sisse ära ning klamber koliseb ja toruvahelt sisiseb. Ka katalüsaator on auto all universaalne ning omadega täiesti õhtal. Ülevaatusel probleeme kui palju.
Suve jaoks tahaks ka ostetud monoblockid alla saada varsti, kuid vajavad rehve. Äkki kaob tekkinud vibratsioon koos rehvide vahetusega?