09-03-2017, 02:59 PM
Nii..vahetulemus siis selline. Sain E klassi pealt mootori 642.920 mis päris viperusteta ära vahetada ei saa. tuli välja: Käigukasti poolne simmerling on natukene teine(tulnud autol uuem, aga E klassi mootoril vanem) mis sain 19 euriga.
Karteri võtsime maha vanalt mootorilt ja kookisime õlipumba maha mis ei lähe jällegist .930 mootorile. st. .920 ja .930 õlipumbad on natukene erinevad(väljalase valel pool) ja siis võtsime .930 õlipumba maha, et panna see asemele ja tuli ka põhjus välja miks vana mootor otsad andis. Õlipump praktiliselt kinni! Nice, romulatest vastust ei saanud, uus oli 550.- ja siis leidsin Ebayst Saksamaalt sellise mille sain 120euroga ning 6 päevaga oligi töötav õlipump Eestis. Siis mõtlesin, et vaatan mis EGR teeb, kangutasime lahti ning jälle jama, klapp lahti, tagasi ei lähe, happy times, pekkis, peab vahetama. Selle sain uue 270 EURoga. Siis tuli välja, et turbol lõtk sees, lahe. Selle lahendasin nii, et lasin ära puhastada ja hammaka ära vahetada 60euri eest, töötas jälle ilusti ja külge. Kõige parem oli see, et tuli välja, et üks hammakas on natukene teine ja vahepeal võtsime ka keti maha ja mõlemad pealmised blokid mille saime ära vahetatud teise mootori pealt võttes jupi vastu. Happy times jälle Hetkel siis hoiame hinge kinni ja hakkaks vaikselt mootorit peale panema! Hoidke pöialt!
Karteri võtsime maha vanalt mootorilt ja kookisime õlipumba maha mis ei lähe jällegist .930 mootorile. st. .920 ja .930 õlipumbad on natukene erinevad(väljalase valel pool) ja siis võtsime .930 õlipumba maha, et panna see asemele ja tuli ka põhjus välja miks vana mootor otsad andis. Õlipump praktiliselt kinni! Nice, romulatest vastust ei saanud, uus oli 550.- ja siis leidsin Ebayst Saksamaalt sellise mille sain 120euroga ning 6 päevaga oligi töötav õlipump Eestis. Siis mõtlesin, et vaatan mis EGR teeb, kangutasime lahti ning jälle jama, klapp lahti, tagasi ei lähe, happy times, pekkis, peab vahetama. Selle sain uue 270 EURoga. Siis tuli välja, et turbol lõtk sees, lahe. Selle lahendasin nii, et lasin ära puhastada ja hammaka ära vahetada 60euri eest, töötas jälle ilusti ja külge. Kõige parem oli see, et tuli välja, et üks hammakas on natukene teine ja vahepeal võtsime ka keti maha ja mõlemad pealmised blokid mille saime ära vahetatud teise mootori pealt võttes jupi vastu. Happy times jälle Hetkel siis hoiame hinge kinni ja hakkaks vaikselt mootorit peale panema! Hoidke pöialt!