16-01-2017, 09:04 PM
Ei oskagi midagi kirjutada siia. Mitte, et poleks midagi kirjutada vaid pole eriline kirjatšura.
Viimasest postitusest jupp aega möödas juba.
Varemalt kurdetud pöörete probleemile lahendust ei leidnudki, ega ei otsinud ka eriti.
Nüüdseks nõks üle nädala ringi sõidetud 2.3 mootoriga.
Nimelt sai jõulukingiks toodud üks antud mootoriga w124. sealt ka kohe mootor maha kistud ja laiali kakutud. Plokikaas sai millimeeter õhemaks saetud, klapid kergelt sooveldatud, plokk ja paljud muud detailid suurest rokast ja hangunud õlist puhtaks pestud, pea kõikidele demonteeritud detailidele uued tihendid vahele. Mootor uuesti komplekteeritud ja lõpuks vahetatud.
Omast laiskusest reguleerib masina tööd veel 1.8se ''aju'', sai sellega käima proovitud ja tundub, et toimib. kunagi peaks vist ikka ära vahetama.
2.3 on pärit 88a. masinalt ja ilma lamda ja muu selliseta mis 91a 1.8 juba olemas oli. Praegu katt all ja lamda küljes. samuti plokikaane küljes olev nelja klemmiga andur mida 2.3l originaalis polnud. Kapotiall üldse paras kompott 1.8 ja 2.3 segust. Kuna 1.8 komutaatoriga uus mootor ei käivitunud sai see asendatud 2.3se omaga aga seega jäi üks pistik üle. Samuti tuli jätta vana tühikäigu mootor ja gaasiklapi andur kuna nende pistikud poleks sobinud 1.8 juhtmestikuga.
Selle kõige juures on aga põhuline see, et masin käin ja päris hästi. Sõiduomadused on hoopis teisest katekooriast. Eks vanal konel oli mingi viga külgest, et ta nii oimetu oli. Kiirendus oli võrreldav mu 1.9 47kw vabalthingava golf 3ga. nüüd ikka päris muhe lasta, eriti all olnud 3.64 ülekandega mis küll lahtine kuid mõnusalt aeglane
Nüüd tuleks vist veel ajud ära vahetada ja korrektsuse huvides vb ka mootori juhtmestik. Keegi kes K(E)-Jetroniku ja selle elektroonilise poolega kursis on võib komenteerida kas ja kui erinevad need juhtmoodulid on 1.8- 0 280 800 392
2.3- 0 280 800 124. Lisaks kõigele muule tuli välja, et peal oli varem üldse 2.0 või vähemalt nii on kirjas plokikaanel. Eriti naljakas on see, et eelmine aasta sai plokikaane tihendit vahetatud ja tellitud 1,8 oma ja see justkui sobis
Lisaks võib keegi postitada mulle 1.8/2.0 lamda ja katiga variandi ning samuti 2.3 ilma lamdata masina mootoripoolse elektriskeemid
Viimasest postitusest jupp aega möödas juba.
Varemalt kurdetud pöörete probleemile lahendust ei leidnudki, ega ei otsinud ka eriti.
Nüüdseks nõks üle nädala ringi sõidetud 2.3 mootoriga.
Nimelt sai jõulukingiks toodud üks antud mootoriga w124. sealt ka kohe mootor maha kistud ja laiali kakutud. Plokikaas sai millimeeter õhemaks saetud, klapid kergelt sooveldatud, plokk ja paljud muud detailid suurest rokast ja hangunud õlist puhtaks pestud, pea kõikidele demonteeritud detailidele uued tihendid vahele. Mootor uuesti komplekteeritud ja lõpuks vahetatud.
Omast laiskusest reguleerib masina tööd veel 1.8se ''aju'', sai sellega käima proovitud ja tundub, et toimib. kunagi peaks vist ikka ära vahetama.
2.3 on pärit 88a. masinalt ja ilma lamda ja muu selliseta mis 91a 1.8 juba olemas oli. Praegu katt all ja lamda küljes. samuti plokikaane küljes olev nelja klemmiga andur mida 2.3l originaalis polnud. Kapotiall üldse paras kompott 1.8 ja 2.3 segust. Kuna 1.8 komutaatoriga uus mootor ei käivitunud sai see asendatud 2.3se omaga aga seega jäi üks pistik üle. Samuti tuli jätta vana tühikäigu mootor ja gaasiklapi andur kuna nende pistikud poleks sobinud 1.8 juhtmestikuga.
Selle kõige juures on aga põhuline see, et masin käin ja päris hästi. Sõiduomadused on hoopis teisest katekooriast. Eks vanal konel oli mingi viga külgest, et ta nii oimetu oli. Kiirendus oli võrreldav mu 1.9 47kw vabalthingava golf 3ga. nüüd ikka päris muhe lasta, eriti all olnud 3.64 ülekandega mis küll lahtine kuid mõnusalt aeglane
Nüüd tuleks vist veel ajud ära vahetada ja korrektsuse huvides vb ka mootori juhtmestik. Keegi kes K(E)-Jetroniku ja selle elektroonilise poolega kursis on võib komenteerida kas ja kui erinevad need juhtmoodulid on 1.8- 0 280 800 392
2.3- 0 280 800 124. Lisaks kõigele muule tuli välja, et peal oli varem üldse 2.0 või vähemalt nii on kirjas plokikaanel. Eriti naljakas on see, et eelmine aasta sai plokikaane tihendit vahetatud ja tellitud 1,8 oma ja see justkui sobis
Lisaks võib keegi postitada mulle 1.8/2.0 lamda ja katiga variandi ning samuti 2.3 ilma lamdata masina mootoripoolse elektriskeemid